Jakie turbo do ARL+?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Hielbi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1003
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:24
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Jakie turbo do ARL+?

Post autor: Hielbi » pn maja 03, 2010 23:53

Mam w planach swapa na ARL i zmiane troche pierdół w tym i mam pytanko czy mógł by mi ktoś poradzić jakieś lepsze turbo niż garrett gt22 bo mam zamiar celować troche ponad 250 koni i 500 NM i nie wiem czy gt22 podoła. Szukałem i nie znalazłem takiego tematu. Czekam na jakieś porady z góry dzięki :bajer:


Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt maja 04, 2010 06:10

GT2559V ale jak chcesz mieć dobry dół to wszystko o niej zapomni.
dobry dół to max przy gt2256v ale jeszcze trzeba wiedzieć której



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » wt maja 04, 2010 08:53

do 250 to gt22 + wtrysk metanolu i masz grancie 250ps



Awatar użytkownika
Hielbi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1003
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:24
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Hielbi » wt maja 04, 2010 13:53

a cos ponad 250 bardziej granice 300?


Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » wt maja 04, 2010 16:22

popytaj chłopaków z TTC kraków zrobili ARL z suszarką od 3.0TDI i z resztą modyfikacji możliwe są okolice 300km a do tego dół jest prawie jak w gt2256 :hmm:
Ostatnio zmieniony wt maja 04, 2010 16:23 przez bvw08, łącznie zmieniany 2 razy.


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt maja 04, 2010 17:18

granice 300? takie rzeczy tylko w erze.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt maja 04, 2010 17:36

jak robisz swapa to włóż 2.5 tdi r5, trzeba tylko pomasować podłużnice żeby weszło i okolice 300 są bardziej realne



Awatar użytkownika
Hielbi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1003
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:24
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Hielbi » wt maja 04, 2010 18:49

w planach jest FMIC,sprzęgło VR6, zmiana końcówek od pompowtrysków u cowboya,dolot, wydech cały z kwasówki z 3" i jeszcze coś może przyjdzie na myśl ale pozostaje kwestia turbawki bo nowe końcówki od pompowtryskiwaczy wystarczają na 260-290 koni a taką granice chciał bym osiągnąć :bajer: jak bedzie 250 koni i dobry moment to nie mówie że nie będę zadowolony bo to będzie istny potwór. A mam takie pytanko realne jest osiągnięcie momentu 500+? Raz na forum widziałem ARLa z momentem chyba 600NM o ile się nie myle :bajer:


Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt maja 04, 2010 19:09

a ile masz kasy na zabawe?



Awatar użytkownika
hijacker4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie

Post autor: hijacker4 » wt maja 04, 2010 19:16

Kolego jeszcze odpowiedz sam sobie na pytanie czy zdołasz utrzymać te auto na asfalcie jeśli mówisz o modach powyżej 250 Km i ponad 500 Nm... bo o ile to masz zamiar wpakować do mk IIII ośki to nie wiem jak to będzie się trzymać drogi.... a do tego że na nawet lekko mokrej nawierzchni trzymać się nie będzie to nie mam wątpliwości.

Poza tym jeśli idziesz w takie setupy to podstawa zrobić porządne hamulce nie zapomnij o tym i zrób to przed ewentualnym swapem...



Awatar użytkownika
Hielbi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1003
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:24
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Hielbi » wt maja 04, 2010 22:45

o hamulcach to wiem polecą tarcze od S3 312mm o ile sie nie myle i do tego klocki i docisk itd itp tarcze jak najbardziej wentylowane i nacinane :bajer:
morfeusz86r pisze:a ile masz kasy na zabawe?
jak zaczne działać to po to by skończyć a co do działania to pierw się orientuję bo jeśli nie spełni oczekiwań moich to leci 1.8T skręcony na 300+ koni z dobrym momentem ale to jest ostateczność :)


Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
hijacker4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie

Post autor: hijacker4 » śr maja 05, 2010 15:37

Hielbi, poza tym sprzęgło od vr6 szybko powie papa o ile kupisz to co teraz produkują.... nieważne czy luk czy sachs... lepiej jak już będziesz je zakładaj to je wzmocnij albo zapodaj spieka



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » śr maja 05, 2010 16:23

dokładnie sprzęgło wytrzymie granice 400-420 Nm


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości