Czyszczenie Wtryskiwaczy

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Ferb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:38
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka
Kontakt:

Czyszczenie Wtryskiwaczy

Post autor: Ferb » pt maja 07, 2010 21:25

Witam czy polecacie czyszczenie wtryskiwaczy ultra dzwiekami czy jakies inne urzadzena czyszczace wtryski? U mnie w miescie mechanik ma urzadzenie
Jet Clean Tronic Liqui-Moly, wydaje mi sie ze te urzadzenia pomagaja nowszym silnikom z comon rail,a jak jest ze zwykłymi silnikami na pompie VP?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Czyszczenie Wtryskiwaczy

Post autor: PinkFloyd » pt maja 07, 2010 21:48

Ferb pisze:Witam czy polecacie czyszczenie wtryskiwaczy ultra dzwiekami czy jakies inne urzadzena czyszczace wtryski? U mnie w miescie mechanik ma urzadzenie
Jet Clean Tronic Liqui-Moly, wydaje mi sie ze te urzadzenia pomagaja nowszym silnikom z comon rail,a jak jest ze zwykłymi silnikami na pompie VP?
Polecam mi wtryski stukały na ciepło jak hydrauliczne popychacze, po tym zabiegu cichutko jak makiem zasiał :grin: i tak juz od 1000km poza ty mimo chipa zmniejszyło sie zadymienie z pedałem w podłodze i korekcje sa super 0,07, 0,00, 0,03, 0,18



Ferb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:38
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka
Kontakt:

Post autor: Ferb » sob maja 08, 2010 13:17

A ile Cie kosztowała ta przyjemność?



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » sob maja 08, 2010 14:10

u mnie to 100 zł od jednego ze wszystkim, czyli 400 :grrr: ale nie wiem czym czyszczą!

napewno nie "szmatką i plakiem" :grin: heh


:-)

Ferb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:38
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka
Kontakt:

Post autor: Ferb » ndz maja 09, 2010 20:08

Czyli nagar zejdzie ale zużytych podzespołów wtryskiwacza juz nie naprawi


AWX na pokładzie

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8272
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » ndz maja 09, 2010 20:41

Wyklepaqnych koncowek wtryskiwaczy zadn amaszynka nie naprawi, zadne czyszczenie ultradzweikowe itp. Zreszta mysle ze to nie ma sensu przy tych cenach. Dokladasz 2-3 stówki i masz nowe koncówki.


Touran bls+ oraz Touran cayc+

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » ndz maja 09, 2010 21:27

wesol pisze:Dokladasz 2-3 stówki i masz nowe koncówki
myślę że trzeba dołożyć 650 zeta, stare wtryski wysłać do cowboya i będziesz śmigał na 216-tkach...

mi by było szkoda 400 zł na czary mary...
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 21:28 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz maja 09, 2010 22:32

jacekPlacekkk pisze:u mnie to 100 zł od jednego ze wszystkim, czyli 400 :grrr: ale nie wiem czym czyszczą!

napewno nie "szmatką i plakiem" :grin: heh
Ja zapłaciłem za czyszczenie 150zł za cały układ a chodziło mi o pompę bo przy dawce pow 3,5 mg głosno chodziła teraz ok a przy okazji wtryski ucichły
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 22:33 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Hielbi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1003
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:24
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Hielbi » ndz maja 09, 2010 23:21

ja płaciłem 80zł za wyczeszczenie wtrysków nie od sztuki tylko za wszystki :bigok:


Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8272
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pn maja 10, 2010 06:47

To czyszczenie za 80 zl to chyba szczotka druciana. Sorry ale samo rozbieranie i zlozenie, odpowietrzenie plun nowe podkladki miedziane pod wtryski to juz koszt w okolicach 100 zl. Jaki warsztat to zrobi nawet prywatny za takie pieniadze. To sie nawet za prad nie kalkuluje- szkoda czasu.

Druga sprawa to fakt taki jak podawal CrocodileReggae, ze szkoda kasy na takie czary mary. Lepiej do tej calej procedury czyszczenia za 400 zl dodac 200-300 zl i wymienic samemu koncowki na 216 i mamay nowe i z gwarancja( pamietam ze cowboy pisal ze daje gwarancje na nie, moze rozruchowa czy miesieczna ale jest). Po tym czyszczeniu to zapewne w 90% efekt psychologiczny jesli chodzi o poprawe pracy silnika.


Touran bls+ oraz Touran cayc+

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn maja 10, 2010 14:42

A widział ktoś nagar w środku wtryskiwacza, bo ja nie :chytry: więc nie wiem z czego je czyścić.

Patrząc od baku, smok w baku ma filterek, następnie główny filtr paliwa, następnie siateczka w pompie na zasilaniu paliwa w głowiczce, i siateczka na przelewie z pompy... jak dla mnie nie ma możliwości przedostania się zanieczyszczeń do wtrysków bez ingerencji z zewnątrz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Hielbi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1003
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:24
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Hielbi » pn maja 10, 2010 15:31

mi 1 wtrysk lał a 80zł po znajomości :bajer:


Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Ferb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:38
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka
Kontakt:

Post autor: Ferb » pn maja 10, 2010 16:49

Czyli umarłemu kadzidło nie pomoże... takze trzeba zbierać kase na 216


AWX na pokładzie

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1122
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: NL/Amstelveen

Czyszczenie Wtryskiwaczy

Post autor: ciachotdi » śr mar 06, 2013 08:24

odgrzewam ostatnio wyciągnołem wtryski i jest trochę syfu na nich a że mam głupie pomysły można końcówki spryskac dimerem ? Jakieś propozycje



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości