180 KM z AGR wasze uwagi propozycje do setupu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
180 KM z AGR wasze uwagi propozycje do setupu
chec na sklonowanie AGR czyli 180 KM
czy do pompy 10mm na AGR pójdzie cos takiego jak rotor- tloczek 12mm
gdzie by mi to mogli wymienic czy ewentualnie mozna to zrobic samemu
w planie turbo od ARL 150 KM albo cos innego sensownego zaproponuj cos na 180 KM zeby nie bylo obciążone
intercooler
opcja 1
opcja 2
opcja 3
wtryski i tu 216 czy 230 chce miec 180 KM i na jakim cisnieniu zeby byl lepszy komfort jazdy charakterystyka silnika
chlodnica oleju
oilcooler
zeby schlodzic turbo ale jak to sie ma do naszych zim czy nie bedzie z tym problemow przy -15 za duze studzenie silnika
dodam ze nie bede rezygnowac z EGRa
sprzegło coś w tym stylu
sprzeglo
http://www.sprzegla.com
wiadomo VR6 albo G60 chyba ze są jakieś DMFy co wytrzymaja cos takiego i pasuja do AGR
jakie sa opinie o ceramicznych a moze bez tlumika drgan sztywne w stylu na 1/4 mili czy tak mozna na droge chodzi mi o trwalość na 100kkm a nie 1/4 mili
wydech w tym stylu
[wydech
jak ktos zna miejsce gdzie moge to dostac w kujawsko-pomorskiem badz okolicy to piszcie zalezy mi zeby byl jak najcichszy mialek kiedys sportowy (inna bryka) to na trasie mózg mi wpadal w rezonans przy 120km/h
no i na koncu czeka mnie wizyta w Brodnicy na zestrojenie ECU
czekam na odzew co o tym myslicie jakie beda komentarze propozycje uwagi
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb7 ... fa5ee.html]
czy do pompy 10mm na AGR pójdzie cos takiego jak rotor- tloczek 12mm
gdzie by mi to mogli wymienic czy ewentualnie mozna to zrobic samemu
w planie turbo od ARL 150 KM albo cos innego sensownego zaproponuj cos na 180 KM zeby nie bylo obciążone
intercooler
opcja 1
opcja 2
opcja 3
wtryski i tu 216 czy 230 chce miec 180 KM i na jakim cisnieniu zeby byl lepszy komfort jazdy charakterystyka silnika
chlodnica oleju
oilcooler
zeby schlodzic turbo ale jak to sie ma do naszych zim czy nie bedzie z tym problemow przy -15 za duze studzenie silnika
dodam ze nie bede rezygnowac z EGRa
sprzegło coś w tym stylu
sprzeglo
http://www.sprzegla.com
wiadomo VR6 albo G60 chyba ze są jakieś DMFy co wytrzymaja cos takiego i pasuja do AGR
jakie sa opinie o ceramicznych a moze bez tlumika drgan sztywne w stylu na 1/4 mili czy tak mozna na droge chodzi mi o trwalość na 100kkm a nie 1/4 mili
wydech w tym stylu
[wydech
jak ktos zna miejsce gdzie moge to dostac w kujawsko-pomorskiem badz okolicy to piszcie zalezy mi zeby byl jak najcichszy mialek kiedys sportowy (inna bryka) to na trasie mózg mi wpadal w rezonans przy 120km/h
no i na koncu czeka mnie wizyta w Brodnicy na zestrojenie ECU
czekam na odzew co o tym myslicie jakie beda komentarze propozycje uwagi
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb7 ... fa5ee.html]
...
Turbo ARL, orginalna pompa 11 (nie kombinuj z tloczkiem 12), wtryski 230, dolot z filtrem powietrza od ARL, wyciety katalizator, sprzeglo na jednomasie VR6 lub G60, FMIC, olej co 10tys km
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Jak już to tylko ori11ka, ja tam bym został przy 10ce, do tego założył 216ki, FMIC i turbo od AWXa, wydaje mi się to najtrwalszym rozwiązaniem i sporo tańszym
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Ja mam z AGR 200ps zrobione,
Na 180ps tak:
turbo 18/20, wtryski 216, pompa 11, sprzeglo najlepiej vr6 lub jakies mocniejsze.
