Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
fasd
- TDI++ 190PS

- Posty: 606
- Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: fasd » pn maja 17, 2010 21:04
Ostatnio zmieniony pn lip 12, 2010 22:05 przez
fasd, łącznie zmieniany 5 razy.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » wt maja 18, 2010 09:09
korekcje na pompkach masz OK
skoro po wsadzeniu drugiej turbiony straciłeś dół, to znaczy że trzeba wyregulować sztangę sterującą zmienną geometrią
po sciągnięciu wałka te spreżyny spadają... to czeste zjawisko ale normalnie przeciez wałek dociska spręzyne
od razu pisze że nie ma częsci zamiennej tej blaszki która przytrzymuje spręzynę
-
fasd
- TDI++ 190PS

- Posty: 606
- Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: fasd » wt maja 18, 2010 09:34
cowboy pisze:skoro po wsadzeniu drugiej turbiony straciłeś dół, to znaczy że trzeba wyregulować sztangę sterującą zmienną geometrią
po sciągnięciu wałka te spreżyny spadają... to czeste zjawisko ale normalnie przeciez wałek dociska spręzyne
od razu pisze że nie ma częsci zamiennej tej blaszki która przytrzymuje spręzynę
cowboy chodzi o to sztangą byla regulowana i nic sie nie poprawialo :/ i w końcu padło ze moze to być wina pompek :/ sciagnięto pokrywe i niby te sprezyny same schodziły. Bo jak złapiesz normalnie pompke jak jest wyjęta i ciagniesz za sprezyne to ona nie wychodzi a w moich pompkach ta sprezyna jak sie pociagnie to gładko schodzi. Niestety mnie przy tym nie było ale tak mi powiedziano

takze i ja wnioskuje ze moga to byc pompki
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » wt maja 18, 2010 09:51
to że spręzyna schodzi nie ma wpływu na prace pompki jak jest docisnieta wałkiem - takie info mam z warsztatu w Nadarzynie
zresztą widać to po logach
musisz zrobić logi dynamiczne i pokaż jak pompuje turbina w zakresie 1800-4200 rpm z butem w podłodze na 4 biegu
-
fasd
- TDI++ 190PS

- Posty: 606
- Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: fasd » wt maja 18, 2010 10:03
cowboy pisze:musisz zrobić logi dynamiczne i pokaż jak pompuje turbina w zakresie 1800-4200 rpm z butem w podłodze na 4 biegu
a powiedz które bloki mam zlogować?
Napisz mi jeszcze co moze byc tego przyczyną
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 10:21 przez
fasd, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » wt maja 18, 2010 12:33
Podciśnienie jest sprawdzone na turbinie ??
Jaka jest jego wartość ??
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
fasd
- TDI++ 190PS

- Posty: 606
- Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: fasd » wt maja 18, 2010 14:34
pewnie jest sprawdzone :/ ja nie sprawdzałem ja nie jestem tunerem ale jak mi powiesz jak je sprawdzić to sprawdze vagiem
[ Dodano: 18 Maj 2010 23:11 ]
Log (0 - 008,010,011)
Log (1 - 000,003,004)
Logi które przed momentem wykonałem prosze o zinterpretowanie

viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
-
odzim
- ...

- Posty: 2156
- Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: odzim » wt maja 18, 2010 23:14
kolego co to za turbo tam masz wsadzone
-
fasd
- TDI++ 190PS

- Posty: 606
- Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: fasd » wt maja 18, 2010 23:43
oryginal z ARL ale na hybrydzie było to samo :/ natomiast na małej turbinie oryginalnej z ajm wszystko ok bylo
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » śr maja 19, 2010 11:23
Z logów wynika tylko tyle że turbo późno wstaje. Sprawdź to co pisałem.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
rob555
- Gadatliwa bestia

- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » śr maja 19, 2010 12:30
Turbo ARL drugie juz z kolei....
Auto nie ma wogule dolu...krecenie sztanga nawet o 5 obr nie poprawia nic zakresu niskich obr.
Podlacząne na krotko podcisnienie pod turbine i tez pupa...
Pompki mialy wytarte trzpienie i byly nie docisniete. Zmienilismy na swieze i wyregulowalismy ale przyrost na poziomie 10Nm
Walek ustawiony poprawnie (zreszta krecony tez w kazdym kierunku)
Wywalony katalizator
Powinno byc 380Nm a tu ledwie 340 w peaku
Gora wsciekla...
Paliwa w sofcie nalane tyle ze hoho...
Wyglada na to ze nie ma dynamiki spalin z niskich obr, dlatego sugeruje zmiane pompek (skoro wlasciciel i tak chce 200KM meczyc, i jedna pompka miala niedawno spierdzielona korekcje, a sprezynki same wyskakuja).
Jak to nie pomoze to 3cia turbine wstawie...bo juz cycuchy opadaja.
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 12:32 przez
rob555, łącznie zmieniany 1 raz.
-
fasd
- TDI++ 190PS

- Posty: 606
- Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: fasd » śr maja 19, 2010 14:13
rob555 pisze:Turbo ARL drugie juz z kolei....
Auto nie ma wogule dolu...krecenie sztanga nawet o 5 obr nie poprawia nic zakresu niskich obr.
Podlacząne na krotko podcisnienie pod turbine i tez pupa...
Pompki mialy wytarte trzpienie i byly nie docisniete. Zmienilismy na swieze i wyregulowalismy ale przyrost na poziomie 10Nm
Walek ustawiony poprawnie (zreszta krecony tez w kazdym kierunku)
Wywalony katalizator
Powinno byc 380Nm a tu ledwie 340 w peaku
Gora wsciekla...
Paliwa w sofcie nalane tyle ze hoho...
Wyglada na to ze nie ma dynamiki spalin z niskich obr, dlatego sugeruje zmiane pompek (skoro wlasciciel i tak chce 200KM meczyc, i jedna pompka miala niedawno spierdzielona korekcje, a sprezynki same wyskakuja).
Jak to nie pomoze to 3cia turbine wstawie...bo juz cycuchy opadaja.
Panie guru

juz szukam nowych znaczy sie uzywek w dobbrym stanie

także zobaczymy

z twoją pomocą i wiedzą a moją upierdliwością cos wkoncu musi ruszyć

Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 14:29 przez
fasd, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
-
rob555
- Gadatliwa bestia

- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » śr maja 19, 2010 14:21
fasd pisze:
Panie guru juz szukam nowych znaczy sie uzywek w dobbrym stanie

także zobaczymy

z twoją pomocą a moją upierdliwością cos wkoncu musi ruszyć

Ty to nie upierdliwosc...mnie tez to meczy i wcale sie nie dziwie ze szukasz ratunku. Sprawa bedzie pewnie banalna ale trzeba wpasc
Te pompki i tak chciales zmieniac wiec zobaczymy...jak nie to 3cia sprezarka pod maske wleci ale wmiedzy czasie jeszcze przyjrzymy sie IC
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » śr maja 19, 2010 18:51
Rob555 sprawdzcie jakie jest podcisnienie na pompie vaccu, czesto luzuje sie ten krociec ktorym wychodzi podcis.
Juz mielismy kilka takich przypadkow
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości