Strona 2 z 2

: pt mar 19, 2010 01:14
autor: grzegorzp
w paru mocniejszych tdi jakie znam na seryjnych szpilkach podnosiło, po zmianie trzymało się,


ps. i nie mówię tu o wydmuchiwaniu uszczelki

: pt mar 19, 2010 06:52
autor: psikuta19
grzegorzp pisze:w paru mocniejszych tdi jakie znam na seryjnych szpilkach podnosiło, po zmianie trzymało się,


ps. i nie mówię tu o wydmuchiwaniu uszczelki
tzn jak to zrobiło ze podniosło a uszczelki nie wydmuchało? :chytry:

: pt mar 19, 2010 19:52
autor: aw69
ARP nie robi szpilek do 1,9 TDI VP37.....Szpilki ARP od coswortha pasują do 1,9 tdi i takie wszyscy zakładają (tylko to są pieniądze wyrzucone w błoto bo to nic nie daje) VP37 moze latać na GT22 owszem pod warunkiem że soft jest bezdymny (nie mówie tu o deczko dymi, albo leciutko puszcza bąki) Poprostu nie moze dymić....wszystkie przedmuchy są spowodowane zbyt wysokim EGT i *#cenzura#* konstrukcji głowicy, przy długotrwałym działaniu finał zawsze ma taki sam ! W baardzo duzym stopniu problem ten eliminuje sportowy wałek rozrządu (polecam bardzo ! ) nie dość że mocno niweluje dymienie dodaje sporo mocy.

: pt mar 19, 2010 20:08
autor: psikuta19
aw69 pisze:ARP nie robi szpilek do 1,9 TDI VP37.....Szpilki ARP od coswortha pasują do 1,9 tdi i takie wszyscy zakładają (tylko to są pieniądze wyrzucone w błoto bo to nic nie daje) VP37 moze latać na GT22 owszem pod warunkiem że soft jest bezdymny (nie mówie tu o deczko dymi, albo leciutko puszcza bąki) Poprostu nie moze dymić....wszystkie przedmuchy są spowodowane zbyt wysokim EGT i ******* konstrukcji głowicy, przy długotrwałym działaniu finał zawsze ma taki sam ! W baardzo duzym stopniu problem ten eliminuje sportowy wałek rozrządu (polecam bardzo ! ) nie dość że mocno niweluje dymienie dodaje sporo mocy.
o takie odpowiedzi mi chodziło
wystroi to na 3 barowym map sensorze?
u siebie miałeś 3 barowy do 250km? jakie ciśnienie miałeś?
pozdrawiam

: pt mar 19, 2010 20:41
autor: aw69
u mnie boost byl jakies 2,1 - 2,2 bara na map sensorze 3 barowym....leżał juz 4 barowy ale nie doczekał sie montażu

: sob mar 20, 2010 10:09
autor: cowboy
aw69 pisze:to są pieniądze wyrzucone w błoto bo to nic nie daje) VP37 moze latać na GT22 owszem pod warunkiem że soft jest bezdymny (nie mówie tu o deczko dymi, albo leciutko puszcza bąki) Poprostu nie moze dymić....wszystkie przedmuchy są spowodowane zbyt wysokim EGT i *#cenzura#* konstrukcji głowicy
jak komuś często *#cenzura#* uszczelke to szpilki ARP sie zwrócą, bo mają tą zalete, że mozna je kilka razy uzyc
jak jest szpilka zamiast śruby to napręzenia sa tylko rozciągające, w śrubie dochodzą skrętne podczas dokręcania

: sob mar 20, 2010 11:28
autor: wesol
Kurcze nie pamietam firmy no i czy robi takze sruby do aut ale pamietam ze sa stosowane na okretach takie dosc ciekawe srubki firmy z USA. Bardzo mocne ale rozciagliwe. Dokreca sie w ten sposob ze sie wkreca szpilki i od gory dokreca nakretka ale trzeba szlike rozciagnac i dopiero dokrecic nakretke. Strasnie drogie ale ponoc nie ma lepszych na swiecie. Osobiscie sie zastanawiam czy sruby z dobrej gatunkowo stali o odpowiedniej twardosci moze nawet nierdzewki by ni ebyly tez dbre do takich kombinacji. To juz takie lekkie druciarstwo itp ale z drugiej strony wiem ze w serwisach potrafia sobie zaspiewac z akomplet srub okolo 150 zl wiec moze i warto kombinować.

: sob mar 20, 2010 11:31
autor: aw69
jak komuś często *** uszczelke to szpilki ARP sie zwrócą, bo mają tą zalete, że mozna je kilka razy uzyc
jak jest szpilka zamiast śruby to napręzenia sa tylko rozciągające, w śrubie dochodzą skrętne podczas dokręcania
tylko co to za przyjemność co chwila łeb ściągać ? Ile razy tą głowice można planować i remontować ?

: ndz mar 21, 2010 20:35
autor: krzys-jeruzal
Mi kiedyś w kompie pękł wężyk co idzie do map sensora cos gwizdało nie mogłem dojść
ile turbo ładowało ????? ale na programie pod 216 i pompe 10 z gratami 230 i 11 nie było dymu nic ... do tego na czujniku bost kończyła sie skala 2b ale ze to auto garade nie brałem tego specjalnie do siebie.... i jeździłem z tym i nic sie nie działo....
Ja wymieniałem uszczelke pod glowicą ale przez to ze na 2 paliłem kapcia ...
przez palenie tez i sprzegło niewytrzymało... teraz juz troche mi przeszło i jezdze bez awaryjnie....

Re:

: czw wrz 09, 2010 22:13
autor: morfeusz86r
aw69 pisze: W baardzo duzym stopniu problem ten eliminuje sportowy wałek rozrządu (polecam bardzo ! ) nie dość że mocno niweluje dymienie dodaje sporo mocy.
jakiejś konkretnej firmy?