Doladowanie mialem 1,7b, na tym wyszlo 185ps, tylko sprzeglo padlo po 15tys (vr6 sachs).
Z turbina zaden problem, trzeba poczatek wydechu od jakiegos ASV/ASZ, splyw oleju AWX lub ASV, kolektor od AWX/ASV.
Zaworek N75 od ASV/ASZ no i pewnie zmiana kompa, bo z tego co wiem to kompa AGR jest oporny w programowaniu VNT, ale to chyba zalezy jeszcze od numeru sterownika.
To chyba tyle...
Na 180ps tak:
turbo 18/20, wtryski 216, pompa 11, sprzeglo najlepiej vr6 lub jakies mocniejsze.
Doladowanie mialem 1,7b, na tym wyszlo 185ps, tylko sprzeglo padlo po 15tys (vr6 sachs).
Z turbina zaden problem, trzeba poczatek wydechu od jakiegos ASV/ASZ, splyw oleju AWX lub ASV, kolektor od AWX/ASV.
Zaworek N75 od ASV/ASZ no i pewnie zmiana kompa, bo z tego co wiem to kompa AGR jest oporny w programowaniu VNT, ale to chyba zalezy jeszcze od numeru sterownika.
To chyba tyle...
kozak, dzieki i tu jest konkret, a Ty zmieniales kompa ? mam nadzieje ze Brodnica przelamie ten opor w razie co,
co to za turbo 18/20 hybryda ? w turbinach jestem poczatkujacy
a jakie dales ciśnienie na wtryski i czy końcówki 216tki da rade nakrecic na AGRowe wtryski
no i co ze sprzeglem VRszóstka od Sachsa tak szybko sie wykrecila myslalem ze to porzadny sprzet nie miales klopotu z montażem i co masz teraz na 200 koniach
co to za turbo 18/20 hybryda ? w turbinach jestem poczatkujacy
a jakie dales ciśnienie na wtryski i czy końcówki 216tki da rade nakrecic na AGRowe wtryski
no i co ze sprzeglem VRszóstka od Sachsa tak szybko sie wykrecila myslalem ze to porzadny sprzet nie miales klopotu z montażem i co masz teraz na 200 koniach
...
Ja kompa zmienialem, teraz mam z jakiejs A3 TDI 110ps.
Turbo to hybryda karambola. Koncowki 216tki mialem zalozone na ori wtryski AGR, koncowki byly BOSCH'a. Na 200 mam tylko wtryski 230tki, reszta ta sama.
Co do sprzegla to z tego co slyszalem, SACHS nie robi juz tak mocnych jak kiedys. Mi sie wysypalo po 15tys przy momencie ok 380nm(wykres z inercji, wiec Nm zawyzony). U kolegi podobnie, z tym ze on mial 400nm.
Ja teraz jezdze na spieku.
Turbo to hybryda karambola. Koncowki 216tki mialem zalozone na ori wtryski AGR, koncowki byly BOSCH'a. Na 200 mam tylko wtryski 230tki, reszta ta sama.
Co do sprzegla to z tego co slyszalem, SACHS nie robi juz tak mocnych jak kiedys. Mi sie wysypalo po 15tys przy momencie ok 380nm(wykres z inercji, wiec Nm zawyzony). U kolegi podobnie, z tym ze on mial 400nm.
Ja teraz jezdze na spieku.
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2010 11:31 przez kozak, łącznie zmieniany 2 razy.
No to spoko, zapytaj kiedy kupili i ile juz jezdza i na jakim setupie. Moze tylko moje i znajomego bylo kiepskie...
Ja mam takie:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-STAGE ... ccessories
lewa spiek, prawa vr6
Ja mam takie:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-STAGE ... ccessories
lewa spiek, prawa vr6
Ostatnio zmieniony czw mar 04, 2010 21:18 przez kozak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości