Golf 4 1.9 ATD + turbo ASZ + soft
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf 4 1.9 ATD + turbo ASZ + soft
Cześć. Juz na prawdę ostatni temat z mojej strony. W poprzednim nie uzyskałem odpowiedzi.
Przypomnę:
pada mi w moim ATD dwumas i turbo
wrzucę jednomas
wrzucę turbo od ASZ
tylko teraz jaki intercooler wrzucić żeby sobie dał rade i żeby się zmieścił (wszystko orginał mam). CHodzi o to, żeby był jak najtańszy
Drugie pytanie to gdzie w małopolsce w miare tanio to zestroić. Turbo i IC wrzuci mi mój mechanik. Chodzi o sam program. Da rade do 1200 zł???
No i jeszcze skąd wziąć turbo? Z allegro regenerowane z gwarancją roczną za 1200 zł?
Z góry przepraszam za zamieszanie i pozdrawiam
Przypomnę:
pada mi w moim ATD dwumas i turbo
wrzucę jednomas
wrzucę turbo od ASZ
tylko teraz jaki intercooler wrzucić żeby sobie dał rade i żeby się zmieścił (wszystko orginał mam). CHodzi o to, żeby był jak najtańszy
Drugie pytanie to gdzie w małopolsce w miare tanio to zestroić. Turbo i IC wrzuci mi mój mechanik. Chodzi o sam program. Da rade do 1200 zł???
No i jeszcze skąd wziąć turbo? Z allegro regenerowane z gwarancją roczną za 1200 zł?
Z góry przepraszam za zamieszanie i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn maja 31, 2010 10:29 przez pushpush, łącznie zmieniany 2 razy.
jesli chodzi o IC to tu znajdziesz wszystko :pushpush pisze:tylko teraz jaki intercooler wrzucić żeby sobie dał rade i żeby się zmieścił (wszystko orginał mam). CHodzi o to, żeby był jak najtańszy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608
wiem dlugi temat ... przejrzyj ostatnie 15 stron, pamietam ze nie dawno wrzucał ktoś fotki jak wyszlo w jego mk4 IC z :
http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=520
jesli nie to poczytaj wiecej ... jest napisane jakie podchodza z klima jakie bez klimy ... czy trzeba ciac zderzak itd. jest tam poprostu wszystko

jak chcesz na miejscu (widze ze jestes z Krakowa to odezwij sie na PW do forumowicza :pushpush pisze:Drugie pytanie to gdzie w małopolsce w miare tanio to zestroić. Turbo i IC wrzuci mi mój mechanik. Chodzi o sam program. Da rade do 1200 zł???
KonradzikIV, mysle ze bedzie na tyle pomocny ze zapisze Cie/umówi z Danielem z TTC ... jak moze byc dalej Dynosoft Katowice lub Comsport Bielsko Biała ... Jak jeszcze dalej


osobiscie bym nie ryzykowal i ugadal sie z kims kto bedzie robil program (chłopaki zazwyczaj maja pewne zrodla na takie gratypushpush pisze:No i jeszcze skąd wziąć turbo? Z allegro regenerowane z gwarancją roczną za 1200 zł?



pozdro
ex: MK4 245 km/460nm
- bardzo szybko sie zniechęcasz!!pushpush pisze:Chyba jednak zrezygnuje z tych modów

A zapytam jeszcze o jakie mody ci teraz chodzi, bo napisałeś ze pada ci turbo i dwumas, a FMIC to byłoby extra, więc jeden w sumie mod, nooo 2 licząc virusa

Bez niego da sie też te 140ps zrobić, ale tak czy siak masz okazje na inne turbo i sprzęgło

Ostatnio zmieniony pn maja 31, 2010 21:00 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 1 raz.
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
No tak. Tylko, że to mechanik go polecił i to on tam wysyła. Mówi, że już wiele turbin tam wysłał. Wiesz, zawsze to jakąś tam odpowiedzialnośc mechanik weźmie.
Gwarancja pół roku.
Toledziak - zajrzyj prosze do tematu o sprzęgle jednomas bo strasznie poatrzebuje tam pomocy (jak zwykle hehe).
pozdro:)
Gwarancja pół roku.
Toledziak - zajrzyj prosze do tematu o sprzęgle jednomas bo strasznie poatrzebuje tam pomocy (jak zwykle hehe).
pozdro:)
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
pushpush, pamietaj jeszcze że mechanik też musi cos zarobić na tej turbinie i watpie, że chodzi tylko o samo wyjęcie starego i wsadzenie zregenerowanego. Co do odpowiedzialności to może być akurat nie po Twojej myśli. Tobie się wydaje, że tak powinno być (bo skoro naprawia to jakaś gware powinien dać), ale jakby przyszlo co do czego to ciekawe jakby się zachwal. W każdym razie pomyśl dobrze nim wykonasz jakiś krok, byś potem nie wsadził 2gie tyle kasy.
kurcze ... inaczejpushpush pisze:Dzięki kolego za linki. Niestety widzę, że to nie będzie takie proste z tym intercoolerem. Chyba jednak zrezygnuje z tych modów.


poszukaj w tym temacie od czego pasuje (jakiego auta do mk4) tak zeby masakrycznie nie ciac zderzaka .. nieraz mozna taki IC za 150 zl kupic



hmm nie doczytalem tego myslem ze wrzucasz od ARL'apushpush pisze:wrzucę turbo od ASZ
Ja na Twoim miejscu szperalbym po forach (TDI-audi,vw,skoda,seat) bo te turbiny sa czesto sprzedawane (sam niedawno taka sprzedawałem


Toledziak pisze:pamietaj jeszcze że mechanik też musi cos zarobić na tej turbinie i watpie, że chodzi tylko o samo wyjęcie starego i wsadzenie zregenerowanego. Co do odpowiedzialności to może być akurat nie po Twojej myśli. Tobie się wydaje, że tak powinno być (bo skoro naprawia to jakaś gware powinien dać), ale jakby przyszlo co do czego to ciekawe jakby się zachwal.
Jesli jest to jakis Twoj znajomy mechanik/kolega to spoko ... jesli nie to nie zawracaj sobie dup..y wogole



Ja tam wogole nie wieze w cos takiego jak turbi i gwarancjaToledziak pisze:Je bym zadzwonił choćby do turbo tecu z Jaworzna i zapytał. Daja 2 lata gwarancji.

to czym on to śle ? goncem na koniu o 12 w nocypushpush pisze:100 zł wysyłka

pozdro
ex: MK4 245 km/460nm
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Dlatego jak zobaczyłem, ze moja ma luz osiowy to wziąłem nową fabrycznie z moto remo burzyńscy. Jak ich pytałem to ASZ był droższy od ARLa, a z kolei kiedyś mieli gareta do ATD o większym kole kompresji (coś takiego ponoć garet ma w ofercie) ale bym musiał czekać na nia 3 miechy, więc kupiłem KKK taka sama jak miałem. Do tego nowe uszczelki, podkładki i nakrętki, zaślepienie EGR (teraz w domu ssący od ARLa czeka z zamiennikiem EGR). Zakładam to wszystko, czyszcze cooler i zrobie program (aha, kata juz nie mam). Licze sobie na jakieś 135 - 140 KM, ale bez ryzyka dla motorowni i koniec, bo powyżej jak już nieraz można było poczytać na forum, koszty idą lawinowo w górę. Myślę, że z tym co osiagnę auto będzie dużo lepiej śmigać, a głównie chodzi o Nm. Musisz się zastanowić do czego potrzebujesz fury. Jak to jeden kolega napisał mi "jeżdżenia wokół komina" czy faktycznie do ścigania, gonienia itd. Ja np potrzebuję, zeby auto było bardziej dynamiczne i to o czym myślę, osiagnę programem.xander_88 pisze:Ja tam wogole nie wieze w cos takiego jak turbi i gwarancja
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 06:37 przez Toledziak, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości