wieksza moc w AAZ a slizgajace sie sprzegło
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
wieksza moc w AAZ a slizgajace sie sprzegło
jakies 4 tyg temu zmienilem boost pina w pompie, auto ozylo w poruwnaniu do tego co bylo to nawet zapier..dziela, tylko po 3 tyg pojawil sie maly problem, sprzeglo pod koniec 2 zaczyna sie slizgac, na 3,4,5 biegu to juz niema co liczyc na jakies wyprzedzanie gdyz zamykam obrotomierz przez slizgajace sie sprzeglo, w planach mam zalozyc turbine k24, wtryski od 1,6 td SB, ew intecooler, czy dlugo pojezdze na nowym ori sprzegle 210mm? za 330zl moge kupic kpoml sachs, a jesli chcialbym wieksze to zmiana skrzyni, pytalem dizs na szrocie z passata 2.0 z leawrkeim i linkami 350zl plus nowe kmpl sprzeglo ok 700zl plus zamach, cenowo kusi ta pierwsza opcja, ale czy wytrzyma dlugo? prosze o rade bo juz tym autem nieda sie jezdzic
wieksza moc w AAZ a slizgajace sie sprzegło
Jak chcesz zeby sprzeglo pozylo to niewolno butowac od samego dolu,2500rpm i wtedy w podloge.
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
wieksza moc w AAZ a slizgajace sie sprzegło
to sprzeglo juz umarlo,z rana jak zimne pojedzie ok 4km a pozniej to tylko slizga, na 1 i 2 jeszcze jest w miare na 3,4,5 tragedia, ja pytam czy jesli zaloze k24 , ic, i wydajniejsze wtryski czy seryjne sprzeglo (nowy kmpl sachs) wytrzyma
wieksza moc w AAZ a slizgajace sie sprzegło
slawko333, napewno wytrzyma tylko nie licz że pojezdzisz na pomodzonym silniku z seryjnym sprzegłem długo. Może rok, moze półtora ale zmien na sachsa, a poniej najwyzej zapodaj cos wzmocnionego
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j
wieksza moc w AAZ a slizgajace sie sprzegło
slawko333, załóż czeskiego STATIM'a
napisz w jakim aucie siedzi ten silnik.
jeśli w passacie to zakładaj ori 215mm i będzie na długi czas.
a jak w golfie to łatwo jest przerobić sprzęgło na naprawdę mocne.
wtedy raczej się prędzej rozleci układ korbowy niż sprzęgło przepuści.
napisz w jakim aucie siedzi ten silnik.
jeśli w passacie to zakładaj ori 215mm i będzie na długi czas.
a jak w golfie to łatwo jest przerobić sprzęgło na naprawdę mocne.
wtedy raczej się prędzej rozleci układ korbowy niż sprzęgło przepuści.
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
wieksza moc w AAZ a slizgajace sie sprzegło
silnik jezdzi w mk3, wlasnie jestem w tarkcie wkladania sprzegla, zostalo mi jeszcze kolo zamachowe z tarcza, zestaw kmpl sachs,
arwam dzis zamontuje jeszcze od ciebie k24, mysle ze wytrzyma to wszystko, jakbys odpisal jak wzmocic sprzeglo byloby dobrze, ale za jakies 2 godz bede skladal i chyba juz za pozno jest
arwam dzis zamontuje jeszcze od ciebie k24, mysle ze wytrzyma to wszystko, jakbys odpisal jak wzmocic sprzeglo byloby dobrze, ale za jakies 2 godz bede skladal i chyba juz za pozno jest
wieksza moc w AAZ a slizgajace sie sprzegło
przyłączam się do prośby o opis jak wzmocnić sprzęgło. Mam podobny problem, sprzęgło zaczyna dawać oznaki rychłej śmierci, trzeba działać. chcę to zrobić raz a porządnie, żeby niedługo znów się nie grzebać. mam gofra mkIII AAZ z boost pinem, gov modem, FMIC + większe ciśnienie doładowania
wieksza moc w AAZ a slizgajace sie sprzegło
poszukajcie tematu kolegi Michaś_1977.
tam jest to opisane z cały myk to dołożyć drugą sprężynę do docisku i stoczyć koło zamachowe o grubość dodatkowej sprężyny
tam jest to opisane z cały myk to dołożyć drugą sprężynę do docisku i stoczyć koło zamachowe o grubość dodatkowej sprężyny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości