Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
KoJ@K
- ...

- Posty: 5923
- Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: KoJ@K » czw lis 01, 2012 10:00
Mi też się wydaję, ze będzie 155KM - 160KM, bardziej na większym Niutku by mi zależało - tak z 360 Nm

Ale obawiam się, że póki co za dużo się nie wyciągnie, bo sprzęgło już woła o wymianę.
-
bolooo
- Mały gagatek

- Posty: 102
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Post
autor: bolooo » czw lis 01, 2012 10:00
Chłopaki a na pierwszy ogień jako pierwszy mod co lepiej wybrać
turbo z ASZ czy ARL ? motor AXR z synchro wałków na -1.0 wyszło na hamowaniu 111ps przelot prawie 200 tys km
Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
-
KoJ@K
- ...

- Posty: 5923
- Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: KoJ@K » czw lis 01, 2012 10:07
bolooo, 111KM w AXR to taka seria, widziałem gdzieś wykresy 117KM z serii. A zamierzasz coś jeszcze później dalej modzic ? Zmiana pompek, wydechu, sprzęgła, FMIC ? Bo jeżeli nic z tych rzeczy,to poszukaj może lepiej z ASZa, a jak chcesz grubiej, no to może np. GTB.
-
bolooo
- Mały gagatek

- Posty: 102
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Post
autor: bolooo » czw lis 01, 2012 10:14
Kolego narazie zrobione Heble na 312 i 256 w planach skrzynia 6b DRW i jedno masa ale ale najpierw mysle nad TURBO

Hamowac mam juz czym teraz mozna uderzać w MOC

Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
-
KoJ@K
- ...

- Posty: 5923
- Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: KoJ@K » czw lis 01, 2012 10:22
No to jak jest czym wyhamowac to może pomyśl nad tym GTB.

Skrzynie 6b podobno słabiej znoszą okolice tych 200 KM, ale jak jest do końca to nie wiem.
-
zgredd
- Gadatliwa bestia

- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Post
autor: zgredd » czw lis 01, 2012 13:09
Jak celujesz w 160-170km kup turbo ASZ. Jeśli ma być ponad 200 to tylko gtb. Ja bym nie pakował kasy w pół środki albo na grubo albo spokojnie. Jak chcesz długą skrzynie 6 to jest tam kilka modeli najdłuższe DRW,FSM tylko przy tak długiej skrzyni 160km będzie zdecydowanie za mało żeby wykorzystać jej potencjał. Do skrzyni 6b nie poleca się jedno masa i nie kosztuje on 700zł jak do skrzyni 5 biegowej tylko trzeba na sprzęgło wydać okolice 2.0 tys złotych. Skrzynia 6 jest mocniejsza od 5 biegowej nie tylko o KM chodzi a o moment. Przy zmianie skrzyni musisz zmienić półosie, wybierak,sprzęgło kupić, rozrusznik, przekodować licznik, nie wiem czy któraś łapa nie jest inna.
-
bolooo
- Mały gagatek

- Posty: 102
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Post
autor: bolooo » czw lis 01, 2012 15:38
temat ze zmiana skrzynki mam obcykany ale własnie nigdzie nie znalazłem info jak wyglada sprawa ze sprzegłem w kazdych postach pisza o dwu masie a ktos moze wie cos co i jak z jedno masą przy 6B?

Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
-
Baryla
- ...

- Posty: 963
- Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
- Lokalizacja: Płock
-
Kontakt:
Post
autor: Baryla » czw lis 01, 2012 15:57
bolooo pisze:temat ze zmiana skrzynki mam obcykany ale własnie nigdzie nie znalazłem info jak wyglada sprawa ze sprzegłem w kazdych postach pisza o dwu masie a ktos moze wie cos co i jak z jedno masą przy 6B?

jest dedykowany zestaw jednomasu valeo do 6b skrzyni ogólnie nie polecany.
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9272
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » czw lis 01, 2012 19:21
ale ten zestaw to ledwo co znosi seryjna moc w tych silnikach. ARLa juz słabo ogarnia. Przy wiekszych modach w oolice 200 koni to absolutnie sie to nie nadaje.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
bolooo
- Mały gagatek

- Posty: 102
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Post
autor: bolooo » czw lis 01, 2012 19:53
to co najlepiej zastosowac przy modzie około 170 kucy do skrzyni 6 b ? 2 czy 1 mase ?

Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9272
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » czw lis 01, 2012 20:09
przy 170 km to prawie nie ma co sie przejmowac DM i sprzeglem. Mozna zalozyc ewentualnie dwumas od BTB i masz juz sprzet ktory to ogarnia bez problemu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
KoJ@K
- ...

- Posty: 5923
- Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: KoJ@K » pt lis 02, 2012 09:30
Ale zostając przy skrzyni 5b, to ten od BTB nie pasuje wtedy, co nie ?
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9272
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » pt lis 02, 2012 09:59
jak masz skrzynie 5b to zakladasz jednomas oklikany juz na forum wszez i wzdluz a jak masz skrzynie 6b zakladasz dwumas BTB bo jednomasu nie ma- nie istnieje( chyba ze jakis szajs valeo lub ewnetualnie ktos ci zrobi na tokarni to wtedy bedziesz mial).
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
KoJ@K
- ...

- Posty: 5923
- Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: KoJ@K » pt lis 02, 2012 12:53
wesol,

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości