Jestem załamany. Przy moich modach z serią jade na równo.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Jestem załamany. Przy moich modach z serią jade na równo.

Post autor: Fucker » czw lip 22, 2010 20:36

Witam

Mam kolegę co ma 1Z 4d HB, wszystkie ustawienia i diagnozy robię mu ja, wiem jaki jest jego stan itd. Doprowadziłem mu auto do bardzo dobrej serii.

Jego dawka przy sprincie to minimalnie poniżej 2.0mg reszta totalna seria. Jedynie kat i EGR wywalony. Stare ECU.


U mnie już spore modyfikacje.
Aktualnie:
- EGR i kat wywalony.
- dolot AWX
- pompa ALH dawka przy sprincie również poniżej 2.0mg
- doładowanie coś koło 0,95 - 1 bar
- wtryski ASV 220/300bar
- ecu 16bit
-kąt wtrysku 48-52
korekcje w normie, przepływka wyrabia.

I on jechał równo ze mną! Tyle kasy w marne ?
Ostatnio zmieniony czw lip 22, 2010 20:42 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lip 22, 2010 20:41

Fucker, jedyne co Ci moze w tym wypadku mocy dodac to wtryski jesli nie masz tego nijak wystrojonego.

pompa z alh duzo jako tako Ci nie da, jest po prostu bardziej wydajna pod soft
kolektor i egr out tylko poprawiaja dolot powietrza powodujac mniejsze straty przy wyzszch mocach

chyba ze masz wirusa to wtedy jakas lipa jest,


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw lip 22, 2010 20:46

Adamm,

Zostało mi jeszcze tylko włożyć turbo AWX i IC. Wszystko już leży na półce.

Ale tak, czy siak powinienem go odstawić. Samo to że mam większe wtryski, mocniejszą pompę i podniesione ciśnienie.

A on ma totalną serię. Co mnie ogranicza ? Normalnie załamka, tyle włożonej pracy, a tu nic...



Awatar użytkownika
spanky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: pn maja 25, 2009 20:35
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: spanky » czw lip 22, 2010 20:51

trzeba to zestroic zanim to zacznie jakos jezdzic ... w takim stanie nie ma co porownywac ...
pokaz logi moze cos kuleje ...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lip 22, 2010 21:06

Fucker, jak juz pisalem pompa CI nic niedaje jesli jej nie obciazysz programem, jedynie z czego moglbys miec przyrost poki co to wtryski

podjedz na hamownie i sprawdz ile wyjdzie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt lip 23, 2010 00:02

Za mało koksu i program to ogranicza mimo że masz czym to podać, lepiej ogarnąć to programem, żeby zwierzyć też odpwiedno ciśnienie doładowania, jakbys zapodał 216 to byś miał różnice , ale zmiany powinny wiązac sie z korektą. Sam do ALH zapodałem wtryski od ASV i wyszło marne 103KM na serii , po korekcie 138KM :grin:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 23, 2010 08:40

ja stawiam ze wtryski z dupy, w drugiej kolejności pompa



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt lip 23, 2010 08:41

Fucker, piszesz ze podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym skoro wydaje sie ze masz seryjny soft.... :helm: rob wirusa i zacznie to jakos jezdzic... inaczej te graty pod maska to tylko zabawki ktore rowniedobrze by dzialaly lezac w bagazniku...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » pt lip 23, 2010 10:26

Mój 1Z na wtryskach ASV pokazał 98 KM, czyli seria :hmm:

Pojechałem sprawdzić wtryski do jedynego słusznego fachowca i miały 180-190 na 270,
ale rozpylały pięknie. Po prze-regulowaniu wtrysków jeździ 300 razy lepiej.

Na zdrowych wtryskach i dobrej pompie powinieneś mieć ok 110 koni,
po sofcie ponad 130 (z ori turbiną) to tak teoretycznie tylko rozważając.

Pozdr.
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 10:29 przez luzur, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Drogojad
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 21:24
Lokalizacja: Kryg
Kontakt:

Post autor: Drogojad » pt lip 23, 2010 10:51

evolution pisze: rob wirusa i zacznie to jakos jezdzic... inaczej te graty pod maska to tylko zabawki ktore rowniedobrze by dzialaly lezac w bagazniku...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :goof: :goof: :goof: ahahahah rozwalił mnie ten tekst swoją droga kolega ma racje



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt lip 23, 2010 10:58

evolution pisze:Fucker, piszesz ze podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym skoro wydaje sie ze masz seryjny soft.... rob wirusa i zacznie to jakos jezdzic... inaczej te graty pod maska to tylko zabawki ktore rowniedobrze by dzialaly lezac w bagazniku...

:mlotek: :mlotek: :mlotek:
mistrz, wujek cięte litery :D
zawirusować i będzie inaczej się zachowywało
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 10:59 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pt lip 23, 2010 14:19

Zrobię logi przy najbliższej okazji.
cowboy pisze:ja stawiam ze wtryski z dupy, w drugiej kolejności pompa
Pompa jest raczej dobra. Osobiście ją z Niemiec sprowadziłem i ma ok. 150tyś. nalatane.

Wtryski pochodzą z auta powypadkowego i mają 60 tyś. przebiegu. Byłem je sprawdzić i gwiżdżą na maszynie ładnie. A ciśnienie (to pierwsze), jest przy 207bar, a nie 220, więc myślę, że jest ok.
Zapadał bym 216, ale wiadomo jaki koszt tego. Myślę, że pamiętasz że mam 30zł rabatu u ciebie na kompl. 216.

evolution pisze:podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym
Wywaliłem jeden opornik w ECU 16 bit, a w jego miejsce wszczepiłem bardziej odpowiedni, po tym zabiegu przestał poddymiać.Teraz przynajmniej mam ciśnienie jak AFN.
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 14:22 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 23, 2010 15:13

Fucker pisze:A ciśnienie (to pierwsze), jest przy 207bar, a nie 220, więc myślę, że jest ok.
to znaczy że wtryski sa w bardzo dobrej kondycji jesli równomiernie rozpylają wszystkimi dziurkami...
Fucker pisze:Wywaliłem jeden opornik w ECU 16 bit, a w jego miejsce wszczepiłem bardziej odpowiedni, po tym zabiegu przestał poddymiać.Teraz przynajmniej mam ciśnienie jak AFN.
no tak oszukałeć ECU, bo MAP sensor przekłamuje ale teraz dołóz opornik zeby paliwa podlać :) skoro bawisz sie w tuningi rezystorowe

moze być na przełączniku i wtedy sie pościgaj z kolegą jeszcze raz :)



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt lip 23, 2010 16:16

To nie zmienia faktu, ze na ORI programie z wymienionymi wtryskami powinien sie lepiej odpychac. Chociaz te 100KM miec.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości