dobry pomysł???GT20,230,11

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 25, 2010 14:56

arwam, ale po co Ci zapas mocy jak w 1Z mija sie to z celem :P

co z tego ze bedziesz mial zapas na 230 - 240 kucy jak bedziesz po tym korby z ulicy zbieral

bezpieczny pulp dla 1Z to ok 200 koni

no chyba ze ktos lubi jeszdzic spokojnie chwalac sie wykresem z hamowni na 230 kucy

ja mam u siebie 230 , turbo BRD, 11stke, FMIC, jeden tlumik, kolektor AWX

mam na spokojnie 195 kuce i 412 Nm w rozsadnych pieniadzach :D


teraz mysle nad zmiana dolu silnika na PD (tzn dol juz mam) :P i sprzegla na mocniejsze :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » ndz lip 25, 2010 18:51

to ile taki bezpieczny setup dla AFN bez ingerencji w dół silnika????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: caro86wlkp » ndz lip 25, 2010 19:29

200km i niskie EGT



arwam

Post autor: arwam » ndz lip 25, 2010 23:11

Adamm, chodzi mi o to że zakładam docelową moc załóżmy 220KM.
jeśli miało by to być dla mnie to nie chciałbym mieć gratów które trzeba wyciskać jak cytrynę na sok żeby użyskać tą moc tylko chodzi mi o to żeby osprzęt silnika pracował powiedzmy na 70-80% możliwości a nie na 95-100% swoich możliwośći i wytrzymałości.
a kolega modzi AFN'a a nie 1Z'a



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » ndz lip 25, 2010 23:19

w sumie najważniejsze turbo i pompa,bo nie wiem jak z wtryskami w końcu...poza tym proszę o poradę także w sprawie hamulcy i tu jest temat założony osobny...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344707


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lip 26, 2010 08:44

arwam, AFN / `1Z jeden pies, roznica tkwi w osprzecie ;p a nie w slupku silnika


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: caro86wlkp » pn lip 26, 2010 15:43

ktoś kiedyś wspominał że słupek z afn-a ma jakieś dodatkowe ożebrowania w stosunku do 1Z, ale czy to prawda?



arwam

Post autor: arwam » pn lip 26, 2010 19:57

caro86wlkp, z tego co wiem mają troszkę inne tłoki ale różnicy gołym okiem się nie zauważy.


Adamm, chodziło mi o to żeby nie wyciskać osprzetu jak cytryny żeby użyskać taką moc.
choć nie powiem że oparłbym się zrobieniu większej mocy jeśli by mi osprzęt na to pozwalał bo z pełnej mocy silnika korzystam bardzo żadko



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Rapix » śr sie 04, 2010 09:54

Gt20 odpuść, jak już to kup gt2256
230 spokojnie wystarczą i będą miały zapas do powyżej 200KM ale tego silnik już nie zniesie...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: cowboy » śr sie 04, 2010 09:55

caro86wlkp pisze:ktoś kiedyś wspominał że słupek z afn-a ma jakieś dodatkowe ożebrowania w stosunku do 1Z, ale czy to prawda?
ja wspominałem

AFN ma mocniej użebrowany blok



caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: caro86wlkp » śr sie 04, 2010 14:22

masz jakieś foto porównawcze?



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: arturkw » śr sie 04, 2010 18:15

cowboy pisze: ja wspominałem

AFN ma mocniej użebrowany blok
cowboy mial afna i wsadzil blok z 1z to wie co mowi :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: Gacekk » śr sie 18, 2010 17:06

A sporo ludzi uważa, że AFN jest przykuty w stosunku do 1Z. Ploty czy fakt??


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

arwam

dobry pomysł???GT20,230,11

Post autor: arwam » czw sie 19, 2010 07:37

Gacekk pisze:A sporo ludzi uważa, że AFN jest przykuty w stosunku do 1Z. Ploty czy fakt??

Gacekk, nie wiem ale w bezpośrednim porównaniu blok od AFN wygląda na znacznie mocniejszy



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości