Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » wt lis 09, 2010 19:14
Rafał 21 pisze:zaropiałek ASV pisze:po załozeniu diody (BAV20 na 4->I-5 pin
bradley pisze:Jak masz przeplywke Pierburga to pin 1 i pin 6
bradley, uściślijmy te piny
zaropiałek ASV, pisze o
4-5 ty z kolei
1-6 pin Czy po prostu zależy to od producenta przepływki a zarazem wtyczki do niej ???
Pierburg 1>>6 (kostka taka kwadratowa z zaokragleniem)
Bosch 4>>5 (kostka prostokatna, podluzna)
I cala tajemnica rozwiana
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
kozak
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: kozak » wt lis 09, 2010 19:31
nissin pisze:Wlasnie wraz z fahoo przetestowalismy ten mod, auto na biegu jalowy przy przygazowaniu stawia zaslone dymna, poprawila sie dynamika na nizszych obrotach
a po za tym w aucie po lekkich modach w korkach jest mega zabawa
czyli co, mega koks z dolu sie leje
-
nissin
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: pn sty 18, 2010 20:17
- Lokalizacja: B-Stok
-
Kontakt:
Post
autor: nissin » wt lis 09, 2010 20:02
leje na maxa
Teraz ibiza lubi białe płaszcze
-
PawelM
- Użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 21:25
- Lokalizacja: Częstochowa - Poczesna
-
Kontakt:
Post
autor: PawelM » wt lis 09, 2010 20:19
Jak sprawdzalem czy mam uszkodzona przeplywke i wlozylem ta diode, to nie moglem nim ruszyc z niskich obrotow a jak ruszyl to taki batory szedl ze ho ho. Boost zamknal zegar (wyskalowany do 2 barow)
przekonujac sie ze to przeplywka, szybko to rozpialem bo nie jest to raczej zbyt zdrowe
-
nissin
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: pn sty 18, 2010 20:17
- Lokalizacja: B-Stok
-
Kontakt:
Post
autor: nissin » wt lis 09, 2010 20:41
PawelM pisze:Jak sprawdzalem czy mam uszkodzona przeplywke i wlozylem ta diode, to nie moglem nim ruszyc z niskich obrotow a jak ruszyl to taki batory szedl ze ho ho. Boost zamknal zegar (wyskalowany do 2 barow)
przekonujac sie ze to przeplywka, szybko to rozpialem bo nie jest to raczej zbyt zdrowe
moze cos zle podłączyłes ?? u Ciebie powinien byc pin 4 i 5 paskiem w strone 5...
-
Fahoo
- TDI Power
- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » wt lis 09, 2010 21:27
bradley, zapiąłem diode
jest dyn z dołu turbo lepiej wstaje zadnych wiekszych zmian nie zauwazylem
-
PawelM
- Użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 21:25
- Lokalizacja: Częstochowa - Poczesna
-
Kontakt:
Post
autor: PawelM » wt lis 09, 2010 21:28
nissin, dokladnie, wszytsko bylo podpiete jak trzeba, ale tak jak mowie, turbo ladowalo na maxa. Zastosowalem to tylko by sie upewnic ze padla przeplywka, zaraz po tym kupilem druga
-
bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » wt lis 09, 2010 21:32
Jak masz AHU
Fahoo to mozesz zrobic logi grupy 3? Tak do ok 4,5 tys obr
Frapuje mnie jedno zagadnienie w moim samochodzie.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
Fahoo
- TDI Power
- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » wt lis 09, 2010 21:44
bradley, w 3 geupie mam oczekiwane 840mg a mierzone non stop 849mg/r
-
bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » wt lis 09, 2010 21:52
Ale chodzi mi o to co sie dzieje po przekroczeniu granicy ok 4tys w gore. Czy maleje czy jest dalej non stop 849
U mnie to tak wygladalo
12.45 3906 850.0 847.9
13.62 4158 850.0 827.9
14.80 4389 850.0 784.7
16.08 4536 850.0 758.1
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
Fahoo
- TDI Power
- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » wt lis 09, 2010 22:05
bradley, dobre pytanie jutro moze uda mi sie zalogowac przepływke
-
ringel
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
- Lokalizacja: Munchen
Post
autor: ringel » wt lis 09, 2010 22:25
bradley pisze:Ale chodzi mi o to co sie dzieje po przekroczeniu granicy ok 4tys w gore. Czy maleje czy jest dalej non stop 849
Ja mam 1z i taką samą sytuację, powyżej 4tys odczyt z przepływki jest taki sam jak u ciebie, także maleje, a przepływkę mam nową oryginał. Ale mapę ograniczenia dymienia mam tak ustawioną, że nawet jeżeli wartość mierzona by spadła do nawet 700mg to i tak jeszcze by mi nie ograniczało dawki paliwa, więc problem z przepływomierzem jest u mnie rozwiązany.
-
bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » wt lis 09, 2010 22:40
Cos musialo sie pozmieniac w sterownikach bo w pozniejszych jak jest np overboost to przeplywka tez podaje wiekszy przeplyw w grupie 003 wyzszy od zadanych 850mg/suw. A w 1Z czy AHU moze ladowac solidnego overboosta nawet po 1,5bara a i tak bedzie 850 max.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
bucki
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:37
- Lokalizacja: wleń
Post
autor: bucki » wt lis 09, 2010 23:03
Mam pytanko a czy w benzyniaku tez mozna podłonczyc diodke zamiast przepływki??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości