Wtryski od avg do ahu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wtryski od avg do ahu
Witam. Potrzebuje pilnie porady bo mam okazje kupic wtrysk od avg z octavi 110 za grosze z gwarancja i tu pojawia sie moje pytanie czy te wtryski beda pasowac do silnika AHU? jeżeli tak to coś da? jak ze spalaniem? czy potrzebna bedzie jakas korekta oprogramowania? I cze wtryski z AHU podejda do AVG.
Szukałem odpowiedzi ale nigdzie niestety nie znalazłem nic konkretnego.
Szukałem odpowiedzi ale nigdzie niestety nie znalazłem nic konkretnego.
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 20:06 przez lepiarz, łącznie zmieniany 1 raz.
zalezy od ktorego 110 konnego te wtryski ale w okcie byly takie same silniki jak w mk4 czyli AHF oraz ASV. Wtryski pasuja i bedzie auto mocniejsze. Mozna ustawic tylko jeszcze dawke na vagu oraz kat na pompie. RObota w kazdym warsztacie smochodowym ewentualnie u kogos kto ma lapka z vagiem.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Najlepsze jest to ze AVg nie byl nigdy montowany w skodzie no i jest silnikiem podluznym a okta poprzeczniakiem. Moglby byc montowany w superb conajwyzej ale tez go tam nie bylo. AVG byl w audi ale A6 montowany i faktycznie mial 110 KM.lepiarz pisze:Wtryski sa z AVG z octavi 110 ps
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wtryski od avg do ahu
Zrobie odkop. W ALH mialem zrobiony program, teraz planuje wrzucic wtryski od ASV. Znalazlem info ze trzeba zrobic korekte softu, bo moze kopcic. Na czym polega taka korekta? Tylko na zmniejszeniu dawki zeby nie kopcil?
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Wtryski od avg do ahu
Kolego wtryski ASV mają ciśnienia 220/300 czyli takie jak u Ciebie Jeśli masz soft zrobiony to możesz zrobić korektę a jeśli ori to wsadzasz wtryski, ustawiasz dawkę sprawdzasz czy kąt wtrysku się nie zmienił jeśli tak to zrobisz korekte i w drogę Kopcić bez programu nie powinno a jeśli tak to naprawdę minimalnie
Re: Wtryski od avg do ahu
No soft byl zrobiony pod wtryski ALH. Jak zaloze od ASV to moc od razu bedzie wieksza czy dopiero po korekcie? To trzeba od nowa soft robic pod wieksze wtryski czy tylko tuner zmniejszy dawke paliwa zeby dymu nie bylo?
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Wtryski od avg do ahu
Jeśli miałeś ALH to można zrobić korektę ale nie musisz bez korekty też powinieneś odczuć różnice.
Wtryski od avg do ahu
Ale po korekcie pewnie roznica bylaby jeszcze wieksza? "Tjuner" ktory robil mi soft za korekte chce prawie tyle samo
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
Wtryski od avg do ahu
Dzieki arwam
Ale jak tuner zrobi korekte to wtedy bedzie wiecej KM/Nm niz jakbym zostawil to bez korekty na wtryskach ASV?
Ale jak tuner zrobi korekte to wtedy bedzie wiecej KM/Nm niz jakbym zostawil to bez korekty na wtryskach ASV?
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
Wtryski od avg do ahu
zmian amapa to juz zło. to podniesie doladowanie owszem ale w calym zakresie o okolo 0.18 bara. Chips to nie pdoneisienie w calym zakresie rowno tylko w wysokuch rejestrach zaledwie lizniete. Podniesienie o 0.2 przy wysokuch obr to smierc suszarki.
Pomijam fakt taki ze zmiana mapa bez korekty spowoduje zmniejszenie mocy gdyz sam to sprawdzalem i pisalem o tym na forum nie raz i nie dwa.
Pomijam fakt taki ze zmiana mapa bez korekty spowoduje zmniejszenie mocy gdyz sam to sprawdzalem i pisalem o tym na forum nie raz i nie dwa.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wtryski od avg do ahu
wesol, czyli po wlozeniu wtryskow od ASV trzeba jechac na korekte? Bo juz nie wiem kogo sluchac
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Wtryski od avg do ahu
Włóż te wtryski i jeździj żadnej korekty nie rób. Dla świętego spokoju sprawdził bym wtryski jak rozpylają w jakimś zakładzie. Następnie zobaczyć czy auto mocno nie dymi ewentualnie obniżyć dawkę na nastawniku jeśli będzie mocny batory. Później możesz zalogować auto Vagiem i sprawdzić jak się turbina słucha. To nie są jakieś bardzo duże wtryski żeby się o coś obawiać i robić korekty, które praktycznie mało co poprawią.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości