Modyfikacje AGR-a. Czy warto pakować turbinę z ASV?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Modyfikacje AGR-a. Czy warto pakować turbinę z ASV?
Oczywiście szukałem informacji na temat modów w tym silniku, ale nie wiem od je czego zaczać.
Docelowo chcę mieć wtryski, 216, turbo arl, fmic i z tego co wyczytałem na forach da mi to jakieś 165km. Ale niestety ograniczają mnie finanse, więc wszystkiego odrazu nie zrobię. Na początek chciałem w tym roku zmienić wtryski i zrobić program, ale wyczytałem, że w silniku AGR da to tylko jakieś 135km, liczyłem na +/- 145(czyli tyle ile bym osiągnął w ALH).
A więc pomyślałem, że może warto zmienić turbinę na taką z ASV i oczywiście dorobić już sterowanie VNT. Sama przeróbka sterowania przynajmniej teoretycznie nie wygląda trudno i strasznie drogo.
Bawić się w to? Czy różnica między 216+program a 216+program+ turbo ASV będzie duża?
Pozdrawiam
Docelowo chcę mieć wtryski, 216, turbo arl, fmic i z tego co wyczytałem na forach da mi to jakieś 165km. Ale niestety ograniczają mnie finanse, więc wszystkiego odrazu nie zrobię. Na początek chciałem w tym roku zmienić wtryski i zrobić program, ale wyczytałem, że w silniku AGR da to tylko jakieś 135km, liczyłem na +/- 145(czyli tyle ile bym osiągnął w ALH).
A więc pomyślałem, że może warto zmienić turbinę na taką z ASV i oczywiście dorobić już sterowanie VNT. Sama przeróbka sterowania przynajmniej teoretycznie nie wygląda trudno i strasznie drogo.
Bawić się w to? Czy różnica między 216+program a 216+program+ turbo ASV będzie duża?
Pozdrawiam
Soft pod turbo VNT nie bedzie grac z softem od silnika AGR...wiec czy wlozysz suszarke od ASV czy ARL koniecznie bedzie na nowo zrobienie programu....
Chyba zaden tuner Ci za free takiej "korekty" nie zrobi wiec moze zarzuc najpierw wtryski 216 nie rob softa tylko na serii smigaj. Dozbieraj kase na mody mechaniczne jak poskadasz to szybciutko na finalne strojenie.
Taniej , lepiej i bez nerwow...
Chyba zaden tuner Ci za free takiej "korekty" nie zrobi wiec moze zarzuc najpierw wtryski 216 nie rob softa tylko na serii smigaj. Dozbieraj kase na mody mechaniczne jak poskadasz to szybciutko na finalne strojenie.
Taniej , lepiej i bez nerwow...
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Turbinę z ARL-a chcę założyć, ale później razem z FMIC.
Suszarka od ASV jest jednak znacznie tańsza, a być może będę mógł taką kupić bardzo okazyjnie.
cowboy, z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że turbosprężarki z AGR i ASV dmuchną tyle samo, w takim razie skąd się bierze te 10KM różnicy między AGR i ALH?
Aha, informację o tej różnicy znalazłem TUTAJ .
A powiedzcie mi czy komp od ASV, AHF lub ALH podjedzie P&P do AGR-a z turbiną VNT?
Suszarka od ASV jest jednak znacznie tańsza, a być może będę mógł taką kupić bardzo okazyjnie.
cowboy, z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że turbosprężarki z AGR i ASV dmuchną tyle samo, w takim razie skąd się bierze te 10KM różnicy między AGR i ALH?
Aha, informację o tej różnicy znalazłem TUTAJ .
A powiedzcie mi czy komp od ASV, AHF lub ALH podjedzie P&P do AGR-a z turbiną VNT?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości