Prosze o skomentowanie 216 made in Cowboy +virus ahf 110cv
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Prosze o skomentowanie 216 made in Cowboy +virus ahf 110cv
WITAM . Wczoraj odebrałem bore z motorem ahf 1.9 tdi 110 z hiszpańskiego warsztatu tuningowego . Sprawa wygląda tak. Seria i wtryski 216 . 122.4 CV moment 255 . Wirus od tego warsztatu 139.4 c v i 334nm . pojechałem na jazdę próbną i jechało dość dobrze. Ale oczekiwałem więcej. Szalu nie było .Dodam ze nie było dymu, jak w serji.Po lekkiej dyskusji z tym panem wruciliśmy na hamownie.Pan ten podpioł kompa cos tam porobil nie dluzej niz trzy minuty i zaczol hamowac .Pokazło sie dość dużo dymu i wypluło 151,6 cv i 345 nm . pojechalismy na probe .Auto mniej wiecej do2500 obr jedzie fajnie troche slabo ale fajnie po przekroczeniu tego dostaje ostrego kopa. [na 2jce nieraz traci trakcie] Ale jest tez batory dosc mocny. Na zimnym motorze slysze dziwny dzwiek jak dostaje kopa, i chyba na cieplym tez [pompa paliwa?]. Jak przekracza te 2500obr jakby zaczynalo brzeczec. auto zapierdallllllllla i po 3300obr brzek ustaje.Auto dalej zapierdallllllllllla i tak do okolo4700obr. Oto wykresy. Prosze o opinie . W przyszlym tygodniu jade na korekte . A morze to tani gotowiec ktory mnie drogo kosztuje. Dzieki za wszelkie wskazowki i pozdrawiam z HISZPANI sory za bledy
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 19:45 przez leszekrs6, łącznie zmieniany 8 razy.
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
niech tuner złagodzi przebieg momentu, żeby nie było takiego uderzenia niutona po 2500 rpm
w ogóle czemu wykresy sa o 0 rpm, chyba na rozruszniku nie hamowaliście ?
niech zrobi skale o 1500 do 5000 rpm to wykresy będą czytelne bardziej
raczej nie jest to gotowiec, tylko słabo zrobiony remap, tak jakby mapy z gotowca były wrzucone powyżej 2500 rpm, jest OK nie ma uderzenia niutona przy 2000 rpm ale dalej jest troche za mocno - 330NM w zupełności wystarczy
[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 12:53 ]
a jak jest batory niech zdejmuje koksu, bo moze zmniejszyc paliwo a moc nie spadnie... mozliwe że soft jest jak na seryjne wtryski
w każdym razie seryjna turbina i seryjny IC to 150KM to juz max co mozna bezpiecznie zrobic
w ogóle czemu wykresy sa o 0 rpm, chyba na rozruszniku nie hamowaliście ?
niech zrobi skale o 1500 do 5000 rpm to wykresy będą czytelne bardziej
raczej nie jest to gotowiec, tylko słabo zrobiony remap, tak jakby mapy z gotowca były wrzucone powyżej 2500 rpm, jest OK nie ma uderzenia niutona przy 2000 rpm ale dalej jest troche za mocno - 330NM w zupełności wystarczy
[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 12:53 ]
a jak jest batory niech zdejmuje koksu, bo moze zmniejszyc paliwo a moc nie spadnie... mozliwe że soft jest jak na seryjne wtryski
w każdym razie seryjna turbina i seryjny IC to 150KM to juz max co mozna bezpiecznie zrobic
Jest tak . Po ostrym dodaniu gazu, jak zaczyna ostro jechac i robi sie batory to slychac te jakby brzeczenie.Po przekroczeniu 3200 /3500 obr. brzeczenie cichnie ale auto dalej ostro jedzie i dymi . Turbina pompuje 1.16 bara [prawdopodobnie tak ]Slychac ja jak sobie swista jak wczesniej morze troche mocniej i tyle.
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 20:29 przez leszekrs6, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
mysle ze ten dzwiek to odglos pracy turbo w surge, jest wtedy wydawany smieszny dzwiek, ale moge sie mylic,
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości