[mk4]

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[mk4]

Post autor: AdrianR32 » ndz mar 28, 2010 20:51

witam prosze o opinie na temat taki....
mianowicie mialem probem z wpadaniem w tryb awaryjny(bad doladow.w .kolektorze.ssacym> ale juz wiem nie byla to przeplywka a grucha przy turbo....
tak wiec kolega poruszal nia i w koncu zblokowal specjalna zapinka tak ze caly czas jest otwarta....wiec pompuje maksa odrazu....i teraz ze 110jak miaem 145km 320nm tak teraz niewiem ile ale w poruwnaniu z poprzednim zapier....az milocagnie od 1800 az po 3500++ i tak na kazdym biegu...bardzo plynnie w poruwnaniu z ormlnym dzialaniem gruchy.....w awaryjny wpada tylko przy 190kmh ale nie v-maksuje.....mozliwe zeby takiej mocy dostal...czy to poprostu plynnosc tak oddaje wrazenie z jazdy....dodam ze sirocco 2.0 tdi 09r 170km 380nm....do 140 mam z tyludop w polowie ciagu na 4 biegu dogania i przegania...ale do 100 niema szans....jakie skutki takiego dzialania sa...kolega mam zestrojonego takiego samego golfa tdi ale arl mi turbo x5 doloty wzmacniane tłoki glowica powiekszone kanaly 3 cal wydech imic itd mam 250km i tez mam tak gruche zbokowana i juz 3 mies zapier..mu



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » ndz mar 28, 2010 21:29

Z tego co wiem korba moze wyskoczyc, ale to twoje auto!


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AdrianR32 » pn mar 29, 2010 08:42

oki dzieki za opinie....ae przy normanej jezdzie tez take skutki tz tak do 120 czasme wdepniecie bo staram sie szybciej nie dawac...tyle ze te 120 mam po chwili:P.....a i jak by to byl td a nie tdi to co lepiej...hmmm


AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » pn mar 29, 2010 17:58

Nie chodzi jak jezdzisz,tylko ze przy wdepnieciu na malych obrotach korby moga nie wytrzymac (pogiac sie w najlepszym wypadku, a w najgorszym zrobic diurke w bloku silnika)spowodowane jest to max doladowaniem. nie wspomonam o sprzegle! :bigok:


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AdrianR32 » pn mar 29, 2010 21:27

oki dzieki za opinie...kolega ktory to robilpowiedzial ze ten blok wytrzyma taka sprezarke i nic nie pojdzie...co innego jak by byla taka co dmucha duzo wieksze cisnienia przy tej budowie silnika....tak czy siak po swietach kuie gruche a to sprawa 150zl gdzies o wyjmiemy turbo podepniemy i wystroimy...i nie bedzie tego probemu ze tak sie moze stac

[ Dodano: 04 Kwi 2010 00:14 ]
tys km rzejechane z ta sztanga gruszki otwarta...zapierdziela....pali z litr wiecej maks 2...... miezona 100 specjalnym stoperem<kolega cos tam wynalazl w necie>przy szybie v-costam sie nazywa...i gdyby nie minimalna dziura na 1 biegu toby bylo troszke lepiej.ale 7.89.8. 8.20 maks jest....alu stalowki z zimowkami przod z 2-3 mm bierznika wiec troche slizgaja sie...panowie w bmw lub innych 200km++ do 140km/h troche sa w szoku ze czasem jestem przed nimiajak wieksze moce o rowno albo lekko z tylu..potem odjazd...w koncu to tylko jakies 150+.320nm


AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości