Jestem załamany. Przy moich modach z serią jade na równo.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Jestem załamany. Przy moich modach z serią jade na równo.
Witam
Mam kolegę co ma 1Z 4d HB, wszystkie ustawienia i diagnozy robię mu ja, wiem jaki jest jego stan itd. Doprowadziłem mu auto do bardzo dobrej serii.
Jego dawka przy sprincie to minimalnie poniżej 2.0mg reszta totalna seria. Jedynie kat i EGR wywalony. Stare ECU.
U mnie już spore modyfikacje.
Aktualnie:
- EGR i kat wywalony.
- dolot AWX
- pompa ALH dawka przy sprincie również poniżej 2.0mg
- doładowanie coś koło 0,95 - 1 bar
- wtryski ASV 220/300bar
- ecu 16bit
-kąt wtrysku 48-52
korekcje w normie, przepływka wyrabia.
I on jechał równo ze mną! Tyle kasy w marne ?
Mam kolegę co ma 1Z 4d HB, wszystkie ustawienia i diagnozy robię mu ja, wiem jaki jest jego stan itd. Doprowadziłem mu auto do bardzo dobrej serii.
Jego dawka przy sprincie to minimalnie poniżej 2.0mg reszta totalna seria. Jedynie kat i EGR wywalony. Stare ECU.
U mnie już spore modyfikacje.
Aktualnie:
- EGR i kat wywalony.
- dolot AWX
- pompa ALH dawka przy sprincie również poniżej 2.0mg
- doładowanie coś koło 0,95 - 1 bar
- wtryski ASV 220/300bar
- ecu 16bit
-kąt wtrysku 48-52
korekcje w normie, przepływka wyrabia.
I on jechał równo ze mną! Tyle kasy w marne ?
Ostatnio zmieniony czw lip 22, 2010 20:42 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Fucker, jedyne co Ci moze w tym wypadku mocy dodac to wtryski jesli nie masz tego nijak wystrojonego.
pompa z alh duzo jako tako Ci nie da, jest po prostu bardziej wydajna pod soft
kolektor i egr out tylko poprawiaja dolot powietrza powodujac mniejsze straty przy wyzszch mocach
chyba ze masz wirusa to wtedy jakas lipa jest,
pompa z alh duzo jako tako Ci nie da, jest po prostu bardziej wydajna pod soft
kolektor i egr out tylko poprawiaja dolot powietrza powodujac mniejsze straty przy wyzszch mocach
chyba ze masz wirusa to wtedy jakas lipa jest,
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Fucker, jak juz pisalem pompa CI nic niedaje jesli jej nie obciazysz programem, jedynie z czego moglbys miec przyrost poki co to wtryski
podjedz na hamownie i sprawdz ile wyjdzie
podjedz na hamownie i sprawdz ile wyjdzie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Za mało koksu i program to ogranicza mimo że masz czym to podać, lepiej ogarnąć to programem, żeby zwierzyć też odpwiedno ciśnienie doładowania, jakbys zapodał 216 to byś miał różnice , ale zmiany powinny wiązac sie z korektą. Sam do ALH zapodałem wtryski od ASV i wyszło marne 103KM na serii , po korekcie 138KM
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Fucker, piszesz ze podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym skoro wydaje sie ze masz seryjny soft.... rob wirusa i zacznie to jakos jezdzic... inaczej te graty pod maska to tylko zabawki ktore rowniedobrze by dzialaly lezac w bagazniku...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Mój 1Z na wtryskach ASV pokazał 98 KM, czyli seria
Pojechałem sprawdzić wtryski do jedynego słusznego fachowca i miały 180-190 na 270,
ale rozpylały pięknie. Po prze-regulowaniu wtrysków jeździ 300 razy lepiej.
Na zdrowych wtryskach i dobrej pompie powinieneś mieć ok 110 koni,
po sofcie ponad 130 (z ori turbiną) to tak teoretycznie tylko rozważając.
Pozdr.
Pojechałem sprawdzić wtryski do jedynego słusznego fachowca i miały 180-190 na 270,
ale rozpylały pięknie. Po prze-regulowaniu wtrysków jeździ 300 razy lepiej.
Na zdrowych wtryskach i dobrej pompie powinieneś mieć ok 110 koni,
po sofcie ponad 130 (z ori turbiną) to tak teoretycznie tylko rozważając.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 10:29 przez luzur, łącznie zmieniany 1 raz.
evolution pisze:Fucker, piszesz ze podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym skoro wydaje sie ze masz seryjny soft.... rob wirusa i zacznie to jakos jezdzic... inaczej te graty pod maska to tylko zabawki ktore rowniedobrze by dzialaly lezac w bagazniku...
mistrz, wujek cięte litery
zawirusować i będzie inaczej się zachowywało
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 10:59 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Zrobię logi przy najbliższej okazji.
Wtryski pochodzą z auta powypadkowego i mają 60 tyś. przebiegu. Byłem je sprawdzić i gwiżdżą na maszynie ładnie. A ciśnienie (to pierwsze), jest przy 207bar, a nie 220, więc myślę, że jest ok.
Zapadał bym 216, ale wiadomo jaki koszt tego. Myślę, że pamiętasz że mam 30zł rabatu u ciebie na kompl. 216.
Pompa jest raczej dobra. Osobiście ją z Niemiec sprowadziłem i ma ok. 150tyś. nalatane.cowboy pisze:ja stawiam ze wtryski z dupy, w drugiej kolejności pompa
Wtryski pochodzą z auta powypadkowego i mają 60 tyś. przebiegu. Byłem je sprawdzić i gwiżdżą na maszynie ładnie. A ciśnienie (to pierwsze), jest przy 207bar, a nie 220, więc myślę, że jest ok.
Zapadał bym 216, ale wiadomo jaki koszt tego. Myślę, że pamiętasz że mam 30zł rabatu u ciebie na kompl. 216.
Wywaliłem jeden opornik w ECU 16 bit, a w jego miejsce wszczepiłem bardziej odpowiedni, po tym zabiegu przestał poddymiać.Teraz przynajmniej mam ciśnienie jak AFN.evolution pisze:podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 14:22 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.
to znaczy że wtryski sa w bardzo dobrej kondycji jesli równomiernie rozpylają wszystkimi dziurkami...Fucker pisze:A ciśnienie (to pierwsze), jest przy 207bar, a nie 220, więc myślę, że jest ok.
no tak oszukałeć ECU, bo MAP sensor przekłamuje ale teraz dołóz opornik zeby paliwa podlać skoro bawisz sie w tuningi rezystoroweFucker pisze:Wywaliłem jeden opornik w ECU 16 bit, a w jego miejsce wszczepiłem bardziej odpowiedni, po tym zabiegu przestał poddymiać.Teraz przynajmniej mam ciśnienie jak AFN.
moze być na przełączniku i wtedy sie pościgaj z kolegą jeszcze raz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości