dobry pomysł???GT20,230,11
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
dobry pomysł???GT20,230,11
Mam do Was pytanie czy to dobry pomysł,czy przesadzony...Silnik to AFN po samym programie jak na razie takim delikatnym 135KM 300Nm...Turbo kupione GT20,pompa 11,wtryski pod znakiem zapytania 230 lub 260,FMIC,sprzęgło vr,jednomas i co jeszcze zrobić,żeby to polatało trochę???Wytrzyma silnik pod takie mody czy trochę przesadzone????
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
przy gt20 230 starczą, większych nie ma sensuByku21 pisze:wtryski pod znakiem zapytania 230 lub 260
normalny objaw jak jest za wysokie EGTPassat944 pisze:U mnie niecałe 10-15 tyś na podobnym setupie wytrzymał i wydmuchało uszczelkę.
Passat944, a wskaźnik EGT to masz?
jak będzie program bezdymny to będzie jeździćByku21 pisze:Wytrzyma silnik pod takie mody czy trochę przesadzone????
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Adamm,
ja bym wolał użytkować sprzę który ma spore rezerwy a nie wszystko dobrane na styk.
co nie znaczy że np 230-tki będą złe.
choć myślę że z pompą 11mm 260-tki by tak nie dymiły przy mocy powiedzmy 220KM jak np 230-stki.
jeśli się mylę proszę o sprostowanie.
bo o TDI trochę jeszcze muszę się nauczyć.
gdyby to miałby być silnik dla mnie pakowałbym 260-tki. i pompę przynajmniej 11mm albo najlepiej 12mm i wtedy to ładnie zestroić postarać się zrobić od 2500rpm w miarę płasko moment obrotowy przy możliwie jak najmniejszej ilości dymu
ja bym wolał użytkować sprzę który ma spore rezerwy a nie wszystko dobrane na styk.
co nie znaczy że np 230-tki będą złe.
choć myślę że z pompą 11mm 260-tki by tak nie dymiły przy mocy powiedzmy 220KM jak np 230-stki.
jeśli się mylę proszę o sprostowanie.
bo o TDI trochę jeszcze muszę się nauczyć.
gdyby to miałby być silnik dla mnie pakowałbym 260-tki. i pompę przynajmniej 11mm albo najlepiej 12mm i wtedy to ładnie zestroić postarać się zrobić od 2500rpm w miarę płasko moment obrotowy przy możliwie jak najmniejszej ilości dymu
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
- przemekkum
- Użytkownik
- Posty: 305
- Rejestracja: śr maja 03, 2006 13:33
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
caro86wlkp, czyt post powyżej.
wolałbym mieć sprzęt z zapasem możliwości żeby nawet jak mi się moc znudzi to tylko wtedy poprawić soft i już można się znów cieszyć większą ilością koników pod maską. a nie znów wymieniać bo to wtedy jest kosztowne. a używane wtryskiwacze bardzo mocno tracą na wartości to już nawet nie jest -100 czy -200zł tylko zwykle około -40 czy -50% wartości. to już trochę sporo jest.
ale ja też nie jestem nie omylny i mogę się w tej kwestii mylić dlatego myślę że będzie najlepiej poczekać aż się ktoś oblatany w Kwestii programowania i zmian wtryskiwaczy i turbin wypowie
wolałbym mieć sprzęt z zapasem możliwości żeby nawet jak mi się moc znudzi to tylko wtedy poprawić soft i już można się znów cieszyć większą ilością koników pod maską. a nie znów wymieniać bo to wtedy jest kosztowne. a używane wtryskiwacze bardzo mocno tracą na wartości to już nawet nie jest -100 czy -200zł tylko zwykle około -40 czy -50% wartości. to już trochę sporo jest.
ale ja też nie jestem nie omylny i mogę się w tej kwestii mylić dlatego myślę że będzie najlepiej poczekać aż się ktoś oblatany w Kwestii programowania i zmian wtryskiwaczy i turbin wypowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 14 gości