1z+216 WYKRES :) 110hp 255nm + chip ale cos nie tak :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1z+216 WYKRES :) 110hp 255nm + chip ale cos nie tak :(
Witam mam pytanie co może być przyczyną tak słabego wyniku? mianowicie golf 3 1Z plus nowe wtryski 216 kąt wtrysku ustawiony elegancko. a więc czas na chipka seria po wtryskach pokazała 110 koni i 255 nm. wgrany chip i wynik 113 koni i 280 nm ale auto strasznie kopciło drugi chip 116 koni ale przy bardzo niskich obrotach cos go trzyma wyżej moment juz większy ale auto tez ostro kopciło w całym zakresie obrotów. dodam ze przepływka ok logi tez ok turbo ładnie wstaje. dodam ze strojenie było na oleju który miał 8000km 15w40 castrol wiem wiem zło bo nawet przy kolejnym hamowaniu podwieszała sie hydraulika bo było ciepło i nie dało sie dokończyć hamowania. sa nówki filtry i oliwa 10w40 i zaslepiony egr. różnicy nie poczułem. prosze o wypowiedz. dodam tylko ze tuner to osoba fachowa i nie ma mowy o zlym sofcie ponieważ wiele osób z tego forum jeździ na chipie od tej osoby.
Wykres
1-seria + 216
2. pierwszy chip mocny batory
3. drugi chip batory taki sam
4. pomiar niedokończony hydraulika sie podwieszała i niedokończony pomiar.
Co może byc winą takiego wyniku, co jest nie tak w moim samochodzie lub co moze byc uszkodzone? mogła byc to wina dosc starego oleju i to w dodatku mineralnego i filtrów chociaż te drugie miały około 7000-8000km.
Wykres
1-seria + 216
2. pierwszy chip mocny batory
3. drugi chip batory taki sam
4. pomiar niedokończony hydraulika sie podwieszała i niedokończony pomiar.
Co może byc winą takiego wyniku, co jest nie tak w moim samochodzie lub co moze byc uszkodzone? mogła byc to wina dosc starego oleju i to w dodatku mineralnego i filtrów chociaż te drugie miały około 7000-8000km.
Ostatnio zmieniony czw cze 24, 2010 12:41 przez arturkw, łącznie zmieniany 2 razy.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
tu jest jakis błąd bo nie mogłeś miec 160KMarturkw pisze:4. pomiar niedokończony hydraulika sie podwieszała i niedokończony pomiar.
jesli jest doładowanie OK, to moze pompa wtryskowa ?arturkw pisze:Witam mam pytanie co może być przyczyną tak słabego wyniku?
sprawdź tez kolektor ssący czy nie zabetonowany, drożność kataliztora ale to jakies drobne rzeczy
tak błąd pomiar nie dokończony w połowie zatrzymany i z tąd te szopkitu jest jakis błąd bo nie mogłeś miec 160KM
zakładane doładowanie to 1,25 i ładnie trzymało. więc turbo ok wstaje tez elegancko.cowboy pisze: jesli jest doładowanie OK, to moze pompa wtryskowa ?
sprawdzałem i jest delikatny osad tylko przy okazji zaslepiłem egr:)cowboy pisze:sprawdź tez kolektor ssący czy nie zabetonowany
nie ma katalizatora:) jak i reszty wydechu od począdku do końca jest sama rura nawet zamiast końcowego:)cowboy pisze:drożność kataliztora ale to jakies drobne rzeczy
kurde tez tak myslalem ale batory byl niezly w calym zakresie obrotow wiec dawala ladnie paliwko. jestem po wymianie filtrów i oleju na motul 10w40 i zaslepiłem egr moze to cos pomogło czekam na dalsze sugestie.cowboy pisze:to moze pompa wtryskowa ?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
no niby racja ale az tak byla by dobita? i dalo by taki wynik po wtryskach? dodam ze hamowanie bylo w upalny dzien i od razu po tym jak przyjechalem na miejsce okolo 30 km wiec moze i to tez mialo znaczenie na wynik serii. ale nie mniej jednak cos jest ni etak widzac wykresy innych na tych samych setupach moc waha sie miedzy 122-136 koni na samych wtryskach 1z. hmm co jeszcze mozna sprawdzic?cowboy pisze:batory nie zawsze świadczy ze z pompą jest wszystko OK
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Bator przy doladowaniu 1,25? Z takim doladowaniem powinno podchodzic pod 140KM a 130tka bez dymna.
Moze faktycznie pompa nie wyrabia wydajnosciowo. Zobaczysz co bedzie po wymianie filtrow.
Btw. ciekawi mnie to podwieszanie zaworow na... rozgrzanym silniku. Bo na zimnym kazdy wie, ze silnik zaczka i zgasnie, ale na rozgrzanym to juz jest bardzo kiepsko.
Moze faktycznie pompa nie wyrabia wydajnosciowo. Zobaczysz co bedzie po wymianie filtrow.
Btw. ciekawi mnie to podwieszanie zaworow na... rozgrzanym silniku. Bo na zimnym kazdy wie, ze silnik zaczka i zgasnie, ale na rozgrzanym to juz jest bardzo kiepsko.
Ciekaw jestem czy objawy ustapia po nim.arturkw pisze:motul 10w40
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
no batory był okrutny a z tym podwieszaniem zaworów tak powiedziala osoba robiaca chipa a objaw byl taki ze auto bylo hamowane na 5 biegu i ogień i na wyższych obrotach w granicach 3000-3500 zaczeło cos pierdziec z rury i silnik deko przerywał i to było takie szybkie rytmiczne. wydaje mi sie ze w takim upale jak byl mineral byl jai byl i cos moze popychacze wariowaly chociaz sa nowe:).bradley pisze:Bator przy doladowaniu 1,25? Z takim doladowaniem powinno podchodzic pod 140KM a 130tka bez dymna.
Moze faktycznie pompa nie wyrabia wydajnosciowo. Zobaczysz co bedzie po wymianie filtrow.
Btw. ciekawi mnie to podwieszanie zaworow na... rozgrzanym silniku. Bo na zimnym kazdy wie, ze silnik zaczka i zgasnie, ale na rozgrzanym to juz jest bardzo kiepsko.
[ Dodano: 24 Cze 2010 15:42 ]
a teraz jak po zmianie oleju napewno charakterystyka pracy silnika sie zmienila jest ciszej i ustapiło takie czasowe klepanie ktore bylo ledwo wyczuwalne filtry tez wymienione ale różnicy nie poczułem moze na hamowni bedzie poprawa nie wiem ale to z czasem na razie próbuje znaleźć przyczynę czemu tak było.bradley pisze:motul 10w40
Ciekaw jestem czy objawy ustapia po nim.
przy pierwszym sofcie było doładowanie 1,25 ( mam wskaźnik) i wyszło 114 koni i niezły batory
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
pompa ( kąt dynamiczny , ciśnienie ) +arturkw pisze:obrotach w granicach 3000-3500 zaczeło cos pierdziec z rury i silnik deko przerywał i to było takie szybkie rytmiczne
bradley pisze:Btw. ciekawi mnie to podwieszanie zaworow na... rozgrzanym silniku. Bo na zimnym kazdy wie, ze silnik zaczka i zgasnie, ale na rozgrzanym to juz jest bardzo kiepsko.
Ostatnio zmieniony czw cze 24, 2010 19:40 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
pierwsze pytanie jaki jest sterownik w tym aucie.. 8 czy 16 bit.
drugie wykres ze 160 ps wyszedl tylko i wylacznie z tego ze ktos nacisnal hamulec podczas wybiegu
trzecie ogarnalbym temat synchronizacji walka rozrzadu na wszelki wypadek
czwarte sa wogole jakies logi tego auta???
piate jesli jest taki batory jak piszesz do tego auto zaczelo nagle robic sie potwornie glosne to pojawia sie 6 pytanie
jakie bylo cisnienie doladowania w skali obrotow bo pachnie tu tylko tym ze ecu zbija doladowanie do 0.8 bara na maks obciazeniu co sie zdaza w kilku wersjach 8 bit sterownikow
i siodme mogla rzeczywiscie sie wysypac pompa a dokladnie nie dziala sterowanie katem wtrysku
poprosze logi dynamiczne 4 bieg z 1000 do konca
drugie wykres ze 160 ps wyszedl tylko i wylacznie z tego ze ktos nacisnal hamulec podczas wybiegu
trzecie ogarnalbym temat synchronizacji walka rozrzadu na wszelki wypadek
czwarte sa wogole jakies logi tego auta???
piate jesli jest taki batory jak piszesz do tego auto zaczelo nagle robic sie potwornie glosne to pojawia sie 6 pytanie
jakie bylo cisnienie doladowania w skali obrotow bo pachnie tu tylko tym ze ecu zbija doladowanie do 0.8 bara na maks obciazeniu co sie zdaza w kilku wersjach 8 bit sterownikow
i siodme mogla rzeczywiscie sie wysypac pompa a dokladnie nie dziala sterowanie katem wtrysku
poprosze logi dynamiczne 4 bieg z 1000 do konca
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ecu mam 16 bit.glus pisze:pierwsze pytanie jaki jest sterownik w tym aucie.. 8 czy 16 bit.
logi robiłem jakis miesią temu i wszystko było w jak najlepszym porzadku tzn przepływka nie cieła dawki turbina ładnie wstawała i inne takie.evolution pisze:czwarte sa wogole jakies logi tego auta???
jest ostry batory ale auto nie robilo sie glosne:) nie wiem skad toevolution pisze:piate jesli jest taki batory jak piszesz do tego auto zaczelo nagle robic sie potwornie glosne to pojawia
w najbliższym czasie pojade do osoby która ogarnia vaaga i zrobimy jeszcze raz logi i je wrzucę zobaczymy co wyjdzie.poprosze logi dynamiczne 4 bieg z 1000 do konca
[ Dodano: 24 Cze 2010 21:18 ]
i jezeli to pompa to powiedzcie mi co najlepiej w tym przypadku zrobic? regenerowac moją? przerobic ją na 10? oczywiście jest tylko 1 opcja pan z Nadarzyna tylko co wymodzić? Postaram sie juto zrobic logi dynamiczne i zobaczymy co wyjdzie.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości