dobry pomysł???GT20,230,11

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Byku21 » ndz paź 03, 2010 14:28

a teraz pytanie z innej beczki...auto prawie zrobione tylko nie ma czasu za bardzo,bo inne zajęcia są i moje,i kierownika...jak mogę w dół zaingerować,żeby chociaż troszkę go wzmocnić jako seryjnego VP?????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Byku21 » ndz paź 03, 2010 14:33

jakiś sportowy wałek do tego????jaki koszt i tak dalej...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Adamm » ndz paź 03, 2010 15:17

Byku21, dol do PD naljepiej od ARLa :D ale to juz nie z glowica od AFNa czy 1Z a ALH, ASV


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Byku21 » ndz paź 03, 2010 16:32

to wiem,że dół od PD...To na tym mody w sumie mogą być zakończone czy jednak coś jeszcze???A jak ztym wałkiem sportowym????Korby i wałek od ARL w dół do VP podejdzie???Jak to by się spisywało????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Adamm » ndz paź 03, 2010 17:03

Byku21, ja planuje przez zime zrobic na cacy dol od ARLa do tego glowice na mocniejszych zaworach, mocna uszczelke (albo jakas dorabiana na zamowienie) mocne sruby glowicy i na razie seryjny walek

do tego 260 + 11 i jakies wieksze trubo , mysle ze jakies 230 -240 koni do wyjecia ze sporym momentem :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Byku21 » ndz paź 03, 2010 17:09

i sprzęgło dorabiane na zamówienie:)


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Adamm » ndz paź 03, 2010 17:41

Byku21, ot maly szczegol :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Byku21 » ndz paź 03, 2010 19:31

Byku21, ot maly szczegol :P
a co możesz powiedzieć na ten temat?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=357453" onclick="window.open(this.href);return false;


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Adamm » ndz paź 03, 2010 20:07

Byku21, bedzie sypalo bledami i bedzie mrugac konrolka swiec , poza tym nie powinno sie chyba nic dziac,

czujnik pedalu sprzegla jest generalnie wg mnie do tempomatu ( ja dopiero jak zainstalowalem tempomat to zobaczylem ze czujnik byl tak zamotowany ze pedal go nie rozlaczal i caly czas jakbym na wcisnietym sprzegle wg kompa jezdzil i nic sie nie dzialo)

jesli chodzi o czujnik pedalu hamulca to jednen ( jesli sa dwupinowe)obsluguje swiatla drugi daje sygnal do kompa

ten co daje sygnal do kompa niepozwala na hamowanie z jednoczesnym dodawaniem gazu, ale nie wiem czym poza kontrolka swiec bedzie skutkowal jego brak


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Byku21 » ndz paź 03, 2010 22:11

a co powiesz jeżeli teraz tak się dzieje,że jak delikatnie dodaje gazu to dochodzą obroty max 1200 i później można pedał w podłogę i nic,dopiero jak puszczę i ponownie wcisnę to idą normalnie,jak szybko wciskam go do końca to działa,ale jak delikatnie to jest tak jak opisałem...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Adamm » pn paź 04, 2010 12:48

Byku21, moze problem z potencjometrem gazu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: arwam » pn paź 04, 2010 19:33

Adamm,

problem rozwiązany z pedałem gazu trzeba było zapiąć czujnik pedału hamulca ponieważ nie ma miejsca na niego po zbadaniu jego działania miernikiem stwierdziłem że najprościej i najlepiej jest zmostkować te przewody.
efekt jest taki że gaz już działa za każdym razem.
pozostał jeszcze problem ze złączem diagnostycznym.
VAG nie łączy się z ECU.
Ostatnio zmieniony pt paź 08, 2010 07:53 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Adamm » pn paź 04, 2010 20:16

arwam, wszystkie kable odpowiednio wpiete? jesli tak i nadal cos nie tak to trzeba zobaczyc ktory pin w ecu odpowiada za diagnostyke i wpiac sie przy ECU bezposrednio a + i - wziac bezposrednio z aku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: arwam » pn paź 04, 2010 23:11

Adamm,

myślę że przyczyna może być w interface bo komp nie za każdym razem go wykrywa



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości