MK3 AFN 110 KM all seria

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Jacques
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:59
Lokalizacja: Tychy

MK3 AFN 110 KM all seria

Post autor: Jacques » śr kwie 21, 2010 17:58

jak w temacie, przeczytalem cale 51 str o modach na tdi i chcialbym to zebrac w jedno pod moje auto, nie mam pojecia o modach w poszczegolnych silnikach :kac: (ahl, afn itd)czy to wogole ma jakies znaczenie, pytanie nastepujace co powinienem kupic lub wymienic dodatkowo np sprzeglo hamulce tez pod takie mody czy wystarczy seria

na 170 styknie
wtryski 216-1000 PLN
soft pod to ok 1000
czy trzeba jeszcze cos? heble?, sprzeglo?



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » śr kwie 21, 2010 18:11

Na 170 to tak łatwo nie ma że tylko wtryski i soft :)

Jeśli to AFN to trzeba :

Wtryski najlepiej .230
Turbo albo z silnika 2.0tdi 170km BRD albo jakaś hybryda.
pompa 11mm by się przydała chociaż bez niej 170 może się udać ale nie musi.
FMIC.
Soft.


na 145 .. wtryski .216 plus soft.

Jakby co to zapraszam.



dack23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 21:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: dack23 » śr kwie 21, 2010 21:28

Kolega wyżej dobrze pisze.
AFN seria 110 KM
soft + 216 około 145 KM
pompa AFN max 160 KM choć są przypadki minimalnie wiecej. więc dla bezpieczeństwa 11 powyżej 150 KM
216 też mają swoją granicę i nie chcę skłamać ale jest to około 160 KM.....
Turbo kolega napisał jakie....
FMIC i najlepiej kilka wskaźników, co by oglądać jak to chodzi.

soft - 900-1000 zł
216 - cowboy
11 - 750 zł w górę ale ciężko trafić
Turbo - około 900 zł w góre ale też zależy od kogo i jakie
FMIC - 500-600 zł da rade
sprzęgło pod takie mody od g60 lub vr6 i moze być zamach od 1z
heble na przód by się przydały większe np od s3 312mm jeśli masz felgi 16 cali :D


był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 22, 2010 15:24

216 też mają swoją granicę i nie chcę skłamać ale jest to około 160 KM.....
na 216 mozna osiągnąc około 180-185KM z pompą 11

najlepsza opcja to

216+remap i moze być około 145KM co juz daje duzo przyjemnosci w mk3

170KM to na pewno

turbina BRD lub hybryda AWX/ARL
FMIC z orurowaniem
pompa 11
na 80% moze sie juz sprzegło poddać wiec przejście na jednomas
hamulce OBOWIĄZKOWO swap co najmniej na 280/22 z GTI
przydałyby sie tez jakieś wskażniki boost + temp oleju

jak widać 170KM to juz wiecej rzeźby i zachodu (dodatkowe 3-4 kPLN czyli około 1/3 wartości auta !!), a najłatwiejsze konie to wydajniejsze wtryski i remap softu.. decyzja nalezy do Ciebie :)



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw kwie 22, 2010 22:36

cowboy pisze:jak widać 170KM to juz wiecej rzeźby i zachodu (dodatkowe 3-4 kPLN czyli około 1/3 wartości auta !!), a najłatwiejsze konie to wydajniejsze wtryski i remap softu.. decyzja nalezy do Ciebie :)
Uważam, że jak ktoś chce powyżej 150Km, to już lepiej swap na jakiś silnik na pompo wtryskach. Jak ktoś dobrze poszuka całego kompletu, to może to nawet taniej wyjść.



Jacques
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:59
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Jacques » czw kwie 22, 2010 23:02

ok dzieki panowie za naswietlenie sprawy



siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: siaralfc » ndz kwie 25, 2010 13:52

dack23 pisze:od s3 312mm jeśli masz felgi 16 cali
no i po co się wysypywać z kasą na taki hebel do tak małej mocy? 280/22 w zupełności wystarczy, a i 2XX KM da radę ładnie tym pochamowac


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

Jacques
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:59
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Jacques » ndz kwie 25, 2010 22:23

nie chcialbym polsrodkow, wiec raczej strzelam w +- 170 KM
z tego co czytalem o FMIC a troche tej lektury bylo najodpowiedniejsza opcja jest IC od megane/scenic po 2003r, jesli chodzi o turbo to takie cos? : 03g145702h (170KM od audi) mam pytanie odnosnie tej pompy 11? jakie oznaczenie powinno jej być bo troche tego jest, ma to byc od ALH np 0 460 414 987 czy jakas inna bardzo prosze o info bo zabardzo w tym nie siedze ale grzebie i grzebie i chce potwierdzenia albo poprawki jesli cos nie tak

acha model to afn z klima wiec nie wiem co sie tam da upchac,
pytanie jeszcze jedno jaki jest koszt jakbym wstawil 216 i soft a pozniej chcialbym przejsc z tych ok 140 na 170 ile kosztuje korekta pod 170 bo wtryski chyba bym zostawil skoro cowboy mowi ze stykna i nie trzeba pakowac 230
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 22:25 przez Jacques, łącznie zmieniany 1 raz.



ZULUS 28
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: wt gru 25, 2007 11:14
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: ZULUS 28 » ndz kwie 25, 2010 22:40

ze swojego doświadczenia powiem tak, wtryski 230 , turbo brd tak jak piszesz i pompa 11 z nr 038 130 107J fmic od megne dci i u mnie na spokojnie wyszło 177km i 386nm więcej nie chciałem po rozmowie z tunerem,a zawsze można zrobić więcej ale mi się wydaje że nie ma sensu do codziennej jazdy bezawaryjnej


gti tdi 20jahre

Jacques
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:59
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Jacques » pn maja 17, 2010 18:11

nie chce miszac tego wszystkiego wiec podpinam to tutaj, gdyz caly temat dotyczy mojego auta, ewentualnie prosze o przeniesienie w zakladke nasze auta.

ogladam mody przednich zderzakow wycinanki itd pod montaz icka od megane'y
a i tak zaslaniaja one polowe coolerka, co dla mnie jest troche nie teges a wywalac dziure jakbym wjechal na mine to tez bez sens, teraz pytanie czy nie lepiej zamontowac taki zderzak na przod zeby wietrzenie bylo dobre (wiem co o tym myslicie ze shit szajs badziew i wiele przymiotnikow mozna dopasowac)
ale mnie nic nie przychodzi do glowy a ten uwazam za dobry pod te mody

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=zderzak



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości