Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Na ta sobote nie dam rady. Ewentualnie w nastepnym tygodniu jesli mozna. No postaram sie go zapytac co o tym sadzi.
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
no to na następną... ja zwykle w sobote zajeżdżam po towar do Nadarzyna
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Panowie, dzisiaj sie bralem z kolega z ktorym scigalem sie tez przed wymiana wtryskow. To seat toledo 1.9 asv po chipie z niemiec, doladowanie 1.15bara, ale dosc mocno kopci. Moc pewnie miedzy 130-140koni. Ostatnio gdy sie z nim bralem ruszajac od jedynki zaczynal wychodzic na prowadzenie gdzies przy 130-140km/h a tak to szlismy leb w leb. Teraz sie z nim scigalem i jest to samo!! tez idziemy leb w leb, no moze jedynie wychodzi na prowadzenie gdzies przy 150km/h. sprawdzilem tez jak moj kopci, wiec zamienilismy sie autami. I kopci dosc duuuzo, jednak to nie jest dym czarny jak smola, jak to czynia niektore fordowskie silniki, jest to taki siwo-czarno-kurzowy, ale jest go bardzo duzo. Wczesniej z tego co mowil kolega bylo go mniej ale troche czarniejszy. Czego moze to byc przyczyna? Wiecej dymu a moc sie nie zmienila?
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
albo pompa albo wtryski
ja powiem tylko tyle że ostatnie wypusty koncówek Fratelli Bosio mają bardzo kiespka jakość, ostatnio 2 koncówki z pudełeczka odpadają, dzisiaj rekord odpadły 3 koncówki z 4 bo nie dało sie ustawić 2 cisnienia otwarcia !
ja oczywiscie wszystko to wymieniam od razu na nowe.. o ile wczesniej odpadalo 5% koncówek, to teraz co namniej 10% ;(
wiec moze 2 stopień lezy i przez to nie ma powera ?
ja powiem tylko tyle że ostatnie wypusty koncówek Fratelli Bosio mają bardzo kiespka jakość, ostatnio 2 koncówki z pudełeczka odpadają, dzisiaj rekord odpadły 3 koncówki z 4 bo nie dało sie ustawić 2 cisnienia otwarcia !
ja oczywiscie wszystko to wymieniam od razu na nowe.. o ile wczesniej odpadalo 5% koncówek, to teraz co namniej 10% ;(
wiec moze 2 stopień lezy i przez to nie ma powera ?
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Wedlug mnie to chyba bylaby wina pompy, bo jest tak jakby cos trzymalo silnik i nie dawalo sie by z niego wycisnac wiecej mocy, czy by zalozyl 205, 216, czy nawet 260 to i tak by bylo 132 konie bo pompa slaba i nie da rady pompowac. Bo to chyba nie mozliwe zeby na nowych koncowkach 216, nawet ze slabo ustawionym cisnieniem zasadniczym, bylo tylko 130 koni tyle co i na Ahf-owskich.
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
silnika nic nie trzyma, ogranicza go układ wtryskowy, i trzeba to sparwdzić
moc bierze sie cisnienia zasadniczego, tego drugiego, jak bedzie za niskie to bedzie słabe rozpylenie i mniej paliwa wleci, przy wiekszym cisnienie dawka jest lepiej rozpylona i wtrysk trwa krocej, dzieki czemu szybciej sie spali paliwo, co ma znaczenie na wyższych obrotach, tam gdzie jest moc
tak jak napisalem duzo koncowek Bosio jest wadliwych i moze to byc tez przyczyną... jesli podczas remapu Rogal stwierdził że najpewniej wtryski słabe to myslę że jest to prawdopodobna wersja
moc bierze sie cisnienia zasadniczego, tego drugiego, jak bedzie za niskie to bedzie słabe rozpylenie i mniej paliwa wleci, przy wiekszym cisnienie dawka jest lepiej rozpylona i wtrysk trwa krocej, dzieki czemu szybciej sie spali paliwo, co ma znaczenie na wyższych obrotach, tam gdzie jest moc
tak jak napisalem duzo koncowek Bosio jest wadliwych i moze to byc tez przyczyną... jesli podczas remapu Rogal stwierdził że najpewniej wtryski słabe to myslę że jest to prawdopodobna wersja
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Więc przyczyną jest wadliwy wtrysk sterujący? Miałem taki sam objaw w AHF czyli mocne pierd...nięcie i silnik prawie gasł. Dwa razy się skusiłem na wciśnięcie pstryczka tuż po sofcie i dwa razy coś walnęło powyżej 3tys. Pstryczka już nie mam a szkoda bo momentami przydałoby się kilka kuni.
Staram nie udzielać się po pijaku
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Zgadza się.Więc przyczyną jest wadliwy wtrysk sterujący?
U mnie nawet i pstryczek by pewnie nie dal ani kunia.
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
ja po ostatniej serii koncówek Bosio, stawiam że przyczyną sa koncówki, a własciwie coś z drugim stopniem otwarcia, dlatego podtrzymuje że zbadam to za darmo
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Ale co tak na prawdę dzieje się w chwili tego uderzenia panowie? Wtrysk sterujący mając właściwą oporność, może być uszkodzony?
Staram nie udzielać się po pijaku
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Koledzy, sprawdzilem wtryski i sa ok. Takze one odpadaja. Co to moze byc? pompa? jakas nieszczelnosc moze? moze logi cos wyjasnia?
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
wtryski sa mniej więcej OK, jeden odstawał znacznie (195/280) więc został podregulowany
róznice w 2 stopniu sięgały 30 Bar ! od 290 do 320 !
wygląda na to że został podniesiony pierwszy stopień trzpieniem a drugi wyszedł jaki wyszedł
rózniece te mają wpływ na korekcje, jednak moc z nich powinna być...
róznice w 2 stopniu sięgały 30 Bar ! od 290 do 320 !
wygląda na to że został podniesiony pierwszy stopień trzpieniem a drugi wyszedł jaki wyszedł
rózniece te mają wpływ na korekcje, jednak moc z nich powinna być...
Re: Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
jeżeli pompa wtryski ok
i turbo pompuje ok wg logów
to sprawdź profilaktycznie ciśnienie w cylindrach
bo więcej możliwości nie widzę
i turbo pompuje ok wg logów
to sprawdź profilaktycznie ciśnienie w cylindrach
bo więcej możliwości nie widzę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości