MK3 AFN 110 KM all seria
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MK3 AFN 110 KM all seria
jak w temacie, przeczytalem cale 51 str o modach na tdi i chcialbym to zebrac w jedno pod moje auto, nie mam pojecia o modach w poszczegolnych silnikach (ahl, afn itd)czy to wogole ma jakies znaczenie, pytanie nastepujace co powinienem kupic lub wymienic dodatkowo np sprzeglo hamulce tez pod takie mody czy wystarczy seria
na 170 styknie
wtryski 216-1000 PLN
soft pod to ok 1000
czy trzeba jeszcze cos? heble?, sprzeglo?
na 170 styknie
wtryski 216-1000 PLN
soft pod to ok 1000
czy trzeba jeszcze cos? heble?, sprzeglo?
Na 170 to tak łatwo nie ma że tylko wtryski i soft
Jeśli to AFN to trzeba :
Wtryski najlepiej .230
Turbo albo z silnika 2.0tdi 170km BRD albo jakaś hybryda.
pompa 11mm by się przydała chociaż bez niej 170 może się udać ale nie musi.
FMIC.
Soft.
na 145 .. wtryski .216 plus soft.
Jakby co to zapraszam.
Jeśli to AFN to trzeba :
Wtryski najlepiej .230
Turbo albo z silnika 2.0tdi 170km BRD albo jakaś hybryda.
pompa 11mm by się przydała chociaż bez niej 170 może się udać ale nie musi.
FMIC.
Soft.
na 145 .. wtryski .216 plus soft.
Jakby co to zapraszam.
Kolega wyżej dobrze pisze.
AFN seria 110 KM
soft + 216 około 145 KM
pompa AFN max 160 KM choć są przypadki minimalnie wiecej. więc dla bezpieczeństwa 11 powyżej 150 KM
216 też mają swoją granicę i nie chcę skłamać ale jest to około 160 KM.....
Turbo kolega napisał jakie....
FMIC i najlepiej kilka wskaźników, co by oglądać jak to chodzi.
soft - 900-1000 zł
216 - cowboy
11 - 750 zł w górę ale ciężko trafić
Turbo - około 900 zł w góre ale też zależy od kogo i jakie
FMIC - 500-600 zł da rade
sprzęgło pod takie mody od g60 lub vr6 i moze być zamach od 1z
heble na przód by się przydały większe np od s3 312mm jeśli masz felgi 16 cali
AFN seria 110 KM
soft + 216 około 145 KM
pompa AFN max 160 KM choć są przypadki minimalnie wiecej. więc dla bezpieczeństwa 11 powyżej 150 KM
216 też mają swoją granicę i nie chcę skłamać ale jest to około 160 KM.....
Turbo kolega napisał jakie....
FMIC i najlepiej kilka wskaźników, co by oglądać jak to chodzi.
soft - 900-1000 zł
216 - cowboy
11 - 750 zł w górę ale ciężko trafić
Turbo - około 900 zł w góre ale też zależy od kogo i jakie
FMIC - 500-600 zł da rade
sprzęgło pod takie mody od g60 lub vr6 i moze być zamach od 1z
heble na przód by się przydały większe np od s3 312mm jeśli masz felgi 16 cali
był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5
był golf mk3
jest golf mk5
na 216 mozna osiągnąc około 180-185KM z pompą 11216 też mają swoją granicę i nie chcę skłamać ale jest to około 160 KM.....
najlepsza opcja to
216+remap i moze być około 145KM co juz daje duzo przyjemnosci w mk3
170KM to na pewno
turbina BRD lub hybryda AWX/ARL
FMIC z orurowaniem
pompa 11
na 80% moze sie juz sprzegło poddać wiec przejście na jednomas
hamulce OBOWIĄZKOWO swap co najmniej na 280/22 z GTI
przydałyby sie tez jakieś wskażniki boost + temp oleju
jak widać 170KM to juz wiecej rzeźby i zachodu (dodatkowe 3-4 kPLN czyli około 1/3 wartości auta !!), a najłatwiejsze konie to wydajniejsze wtryski i remap softu.. decyzja nalezy do Ciebie
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Uważam, że jak ktoś chce powyżej 150Km, to już lepiej swap na jakiś silnik na pompo wtryskach. Jak ktoś dobrze poszuka całego kompletu, to może to nawet taniej wyjść.cowboy pisze:jak widać 170KM to juz wiecej rzeźby i zachodu (dodatkowe 3-4 kPLN czyli około 1/3 wartości auta !!), a najłatwiejsze konie to wydajniejsze wtryski i remap softu.. decyzja nalezy do Ciebie
nie chcialbym polsrodkow, wiec raczej strzelam w +- 170 KM
z tego co czytalem o FMIC a troche tej lektury bylo najodpowiedniejsza opcja jest IC od megane/scenic po 2003r, jesli chodzi o turbo to takie cos? : 03g145702h (170KM od audi) mam pytanie odnosnie tej pompy 11? jakie oznaczenie powinno jej być bo troche tego jest, ma to byc od ALH np 0 460 414 987 czy jakas inna bardzo prosze o info bo zabardzo w tym nie siedze ale grzebie i grzebie i chce potwierdzenia albo poprawki jesli cos nie tak
acha model to afn z klima wiec nie wiem co sie tam da upchac,
pytanie jeszcze jedno jaki jest koszt jakbym wstawil 216 i soft a pozniej chcialbym przejsc z tych ok 140 na 170 ile kosztuje korekta pod 170 bo wtryski chyba bym zostawil skoro cowboy mowi ze stykna i nie trzeba pakowac 230
z tego co czytalem o FMIC a troche tej lektury bylo najodpowiedniejsza opcja jest IC od megane/scenic po 2003r, jesli chodzi o turbo to takie cos? : 03g145702h (170KM od audi) mam pytanie odnosnie tej pompy 11? jakie oznaczenie powinno jej być bo troche tego jest, ma to byc od ALH np 0 460 414 987 czy jakas inna bardzo prosze o info bo zabardzo w tym nie siedze ale grzebie i grzebie i chce potwierdzenia albo poprawki jesli cos nie tak
acha model to afn z klima wiec nie wiem co sie tam da upchac,
pytanie jeszcze jedno jaki jest koszt jakbym wstawil 216 i soft a pozniej chcialbym przejsc z tych ok 140 na 170 ile kosztuje korekta pod 170 bo wtryski chyba bym zostawil skoro cowboy mowi ze stykna i nie trzeba pakowac 230
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 22:25 przez Jacques, łącznie zmieniany 1 raz.
ze swojego doświadczenia powiem tak, wtryski 230 , turbo brd tak jak piszesz i pompa 11 z nr 038 130 107J fmic od megne dci i u mnie na spokojnie wyszło 177km i 386nm więcej nie chciałem po rozmowie z tunerem,a zawsze można zrobić więcej ale mi się wydaje że nie ma sensu do codziennej jazdy bezawaryjnej
gti tdi 20jahre
nie chce miszac tego wszystkiego wiec podpinam to tutaj, gdyz caly temat dotyczy mojego auta, ewentualnie prosze o przeniesienie w zakladke nasze auta.
ogladam mody przednich zderzakow wycinanki itd pod montaz icka od megane'y
a i tak zaslaniaja one polowe coolerka, co dla mnie jest troche nie teges a wywalac dziure jakbym wjechal na mine to tez bez sens, teraz pytanie czy nie lepiej zamontowac taki zderzak na przod zeby wietrzenie bylo dobre (wiem co o tym myslicie ze shit szajs badziew i wiele przymiotnikow mozna dopasowac)
ale mnie nic nie przychodzi do glowy a ten uwazam za dobry pod te mody
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=zderzak
ogladam mody przednich zderzakow wycinanki itd pod montaz icka od megane'y
a i tak zaslaniaja one polowe coolerka, co dla mnie jest troche nie teges a wywalac dziure jakbym wjechal na mine to tez bez sens, teraz pytanie czy nie lepiej zamontowac taki zderzak na przod zeby wietrzenie bylo dobre (wiem co o tym myslicie ze shit szajs badziew i wiele przymiotnikow mozna dopasowac)
ale mnie nic nie przychodzi do glowy a ten uwazam za dobry pod te mody
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=zderzak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości