dobry pomysł???GT20,230,11
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
arwam, ale po co Ci zapas mocy jak w 1Z mija sie to z celem
co z tego ze bedziesz mial zapas na 230 - 240 kucy jak bedziesz po tym korby z ulicy zbieral
bezpieczny pulp dla 1Z to ok 200 koni
no chyba ze ktos lubi jeszdzic spokojnie chwalac sie wykresem z hamowni na 230 kucy
ja mam u siebie 230 , turbo BRD, 11stke, FMIC, jeden tlumik, kolektor AWX
mam na spokojnie 195 kuce i 412 Nm w rozsadnych pieniadzach
teraz mysle nad zmiana dolu silnika na PD (tzn dol juz mam) i sprzegla na mocniejsze
co z tego ze bedziesz mial zapas na 230 - 240 kucy jak bedziesz po tym korby z ulicy zbieral
bezpieczny pulp dla 1Z to ok 200 koni
no chyba ze ktos lubi jeszdzic spokojnie chwalac sie wykresem z hamowni na 230 kucy
ja mam u siebie 230 , turbo BRD, 11stke, FMIC, jeden tlumik, kolektor AWX
mam na spokojnie 195 kuce i 412 Nm w rozsadnych pieniadzach
teraz mysle nad zmiana dolu silnika na PD (tzn dol juz mam) i sprzegla na mocniejsze
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Adamm, chodzi mi o to że zakładam docelową moc załóżmy 220KM.
jeśli miało by to być dla mnie to nie chciałbym mieć gratów które trzeba wyciskać jak cytrynę na sok żeby użyskać tą moc tylko chodzi mi o to żeby osprzęt silnika pracował powiedzmy na 70-80% możliwości a nie na 95-100% swoich możliwośći i wytrzymałości.
a kolega modzi AFN'a a nie 1Z'a
jeśli miało by to być dla mnie to nie chciałbym mieć gratów które trzeba wyciskać jak cytrynę na sok żeby użyskać tą moc tylko chodzi mi o to żeby osprzęt silnika pracował powiedzmy na 70-80% możliwości a nie na 95-100% swoich możliwośći i wytrzymałości.
a kolega modzi AFN'a a nie 1Z'a
w sumie najważniejsze turbo i pompa,bo nie wiem jak z wtryskami w końcu...poza tym proszę o poradę także w sprawie hamulcy i tu jest temat założony osobny...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344707
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344707
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
caro86wlkp, z tego co wiem mają troszkę inne tłoki ale różnicy gołym okiem się nie zauważy.
Adamm, chodziło mi o to żeby nie wyciskać osprzetu jak cytryny żeby użyskać taką moc.
choć nie powiem że oparłbym się zrobieniu większej mocy jeśli by mi osprzęt na to pozwalał bo z pełnej mocy silnika korzystam bardzo żadko
Adamm, chodziło mi o to żeby nie wyciskać osprzetu jak cytryny żeby użyskać taką moc.
choć nie powiem że oparłbym się zrobieniu większej mocy jeśli by mi osprzęt na to pozwalał bo z pełnej mocy silnika korzystam bardzo żadko
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
dobry pomysł???GT20,230,11
Gt20 odpuść, jak już to kup gt2256
230 spokojnie wystarczą i będą miały zapas do powyżej 200KM ale tego silnik już nie zniesie...
230 spokojnie wystarczą i będą miały zapas do powyżej 200KM ale tego silnik już nie zniesie...
dobry pomysł???GT20,230,11
ja wspominałemcaro86wlkp pisze:ktoś kiedyś wspominał że słupek z afn-a ma jakieś dodatkowe ożebrowania w stosunku do 1Z, ale czy to prawda?
AFN ma mocniej użebrowany blok
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
dobry pomysł???GT20,230,11
cowboy mial afna i wsadzil blok z 1z to wie co mowicowboy pisze: ja wspominałem
AFN ma mocniej użebrowany blok
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
dobry pomysł???GT20,230,11
A sporo ludzi uważa, że AFN jest przykuty w stosunku do 1Z. Ploty czy fakt??
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
dobry pomysł???GT20,230,11
Gacekk pisze:A sporo ludzi uważa, że AFN jest przykuty w stosunku do 1Z. Ploty czy fakt??
Gacekk, nie wiem ale w bezpośrednim porównaniu blok od AFN wygląda na znacznie mocniejszy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości