ASZ - jaka droga do 200-220KM?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
ASZ - jaka droga do 200-220KM?
Jeszcze sprawa wydechu, na ori układzie wydechowym z katalizatorem da się zrobić okolice 200KM, ale do bigT potrzebny jest już układ przelotowy o większej średnicy.
Sprzęgło ori 240mm da radę przy mocy rzędu 220KM, ale tylko z rozsądnie poprowadzonym momentem.
Są już dostępne turbiny które są dużo lepsze, wydajniejsze i dużo lepiej wstają, reagują na pedał gazu niż gt22v, takie turbo wstaje przy ok 1600obr, pełny boost ma ok 2200-2500obr w zależności od ustawień.
Są ludzie co na tych turbinach uzyskują ok 2 bary przy 2k obr ale to już trochę za dużo dla układu przeniesienia napędu, turbo jak innych podzespołów.
Sprzęgło ori 240mm da radę przy mocy rzędu 220KM, ale tylko z rozsądnie poprowadzonym momentem.
Są już dostępne turbiny które są dużo lepsze, wydajniejsze i dużo lepiej wstają, reagują na pedał gazu niż gt22v, takie turbo wstaje przy ok 1600obr, pełny boost ma ok 2200-2500obr w zależności od ustawień.
Są ludzie co na tych turbinach uzyskują ok 2 bary przy 2k obr ale to już trochę za dużo dla układu przeniesienia napędu, turbo jak innych podzespołów.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
ASZ - jaka droga do 200-220KM?
monopolowy, ja wkładałem do asz brd w octavi i wczoraj do btb
akcja jest prosta p&p tylko spływ asz nie pasuje trzeba od awx a dp mieliśmy zrobiony pod awx i pasuje
Dario84, no oczywista oczywistosc ze nie pasuje złącze cisnieniowe od zimnej str skoro w asz jest na szybkozłącze a w brd zwykły waż
akcja jest prosta p&p tylko spływ asz nie pasuje trzeba od awx a dp mieliśmy zrobiony pod awx i pasuje
Dario84, no oczywista oczywistosc ze nie pasuje złącze cisnieniowe od zimnej str skoro w asz jest na szybkozłącze a w brd zwykły waż
Ostatnio zmieniony pn sty 10, 2011 02:40 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
ASZ - jaka droga do 200-220KM?
co to za turbiny?Dario84 pisze:Są już dostępne turbiny które są dużo lepsze, wydajniejsze i dużo lepiej wstają, reagują na pedał gazu niż gt22v, takie turbo wstaje przy ok 1600obr, pełny boost ma ok 2200-2500obr w zależności od ustawień.
ASZ - jaka droga do 200-220KM?
zabba88, co to jest dasz jakies info?
czy standard flansza tak jak pod gt 22 z cdi?
czy standard flansza tak jak pod gt 22 z cdi?
ASZ - jaka droga do 200-220KM?
seria gtb posiada juz lozyska kulkowe. Ma poprawiona zmienna geometrie przez co te turbinki wstaja naprawde szybko (gtb1756vk w moim AVF'ie robilo surge na postoju ). Mozna obracac rdzeniem tak aby nam odpowiadal doplyw oleju bez obawy o zabawe z pierscieniem od kierownic;P
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
ASZ - jaka droga do 200-220KM?
zabba88, opisz montaż tej turbiny, jak widzę gtb2260vk to jest turbo od 3.0TDI z A4, jak montaż by wyszedł bez grubej rzeźby to by była dobra konkurencja dla brd i gt22
mrozoo, jaką wydajność ma Twoja turbawka?
mrozoo, jaką wydajność ma Twoja turbawka?
Ostatnio zmieniony pt gru 24, 2010 13:06 przez monopolowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
ASZ - jaka droga do 200-220KM?
Sam jeszcze nie sprawdzalem jej wydajnosci, poki co chodzi na ori sofcie u mnie. Siada na ori kolektorze od avf po malym podpilowaniu;)
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=244177" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dieselpower.cz/tdiclub/users/bod ... a_golf.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=244177" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dieselpower.cz/tdiclub/users/bod ... a_golf.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Re: ASZ - jaka droga do 200-220KM?
to co wszyscy Zaadaptowalem klasyczna vacu gruche A sterowanie elektroniczne lezy sobie w garazu:)
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
ASZ - jaka droga do 200-220KM?
mrozoo, z tego co widze to chyba trzeba wykrecic nowy otwor zeby pasowało na kolektor afn awx
Re: ASZ - jaka droga do 200-220KM?
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
ASZ - jaka droga do 200-220KM?
jakby co to niema też problemu z wykonaniem takiego kolektora wydechowego do 1,9 tdi, pod turbine z 3,0 tdi,
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości