Turbo od ASZ do AXR

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: zgredd » wt lis 04, 2014 19:34

Napisałem żeby było jak fabryka. Dobrze wiem po ile chodzi montowałem już różne turbiny w Tdi ale jak ktoś nie chce przeczytać tematu pisałeś o tym kilka razy, razem z fotorelacją to niech sobie kupi taki i pójdzie na łatwiznę. To jest temat taki jak wymiana dwumasy na jednomasa.



Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Szatannnn » wt lis 18, 2014 11:52

Ok dużo się dowiedziałem ale to wciąż za mało na jakie turbo się zdecydować. Wesol napisałeś ze turbo ASZ dmuchnie na 170km. To teraz pytanie przy jakim ciśnieniu doładowania otrzymam te 170km? Myślisz ze przy doładowaniu 2540mbar i przy odpowiednim podlaniu osiągnę te 165-170km? bo jak wiadomo map sensor na więcej nie pozwoli.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » wt lis 18, 2014 12:56

W sharanie miałem 160 km na doladowaniu 2407. Myślę ze na 2450 można zrobić te 170 km.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Szatannnn » wt lis 18, 2014 13:13

Ok Dzięki rozwiałeś moje wątpliwości. Teraz trzeba turbo szukać a w sobotę biorę się za wymianę sprzęgła



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » wt lis 18, 2014 18:58

Paweł na doladowaniu 1.6 - nie wiem doladnie ile to jak bylem u ROberta w Gdansku leon ARL wczesniej ( trzy lata temu) wyplul 198 koni. Teraz byl na kontroli i wypluł 194 koni czy 195 czyli w sumie nic nie spadlo praktycznie. Skoro na doladowaniu gdzies 2600 wypluwa taka moc to naprawde nie ma potrzeby walenia powietrza az tyle.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Szatannnn » wt lis 18, 2014 20:36

Rozmawialismy ostatnio o tym ARL-u. Pod koniec tygodnia bedzie asz. Jak juz wszystko zamontuje to biore sie za program. Sorki za brak Polskich znakow ale pisze z tel.



Awatar użytkownika
SuperHiro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob paź 11, 2014 13:46
Lokalizacja: Śląsk

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: SuperHiro » śr lis 19, 2014 00:04

szatan, ASZ ori czy po regeneracji ?


Obrazek

KUPIE TURBO ASZ 130!

motomysz9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pt lis 18, 2011 16:58
Lokalizacja: BIAŁOGARD

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: motomysz9 » śr lis 19, 2014 00:04

Weź pod uwagę, że przy małych pompkach w AXR, dla większych dawek będziesz miał już bardzo długie czasy wtrysku a więc i będzie trzeba dmuchnąć więcej aby nie było dymu... :pub:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » śr lis 19, 2014 00:19

a tak to sie zgadza. Mi na pompkach AL niby dobrych z bipami w miare wyszlo tylko 180 KM przy duzych obrotach nie ma tyle paliwa ile byc powinno. Zawsze kozystniej jest dac wydajniesze pompki. Nawet do mocy tylko 200-250 dac pompki z rozpylaczami teoretycznie co moga podlac niby na moc pod 300 koni.
Nie wiem jak to w sumie jest ale z pewnych zródel dostalem info ze pompki AL to na moce do 200 koni. Dziwna sprawa bo przeciez sa wykresy po 240-250 koni na ALkach.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Szatannnn » śr lis 19, 2014 11:15

SuperHiro Turbo GT1749VA. Wczoraj zdobyłem takie turbo, dałem do sprawdzenia, uszczelnienia i na zmianę muszli od passata tak aby wszystko pasowało P&P.

Sądzę że przy doładowaniu 2500-2520 Nie powinien dymić a jak będzie to zejdę trochę z dawki. Program będę rzeźbił jak już będzie wszystko zamontowane.

Pytanie z innej beczki. Jak skutecznie odkręcić smarowanie turbiny tak żeby nie ukręcić rurki od smarowania?

Wesol Takie wykresy na 240KM to bajka. Podczas kalibracji hamowni wystarczy podać jeden fałszywy parametr i wykres idzie w kosmos nie wiem czy przypadkiem nie dotyczy to wagi o ile taka jest uwzględniana czy też rozmiar opon.

Miałem taką sytuacje w na zlocie w makowicach, ścigałem się z Leonem ARL niby 220KM a na dystansie 400m byłem o długość auta przed nim przy mocy zaledwie 185KM



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » śr lis 19, 2014 13:14

Mozesz miec pompki AL, turbo z ARL i przy mocy i parametrach ustawianych/osiaganej na tych gratach i ori smicu przy temp zewn 15-20* przy dwoch-trzech lepszych butach bedziesz zostawial batorego, a z kazdym kolejnym butem auto bedzie coraz to slabsze. :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » śr lis 19, 2014 13:24

Rozumiem że chodzi ci o rurke podajaca olej. Ja tam psikam odrdzewiacz i normalnie odkręcam 17stka. Tylko zapieram rurke kawałkiem klocka drewnianego.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Szatannnn » śr lis 19, 2014 13:44

A z ktorej strony mam to zaprzec bo chyba nie zrozumialem?



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » śr lis 19, 2014 14:50

Z tej, w ktorą podczas odkrecania bedzie sie odginala ta rułka. Najbezpieczniej chyba jest "zerwac" po wczesniejszym zapsikaniu, tak jak napisal wesol, .


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości