Turbo od ASZ do AXR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
turbo od ASZ do AXR
Chłopaki a rure dolotową do turbo zostawiacie starą czy wkładacie od ASZ Alumaniową
Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
turbo od ASZ do AXR
u mnie siedziała starabolooo pisze:Chłopaki a rure dolotową do turbo zostawiacie starą czy wkładacie od ASZ Alumaniową
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
turbo od ASZ do AXR
U mnie też póki co zostaje ta stara. A czy wogóle jest sens zakładania tej amelinowej z ASZa ?
turbo od ASZ do AXR
Jest, ale razem z przepływką i obudową filtra. Dużo lepszy flow górąKoJ@K pisze: A czy wogóle jest sens zakładania tej amelinowej z ASZa ?
turbo od ASZ do AXR
zostaw tą co masz. Ta rura alu z ASZ to nie wiem czy cokolwiek da nawet przy mocach ponad 200 koni.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
turbo od ASZ do AXR
To jeszcze mało widziałeś w takim raziewesol pisze:Ta rura alu z ASZ to nie wiem czy cokolwiek da nawet przy mocach ponad 200 koni.
turbo od ASZ do AXR
poczytałem troche i jednak daje nawet bez korekty efekt jest taki ze co prawda dół słabszy ale powyzej 2.600obr ciagnie do konca jak szalony tu macie linka jak by kogos interesowało http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=12741" onclick="window.open(this.href);return false;
Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
turbo od ASZ do AXR
znaczy sie 1.4 bara na cienkiej ruze to nie to samo co 1.4 bara na grubej. Mocy nie przybedzie jak nie bedzie tego powietrza wiecej ani podlania wiecej. W tym linku jak dobrze zaczailem to koles wymienil nie tylko ta rure ale i tez przpelywke. Nie uwazasz ze to ma znaczenie??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
turbo od ASZ do AXR
Ma też znaczenie w takim sensie, ze duża przepływka daje mniejsze opory jak mała. W efekcie małe opory to większy przepływ przy tym samym ciśnieniu co daje większą moc (po podlaniu oczywiście)
turbo od ASZ do AXR
CZyli z tą rułą pasowałoby jeszcze zmienic przepływkę Pany ? A co jak ja mam przepływkę "ominiętą" ??
turbo od ASZ do AXR
no tak ale to jest dolot. Cisnienie jest brana za turbina. Turbo bez problemu sobie zaciaga powietrza ile potrzebuje. ECM i tak dyktuje suszarce jak ma sie ograniczać. Nic to nie da tak arura bo wystarczy tylko w mapie dygnac powiedzmy o 0.05 bara limiter doladowania i masz wiecje pwoietrza nawet jakbys dal rure spustowa z dachu. Jesli seryjnie ajm ma tam ( nie pamietam dokladnie ile ) cos kolo 2100 czy 2200 mbar bezwzglednego cisnienia to czy to bedzie rura od odkurzacza czy rynna nic nie zmieni bo ECM jesli wyczuje przeladowanie o 100 czy 150 mbar to wywali blad. Oczewiscie nawet gdyby nie wywalilo z powodu przekroczenia cisnienia dolaodwania to limiter przeplywki wykryje za duzy flow przez nia i ECM tez zareaguje i zmniejszy dawke paliwa. PRzeplywka jest limiterem dawki paliwa. /Zamieszczalem gdzies ostatnio logi z mojego sharana AUY i widac wyraznie ze wstaje bardzo, bardzo szybko co i tak bylo przez Roberta nieco ograniczane by nie forsowac dwumasy i przegubów. A pamietam ze przy robieniu programu była wlasnie rozmowa jaką mam przeplywke duza czy mała i mam małą. W niczym to nie przeszkadza.
Przy grubych modach z suszara 2260 to sie zgodze ze mozna powywalac sporo rzeczy- duzy dolot, duzy wylot, wykastrowac co sie da. Zrobic prosto, podlac paliwa i dmuchac ile sie da tylko by nie rozwalilo suszary a reszta gratów to wytrzymała.
Przy grubych modach z suszara 2260 to sie zgodze ze mozna powywalac sporo rzeczy- duzy dolot, duzy wylot, wykastrowac co sie da. Zrobic prosto, podlac paliwa i dmuchac ile sie da tylko by nie rozwalilo suszary a reszta gratów to wytrzymała.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: turbo od ASZ do AXR
to taka sama różnica czy pijesz wodę z gwinta czy słomką. Czy tak czy tak się napijesz, ale jednym sposobem szybciej drugim wolniej tą samą ilość.wesol pisze:znaczy sie 1.4 bara na cienkiej ruze to nie to samo co 1.4 bara na grubej. Mocy nie przybedzie jak nie bedzie tego powietrza wiecej ani podlania wiecej. W tym linku jak dobrze zaczailem to koles wymienil nie tylko ta rure ale i tez przpelywke. Nie uwazasz ze to ma znaczenie??
turbo od ASZ do AXR
Mieszasz kolego i to bardzowesol pisze:no tak ale to jest dolot. Cisnienie jest brana za turbina. Turbo bez problemu sobie zaciaga powietrza ile potrzebuje. ECM i tak dyktuje suszarce jak ma sie ograniczać. Nic to nie da tak arura bo wystarczy tylko w mapie dygnac powiedzmy o 0.05 bara limiter doladowania i masz wiecje pwoietrza nawet jakbys dal rure spustowa z dachu. Jesli seryjnie ajm ma tam ( nie pamietam dokladnie ile ) cos kolo 2100 czy 2200 mbar bezwzglednego cisnienia to czy to bedzie rura od odkurzacza czy rynna nic nie zmieni bo ECM jesli wyczuje przeladowanie o 100 czy 150 mbar to wywali blad. Oczewiscie nawet gdyby nie wywalilo z powodu przekroczenia cisnienia dolaodwania to limiter przeplywki wykryje za duzy flow przez nia i ECM tez zareaguje i zmniejszy dawke paliwa. PRzeplywka jest limiterem dawki paliwa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości