180 KM z AGR wasze uwagi propozycje do setupu

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt mar 12, 2010 15:47

Mozna ale wez wysteruj to krecac regulacja...pozdrawiam i zycze cierpliwosci


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt mar 12, 2010 21:56

Spoko. Jak sie da to sie zrobi.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt mar 12, 2010 23:57

wesol, troche to bez sensu....bedzie przekroczone zadane i notlauf...podciagając w sofcie granice dla turbo zrobia od razu sterowanie na vnt wiec nie opyla sie bawic.....prosciej jest wrzucić cały soft od asv i przesuwac ograniczniki---tak i sie wydaje ,ktos miał podobno problem z softem agr to asv ale ile w tym prawdy :chytry:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob mar 13, 2010 18:43

Co ci po sofcie z ASV jak nie masz sterowania podcisnieniem do turbo??

z notlaufem zgoda ale mozna wsadzic czusjnik cisnienia doladowania od ASZ i juz masz wieksze doladowanie. albo wymyslec jakies inne obejscie. Z drugije strony poprostu pojechac na chipsa i sprawa rozwiazana. Z tym ze na poczatek turbo oraz wtryski wyregulowac sztange tak by to dzialalo jak nalezy i heja na chipsowanie


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob mar 13, 2010 23:02

wesol, obgadałem temat z tunerem i to co proponujesz bedzie meczyło turbo i silnik bo non stop turbo bedzie ładowało a dopiero po osiągnieciu progu bedzie sie otwierało WG ,którego już nie ma czyli zmieni sie ustawienie kierownic na vnt

nei ma co.....trzeba zupgradowac agr do asv i program


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » ndz mar 14, 2010 09:24

Spoko spoko. Ten myk nic nie bedzie kosztowac. Spobowac zawsze mozna a na vagu sie sprawdi ile laduje turbo i jak zbija cisnienie do wymaganego. Mysle ze nie bedzie zle. Zasada dzialania jest taka sama. to czy sterowane nadcisnieniem czy pod cisnieniem czy nawet elektrycznie nie ma takiego znaczenia.
Waznew by po przekroczeniu cisnienie zaraz łopatki otwieralo. Tak jak w VNT lopatki sa plunnie regulowane tak tez przy WG zawor jest zamkniety, lekko otwarty no i otwarty na maxa. Reguklacja sztangi tez nie jest trudna.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz mar 14, 2010 10:30

ale tu chodzi o to ze jak juz jedziemy z jakąś tam predkoscia na odpuszczonym gazie to turbo nic nie pompuje przy WG a jak podłaczysz turbo na vnt pod węże od WG to bedzie non stop pompowac dopiero jak nadmucha to ecu bedzie zbijał-a dmuchac bedzie non stop i non stop komp bedzie zbijał


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pn mar 15, 2010 08:08

A kto powiedzial ze turbo na WG przy otwartym zaworze nic nie pompuje? Pompuje tak jak turbo na VNT z tym ze VNT ma wiekszy wydatek na wolnych obrotach- szybciej wstaje. Problemem byloby jakby nie wstawala turbina albo wstawala pozno. Jak wczesniej wstanie to nie ma problemu. Mysle ze i tak dyskusja nie ma sensu bo trzeba by miec AGR i zrobic taki mod. Tak jak wspominałem nie mialo by to zadnych dodatkowych kosztow bo wystarczy miec turbo AWX, przelozysc gruszke od WG dalej otwor w czesci ukladu sprezonego powietrza otwor do sterowania gruszką. Otwor ten zawsze mozna zaslepić.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Re: 180 KM z AGR wasze uwagi propozycje do setupu

Post autor: Baryla » czw mar 01, 2012 22:55

Lekki odkop, ale sprawa tyczy się też agr. Planuje mały przyrost mocy, może nie 180, ale 150-160koni. Planuje takie graty:
- turbo awx/asz (jaka jest między nimi różnica prócz tego że awx jest przykręcana do kolektora, a asz jest z kolektorem? ) Czy kolektor z ASZ pasuje do agr?
- wtryski 216 prawdopodobnie FRATELLI BOSIO
Czy jeszcze coś mi będzie potrzebne? Chodzi mi o jakieś duperelki typu inna przepływka, inny czujnik ciśnienia doładowania itp? Bo o wydechu, przejściówce do turbo i spływie oleju już wiem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości