Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
td musi miec mniejszy stopien sprezania, panewki glowne mogles zalozyc na 5 roznych sposobow z czego tylkojeden prawidlowy, sruby powinny byc nowe
itd.....
itd.....
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
Wg danych D a TD miały ten sam stopień sprężania, choć logiczne, że lepiej jest w TD, szczególnie wysilonym mieć mniejszy.
Wał przykręcałem na pewno jednym z dwóch sposobów, albo najpierw 2 i 4 na krzyż a później pozostałe albo tak jak się dokręca głowicę. Skłaniam się ku pierwszej, ale, jakie to ma teraz znaczenie
Mógłbyś się też ustosunkować do zdania Cinka?
Wał przykręcałem na pewno jednym z dwóch sposobów, albo najpierw 2 i 4 na krzyż a później pozostałe albo tak jak się dokręca głowicę. Skłaniam się ku pierwszej, ale, jakie to ma teraz znaczenie
Mógłbyś się też ustosunkować do zdania Cinka?
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
Wiec evo?twromek pisze:evolution, jeśli masz chęć to napisz co zależy od czego i na co wpływa i temat do zamknięcia, jeśli nie to do kosza, bo na niektóre pytania nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi, ten silnik nie był składany dzisiaj ani wczoraj, było to ponad rok temu.
No i wielkie dzięki za zainteresowanie się tematem
Jak tam z koreańczykami poszło,widziałem w tv że wojna Mam nadzieję że nie z twojego powodu...
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
hehe wojna nie zmojego powodujak sadze:)
14 miejsce na 55 osob w swiecie strata 77 czy 72 punkty do pierwszego ja mialem 505
1 w europie
1 w kraju
bariera niedo przejscia na tych zawodach to jezyk... wiem ze moglobyc lepiej:)
14 miejsce na 55 osob w swiecie strata 77 czy 72 punkty do pierwszego ja mialem 505
1 w europie
1 w kraju
bariera niedo przejscia na tych zawodach to jezyk... wiem ze moglobyc lepiej:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
twromek, zakładaJ T3 i śmigaj.
ja składałem też i na T2 czy K14 zwykłe Diesle i nic się nie dzieje.
warunek jest jeden:
trzeba wtedy pompę wtryskową również założyć od TD bo w D pompa znacznie szybciej przyspiesza kąt wtrysku i przez to silnik jest nie tylko słabszy ale i również znacznie bardziej obciążony termicznie
ja składałem też i na T2 czy K14 zwykłe Diesle i nic się nie dzieje.
warunek jest jeden:
trzeba wtedy pompę wtryskową również założyć od TD bo w D pompa znacznie szybciej przyspiesza kąt wtrysku i przez to silnik jest nie tylko słabszy ale i również znacznie bardziej obciążony termicznie
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
i jeśli dobrze doczytałem masz silnik na płytkach.
jeśli tak to z powrotem załóżcie pompę od silnika na płytkach a nie od hydro
jeśli tak to z powrotem załóżcie pompę od silnika na płytkach a nie od hydro
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
Pompa z hydro bo ta ori była już wyjechana strasznie i wolałem założyć jak nową, pomimo niższego ciśnienia.
Z tego co ja wiem, to im wcześniejszy kąt tym mniejsze temp. w silniku.
Jeszcze jedno: to, że założyć można i będzie jeździć wiem, chodzi tylko o bezpieczniejsze rozwiązanie dla tłoków na tej dawce.
Z tego co ja wiem, to im wcześniejszy kąt tym mniejsze temp. w silniku.
Jeszcze jedno: to, że założyć można i będzie jeździć wiem, chodzi tylko o bezpieczniejsze rozwiązanie dla tłoków na tej dawce.
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
twromek pisze:Z tego co ja wiem, to im wcześniejszy kąt tym mniejsze temp. w silniku.
nie temp w silniku tylko EGT czyli temperatura w kolektorze wydechowym.
jak nie wierzysz to przestaw sobie mocniej kąt wtrysku do przodu i zobaczysz jak szybko Ci się silnik zagrzeje.
a teraz drugi raz opuźnij kąt wtrysku i na zimnym silniku zobacz ile czasu zejdzie zanim się nagrzeje.
także przy zbyt wczesnym kącie wtrysku silnik znacznie szybciej się zużywa
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
Pisząc "temp. w silniku" miałem właśnie na myśli temp. spalin i wszystkiego co ma z nimi bezpośredni kontakt.
I dalej podtrzymuję, że wcześniejszy kąt to mniejsze egt, od kiedy pamiętam wszyscy tak mówią, a ostatnio nawet o tym czytałem.
I dalej podtrzymuję, że wcześniejszy kąt to mniejsze egt, od kiedy pamiętam wszyscy tak mówią, a ostatnio nawet o tym czytałem.
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
twromek, jak dasz przyspieszony to szybciej sie grzeje jak opoznisz to wolniej
poka gdzie ty to wyczytałes
poka gdzie ty to wyczytałes
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
Na szybko znalazłem tylko takie coś:
Im wcześniejszy kąt tym mniejsze EGT, ale oddawanie ciepła słabsze. Jakby nie patrzeć pomimo mniejszej temp. przy przyspieszonym zapłonie spaliny dłużej mają kontakt z silnikiem i mogą go bardziej nagrzać. Więc po części zwracam honor:)
Im wcześniejszy kąt tym mniejsze EGT, ale oddawanie ciepła słabsze. Jakby nie patrzeć pomimo mniejszej temp. przy przyspieszonym zapłonie spaliny dłużej mają kontakt z silnikiem i mogą go bardziej nagrzać. Więc po części zwracam honor:)
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
twromek, nie mozesz powiedziec po czesci bo nie masz racji. temp spalin w wydechu nia ma nic wspolnego ze szczytowa w komorze spalania, jak i iloscia ciepla przekazanego tlokom i jest tak ze przyspieszajac kat wtrysku egt spalin maleje a tloki plyna szybciej z kolei za pozny wtrysk ratuje tloki a wykancza zawory wydechowe ktore sa narazone na obcowanie z goracymi spalinami bez mozliwosci oddania wiekszej ilosci ciepla glowicy bo i gniazda sa dogrzewane...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
evolution, czyli nie ma racji po częsci tylko w całej rozciągłości.
a przy wczorajszej wypowiedzi zapomniałem dodać że również należy wtryskiwacze od TD założyć lub podnieśc ciśnienie otwarcia wtryskiwacza do 155barów.
jak tylko przez chwilę się będzie jeździć na wtryskiwaczach od D to nic się nie stanie ale na dłuższą metę może powstać dziura w tłoku
a przy wczorajszej wypowiedzi zapomniałem dodać że również należy wtryskiwacze od TD założyć lub podnieśc ciśnienie otwarcia wtryskiwacza do 155barów.
jak tylko przez chwilę się będzie jeździć na wtryskiwaczach od D to nic się nie stanie ale na dłuższą metę może powstać dziura w tłoku
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Co bezpieczniejsze? D lub D + T3?
Dobra panowie, dzięki za wszelkie sugestie
Wtryski tam już dawno są od SB ustawione na 155.
Wtryski tam już dawno są od SB ustawione na 155.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości