Temperatura oleju przy lekkich modach i dynamicznej jeździe.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw mar 25, 2010 17:56

bradley pisze:Nie wiem jak to w Leonie wyglada ale w Gofrze/Vento to oslona i tak ma wyciecie wokol miski olejowej, wiec jest ona chlodzona pedem powietrza. Oslona moze odbijac promieniowanie cieplne calego silnika. Ona raczej sluzy jako przeciw blotna/sniegowa :P
Tu się z tobą zgodzić nie mogę.

Jak nie ma osłony to na bieżąco gorące powietrze jest zabierane z komory silnika co za tym idzie silnik i podzespoły pracują w niższych temp. Jak jest osłona, nie ma takiej wymiany powietrza na dodatek silnik non stop dostaje ciepłe powietrze z chłodnicy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw mar 25, 2010 21:54

bradley pisze:w Gofrze/Vento to oslona i tak ma wyciecie wokol miski olejowej, wiec jest ona chlodzona pedem powietrza.
u mnie w AFN była dodatkowa jeszcze osłona na samą miskę olejową



Quest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Quest » pt mar 26, 2010 00:41

cowboy pisze:
bradley pisze:w Gofrze/Vento to oslona i tak ma wyciecie wokol miski olejowej, wiec jest ona chlodzona pedem powietrza.
u mnie w AFN była dodatkowa jeszcze osłona na samą miskę olejową
czyli jaka konkluzja, lepiej zostawić czy zdemontować? :) Chodzi mi o dolną osłonę, bo górną zostawiam, lepiej trochę wygląda pod maską


Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327

Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » sob mar 27, 2010 20:02

u mnie w 1Z 182@373 osiągniecie 100'C to pikuś przy szybszej jeździe czy szybkie rozpędzanie auta na mieście
ogólnie staram się nie przekraczać 110'C
w garażu już czeka chłodniczka od ASZ bo nadciągają cieplejsze dni :helm:
a butuję gdy mam osiągnięte minimum 80'C
wskazania wg MFA



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » sob mar 27, 2010 20:56

yanosho pisze:w 1Z 182@373
Masz 172KM wyciągnięte z 1Z'a i wytrzymuje bez problemu tą moc?? Albo już po 1Z'cie nie wiele zostało ?? Jaką masz suszarkę ? Ciekawe ile mi wyskoczy kucyków z mojego 1Z'a na ORI pompie. Ja chce tylko 140KM, może dam radę, ale na razie brak $$$, więc to potrwa. Bo moja kobita powiedziała "TAK". Jak ja zapytałem czy wyjdzie ... Chyba wiesz o co się rozchodzi.

Więc nie mam się co martwić, bo u mnie jest bardzo często ponad 100st.



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » sob mar 27, 2010 21:31

Panowie sprawdzic wtryski bo wydaje sie ze ktorys padl i stad ta temperatura!


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob mar 27, 2010 21:34

Fucker, Krzysjeruzal osiagnal w Vento bodajze 200KM z zetora :D Ale nie wiele po nim zostalo, w sensie inna pompa, wtryski, cooler, turbo.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz mar 28, 2010 00:27

yanosho pisze:w garażu już czeka chłodniczka od ASZ bo nadciągają cieplejsze dni
podchodzi p&p do 1Z/AFN?



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » ndz mar 28, 2010 02:16

glus: Panowie sprawdzic wtryski bo wydaje sie ze ktorys padl i stad ta temperatura!,


Mam wtryski z ASV 220/300 bar z 2005r z przebiegiem 60 tyś.km. Sprawdzone na maszynie i otwierają się wszystkie o ile dobrze pamiętam przy 207 bar i dobrze rozpylają, więc wtryski na pewno są wporzo.

Taka temp. przy zwiększonej dawce i większych wtryskach to norma.

bradley,

Ja mam już wszystkie graty leżeć. Tzn. turbo AWX, cooler Sharan, na razie wtryski mam z ASV, ale chce 216, dolot AWX, tłumik przelotowy, komp zmieniłem na 16 bit, pompa ORI 1Z z przebiegiem aktualnie 50 tyś.km. Mam nadzieję, że na takim delikatnym sprzęcie wyciągnę bezdymne 140Km.
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 02:17 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » ndz mar 28, 2010 21:25

Moze sie rozszczelnil, moj tak zrobil i temperatura occylowala w okolicach 100°C przy 120km/h,teraz w okolicach 95°


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości