Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
A jesli to wina pompy dajacej za slabe cisnienie. To czy sprawe poprawiloby troche dodanie pompy zewnetrznej niskocisnieniowej?
Re: Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Jesli to pompa to dlaczego nie podjechac do pompiarza i jej nie sprawdzic,zregenerowac ,lub poszukac innej.Jak dolozysz pompe zewnetrzna napewno sie polepszy.Bylo na forum o zewnetrznej pompie ladny wynik wyszedl.
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Bo podobno z tego co forumowicze pisza nie oplaca sie regenerowac. Mowia ze lepiej kupic uzywke,ale znowu ta uzywka tez w niewiadomo jakim stanie bedzie. Wiec jesli pompa zewnetrzna cos by pomogla to lepiej wydac 100-200zl i zeby troche sie polepszylo niz wydac 500-600zl i nie wiedziec czy bedzie lepiej, to samo lub nawet gorzej.
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
tylko jaka zamontowac dywagacji jest wiele ale żadnych konkretówmewa2002 pisze:Bo podobno z tego co forumowicze pisza nie oplaca sie regenerowac. Mowia ze lepiej kupic uzywke,ale znowu ta uzywka tez w niewiadomo jakim stanie bedzie. Wiec jesli pompa zewnetrzna cos by pomogla to lepiej wydac 100-200zl i zeby troche sie polepszylo niz wydac 500-600zl i nie wiedziec czy bedzie lepiej, to samo lub nawet gorzej.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
jak to jaka, z bmw tds, ma 0,5bara. Nie wiem jak tam z wydajnoscia ale skoro tam sie sprawuje to tu chyba nie powinno byc problemow. Tylko nie wiem czy podniesienie cisnienia w ukladzie niskiego cisnienia wplywa na wzrost cisnienia w czesci pompy wysokiego cisnienia. Czy przypadkiem ten zawor regulujacy cisnienie nie zmniejszy go do takiego jakie powinno byc. A wtedy to bedzie darma robota:P Dobrze by bylo jak by sie wypowiedzieli znawcy w tym temacie...
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
arturkw, ja np zanim coś sprzedam to sprawdzam jeśli wtryski to u pompiarza. jak turbo to je otwieram i patrzę co w środku piszczy w trawie.
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
hmm do czego to ?:Parwam pisze:arturkw, ja np zanim coś sprzedam to sprawdzam jeśli wtryski to u pompiarza. jak turbo to je otwieram i patrzę co w środku piszczy w trawie.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
tez nie wiem o czym tu sie pisze
panowie... jak dodatkowa pompa ?!
na 216 na zdrowej pompie 150-160KM ma być ... a tu kolega pisze że auto jedzie tak samo jak miało 132KM
ja polecam udać sie do Rogala na korekte ewentulanie diagnoze... moze zdjął koksu jak poprzednie wtryski słabo ropzylały... bo na razie to wróżymy z fusów
panowie... jak dodatkowa pompa ?!
na 216 na zdrowej pompie 150-160KM ma być ... a tu kolega pisze że auto jedzie tak samo jak miało 132KM
ja polecam udać sie do Rogala na korekte ewentulanie diagnoze... moze zdjął koksu jak poprzednie wtryski słabo ropzylały... bo na razie to wróżymy z fusów
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
arturkw pisze: arwam napisał(a):arturkw, ja np zanim coś sprzedam to sprawdzam jeśli wtryski to u pompiarza. jak turbo to je otwieram i patrzę co w środku piszczy w trawie.
hmm do czego to ?:P
do tego:
mewa2002 pisze:Bo podobno z tego co forumowicze pisza nie oplaca sie regenerowac. Mowia ze lepiej kupic uzywke,ale znowu ta uzywka tez w niewiadomo jakim stanie bedzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości