golf 3 1Z odkręcanie kolektora ssącego, porada?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

golf 3 1Z odkręcanie kolektora ssącego, porada?

Post autor: arturkw » pn cze 14, 2010 21:45

witam dysponuj ektoś jakąś porada odnośnie odkręcenia kolektora ssącego w golfie tdi? 1z? bo wiem ze ciężko z dostępem moze ktoś napisze jakich kluczy użył moze jakis patent z góry dziękuje .


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn cze 14, 2010 22:09

Dobry imbus, grzechotka, lustereczko, lampa.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

karolw2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 20:59

Post autor: karolw2 » pn cze 14, 2010 22:10

Tu masz poradę czyszczenia kolektora ssącego do TDI
http://hotfile.com/dl/48439216/305896f/ ... I.pdf.html



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » pn cze 14, 2010 23:43

dziekikoledzy leca punkty.

[ Dodano: 14 Cze 2010 23:46 ]
a powiedzcie mi jeszcze czy tego całego egra moze wyjeba... i zaślepić miejsce tylko przy kolektorze wydechowym czy po-prostu go zaślepiać a niech bedzie w tym miejscu oco jest? ten wężyk jak bedzi eluzem nie bedzie przeszkadzał? jak sprawa z tym wygląda?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt cze 15, 2010 06:44

Jak zmieniasz na jakiegos AWX to musisz sie pozbyc EGRa.
I nie baw sie wpol srodki. Juz wszystkie kombinacje przechodzilem. I jedyna skuteczna to gruba blacha taka 3-5mm z nierdzewki tuz przy kolektorze wydechowym. Dodatkowo pod to stara uszczelka od rurki karbowanej, silikon wysokotemperaturowy i nakretki samohamowne.
A w wezyk wkrecasz wkrecik albo kulke od lozyska.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » wt cze 15, 2010 10:18

aha no ok ale jak zostaje przy swoim? to tego całego egra zostawiac?

[ Dodano: 15 Cze 2010 10:23 ]
czy zaślepić jak jak piszesz grubą blacha przy kolektorze a reszte wywalic?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » wt cze 15, 2010 12:13

arturkw, jak zostajesz przy swoim to włóż tylko blachę tam koło kolektora wydechowego i tyle, więcej nic nie rób



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » wt cze 15, 2010 18:32

egr zaslepiony, zaślepiłem go w miejscu przy kolektorze ssącym tzn na wejściu do ssącego :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt cze 15, 2010 19:25

Uwazal zeby nie przepalilo karbowanej rurki ;) Moja sie poddala.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » śr cze 16, 2010 02:47

w sumie masz racje zaslepie też przy kolektorze dla pewności :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości