Golf V BXF 90KM mod by garagefuckuptuning

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Golf V BXF 90KM mod by garagefuckuptuning

Post autor: rob555 » śr maja 26, 2010 12:19

Pacjent to golf BXF orginalne 90KM. Chlop przyjechal na hamownie by sprawdzic co mu pod Poznaniem wgrali....bo mimo symbolicznego 65tys km przebiegu 2x kolo dwumasowe juz poszlo i raz turbina...
Wzialem na rolki...i oczom nie wierze
Obrazek
Przypominam seryjnie 90KM...
Szczegolnie piknie wyglada Nm na dole :twisted:
No ale nic zassalem softa i pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to...kwadratowo przerobione mapki...ot prosze taka jedna w procentach
Obrazek
Oczywiscie inne w podobny (wrecz wyuzdany :lol: ) sposob zaatakowane...widac reke "sprawnego" inaczej.

Co i jak nie bede sie rozpisywal...generalnie mialo byc tanio bo 900zl. Chlop wgrywal pod domem, twierdzil ze moze i 180KM zrobic a to mialo byc "delikanie"
Dal nawet "certyfikat" z 2letnia gwarancja :lol: :twisted: ODWAZNY koles !!
Programy sciaga z Volfsburga bo ma tam znajomego :twisted: :lol:

No coz...komentarze Wam zostawiam...klent zaplacil znowu za obnizenie mocy bo juz nie wyrabial z naprawami :mrgreen:
A przeciez to takie proste zrobic softa do TDI prawda...? :lol:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » śr maja 26, 2010 12:27

a to dobre :grin:
ale jak się bawić to się bawić....



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 26, 2010 13:14

no cóż te BXE, BXF sa podatne na remap ale mało odporne na taki hardcorowy tuning... stary AFN pewnie by pojeżdził z 2 lata z nastawnikiem opierającym sie o obudowe :) i by sie nie rozkraczył

900 PLN to nie tak tanio, tyle to teraz w grupowych chipowaniach sie płaci, czyli placenie takiej kasy za wgranie czegoś pod domem to słaby research ;)



miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

Post autor: miskieusz » śr maja 26, 2010 14:09

Ale jakby nie patrzeć 160kunia z 90.No i auto z dołu musiało ciągnąć:)
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 14:11 przez miskieusz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » śr maja 26, 2010 14:16

Eeeee koledzy - z 90 km zrobić 160 i takie niutki za 900 zł to nie jeden za Was nie potrafi :D I to jeszcze mapy Wolfsburga - chyba przez torrenty :grin: A tak na poważnie - koleś postradał zmysły i tyle. Silniczek pewnie dostał po jajach ..... A powiedz mi kolego - jak było z bąkami za autkiem ? ? ? ?


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » śr maja 26, 2010 14:31

BartekGib pisze:jak było z bąkami za autkiem ? ? ? ?
Chura jak z ikarusa, ale na jałowym ;)?



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr maja 26, 2010 15:37

Doladowanie tez bylo nie male :)
Dymienie sredniawe..w koncu motorek swiezy


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Post autor: wronek1 » śr maja 26, 2010 16:06

no ładnie ładnie ... 60% mocy :panna:

niezly fachura, dobrze byloby podac jego namiary - ku przestrodze.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » śr maja 26, 2010 18:25

Nr. telefonu do niego i zapytać się ile skombinowałby z SDI AGP i z TDI ARL :grin: :green_fuck:


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr maja 26, 2010 19:24

BartekGib pisze:TDI ARL
pewnie z 550nm :helm:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr maja 26, 2010 21:22

Dobra Panowie bez jaj itd ..

rob555 dobry temat , głównie ku przestrodze ...... niestety tacy tunerzy bazują na ludziach którzy niestety nie mają pojęcia w temacie i bez zbędnch pytań o szczegóły oddają auta w ręce szarlatna który obiecuje a to tyle PS/Nm , z drugiej strony ktos oddaje auto na wykonanie usługi i nie wymagajmy od niego choćby posiadania vaga i znajomości podstawowych parametrów jakie zaaplikował nam szarlatan w nowym sofcie , każdy myśli wydaje pieniądze i liczę na profesjonalnie wykonaną usługę .... niestety w obecnych czasach tego typu usługi oferowane są jak ściągnięcie sim-locka z komórki ... trzeba uważać do kogo się auto oddaje


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr maja 26, 2010 22:57

homsky pisze: niestety w obecnych czasach tego typu usługi oferowane są jak ściągnięcie sim-locka z komórki..
Dobre porownanie!
Nie raz mialem po gaciach jechane ze lobbujemy "tajemna wiedze" i trzymamy chore ceny.
Troche juz mialem aut na hamowni i troche widzialem wiec i rodzynki jak wyzej zdarzaja sie nierzadko.
W temacie pakowania kosteczek pod maske od kolegi, u znajomego czy przez maila chcialem pokazac ze "piekne" cyferki na hamowni czasem kryja bolesna prawde.
A jak nawet pomiaru nie ma to tym bardziej trzeba byc wyczulonym co tam wpakowali pod maske...
W temacie gotowcow to nie mam nic przeciwko jak sa zrobione delikatnie. TDI zazwyczaja maja tyle zapasu ze lykna bez krepacji parenascie KM wiecej.
Gorzej jak gotowiec jest hardcorowy...co widac u gory.
Powiem jeszcze tyle ze mocno rozrzad byl rozjechany...po wgraniu mojej korekty regulujac rozrzadem uzyskalem ponad 10KM bez dygania softu :hehe:
Gdyby rozrzad byl tak ustawiony na tym rzeznickim sofcie to....165KM peklo by jak nic!
Cowboy ma duzo racji ze stare TDI sa pancerne i wytrzymaja zazwyczaj nawet takie durne programy... ale im mlodsze auto tym paradoksalnie trzeba wiecej "delikatnosci" przy dlubaniu :bajer:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
M4N14K
Żonkoś
Żonkoś
Posty: 1017
Rejestracja: pn maja 04, 2009 09:45
Lokalizacja: CG/GDA
Kontakt:

Post autor: M4N14K » śr maja 26, 2010 23:04

wronek1 pisze:60% mocy :panna:
jak na moje to ok 75% :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » śr maja 26, 2010 23:19

rob555 pisze:Cowboy ma duzo racji ze stare TDI sa pancerne i wytrzymaja zazwyczaj nawet takie durne programy... ale im mlodsze auto tym paradoksalnie trzeba wiecej "delikatnosci" przy dlubaniu :bajer:
Stąd dla mnie 1Z i AFN (jedyna zmianka-jednomas) będą żyły wiecznie.

Ale w kwestii powiedzmy gotowych powerboxów - chyba wiadome jest, że dla zwykłego zjadacza chleba za 250-300 zł obiecywane 30 km przyrostu to jest mega-kusząca oferta ? ? ? Pozatym dwie kostki, dwa grube kable, jeden czerwonokrwisty box z napisem "Power-TDI" i 45 sek. kompletnej modyfikacji za powyższą cenę .... No no. A nie tam wydać od 1000 do 2500 zł, jeździć jeszcze gdzieś na hamownie, dać grzebać innym przy naszym komputerze - bleeee. No i takiego całościowego komputera przecież nie przełożę z MKIII 1Z do MKIV ASZ :jezor: A powerbox ? Uniwersal do wszystkich TDI z grupy VAG :food:

Polak zawsze pójdzie po tańszej,"skuteczniejszej" z opisu oraz mniej pracochłonnej linii oporu :bajer: :bajer: :bajer:

[ Dodano: Sro 26 Maj, 2010 ]
Tak dla jaj - radzę spojrzeć i KONKRETNIE przeczytać opis. PowerBox od 1.7 SDI do 2.5 R5 TDI. Normalnie MultiPlex za 235 zł !

Zresztą najlepsza opcja - już miałem nadzieję, że choć stroją te boxy pod dany silnik. Te zdanie na to wskazywało : "Ważne !! Po zakupie proszę podać przez formularz dostawy: MARKA, TYP, ROK pojazdu i ilość KW lub KM." Ale zdanie zawarte dalej w nawiasie załamało ręce .... "(Byśmy mogli dobrać odpowiedni wtyk do właściwego silnika.)"
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 23:27 przez BartekGib, łącznie zmieniany 3 razy.


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości