Witam. Moj problem dotyczy przekladki turbo. Wszystko zaczelo sie od tego ze turbo zaczelo srac olejem na zewnatrz ( 1l na 1000km ) a nadazyla sie okazja kupienia okazyjnie audi a6 c5 angola w tdi

, wiec dlugo nie myslac turbo z a6 1.9tdi 110km polecialo do golfa mk4 110km. Co zauwazylem w golfie turbo bylo zintegrowane z kolektorem natomiast audi calkowicie rozbieralne ( dobre na mody w przyszlosci

) po zamontowaniu okazalo sie ze turbo siedzi calkiem na innej wysokosci i pod innym katem ( do glowy mi nie przyszlo sprawdzic przed... ). I tak oto ani waz od filtra powietrza ani od intercoolera nie pasuje - chociaz to najmniejszy problem. Problemem okazaly sie weze oleju do trubo... Ten cienki i dlugi udalo sie spasowac mi, natomiast gruby i krotki wogole nie pasowal. Poszukalem i kupilem taki ktory teoretycznie powinien pasowac. Katami pasowal ale zabraklo ok 1cm zeby go skrecic z drugiej strony. I za cholere nic pasujacego znalesc nie moge... Ktos ma jakies sugestie gdzie dorobic , kupic , od czego pasuja nie pasujace mi weze i przewody ?
zapomnialem dodac ze wydech tez nie pasuje do turbo , ani kat zagiecia by przystawic chociaz a nie mowiac juz o mocowaniach srob...