Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
pszczolek
- Mały gagatek

- Posty: 119
- Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontakt:
Post
autor: pszczolek » czw lut 18, 2010 18:01
Witam
Mam mały problemik
Zamierzam wymienic swoja turbine gt16 na hybryde, ale nie wiem czy na model z kołem kompresji gt20 czy gt22?
Napiszcie mi za i przeciw i która byscie wybrali

Aha jakie przyrosty mozna osiagnac na tych 2 turbawkach?
Samochod Golf V 1.9 TDI BXE
-
TuneFORCE
- Użytkownik

- Posty: 465
- Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
- Lokalizacja: Trondheim
-
Kontakt:
Post
autor: TuneFORCE » czw lut 18, 2010 20:03
Załóż turbo od ARLa a nie kombinujesz z hybrydami

Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 20:17 przez
TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
-
TuneFORCE
- Użytkownik

- Posty: 465
- Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
- Lokalizacja: Trondheim
-
Kontakt:
Post
autor: TuneFORCE » czw lut 18, 2010 20:22
morfeusz86r pisze:gt2256v
pytanie tylko po co taka locha, jak 170-180KM to optimum dla tego silnika
-
morfeusz86r
- Forum Master

- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Post
autor: morfeusz86r » czw lut 18, 2010 20:39
TuneFORCE pisze:pytanie tylko po co taka locha
żeby był zapas na zaś

-
pszczolek
- Mały gagatek

- Posty: 119
- Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontakt:
Post
autor: pszczolek » czw lut 18, 2010 21:04
Heh tylko nie chce przerabiac wydechu pod szuszare od ARL.W hybrydzie pasuje wszystko p&p
Czy na hybrydzie Garrett Gt 16/20 bede w stanie uzyskac ok 180km?
-
morfeusz86r
- Forum Master

- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Post
autor: morfeusz86r » czw lut 18, 2010 21:28
Na dobrym kolektorze 300Nm przy 2000obr to zaden problem dla turbo GT2256. Oczywiscie trzeba ja madrze w sofcie polechtac ale sie da....i to nie wazne czy mowa o silniku 1.9 TDI VP PD czy 2.0 PD 16v......
powiem wiecej ...przerabialem chyba kazda mozliwa wariacje hybrydowa jesli chodzi o silniki 1.9 TDI i takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.
Nawet oslawione turbiny BRD (ktore kupowane na allegro jako nowki za 50% ceny) to odpady produkcyjne ktore znacznie leniwiej reaguja na gaz niz pelnowartosciowe GT2256....oczywiscie rodzajow GT22 jest pelno i taka locha jak GT2260 to juz tylko na street sie nadaje ale takich psow nie wieszac prosze na gt22....
Uwazam ze hybrydy to sprawdzaja sie tylko "delikatnie" wieksze.....reszta to wynalazki ktore ciezko wysterowac i wszysko zalezy jakie mamy szczescie....
-
pszczolek
- Mały gagatek

- Posty: 119
- Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontakt:
Post
autor: pszczolek » czw lut 18, 2010 21:43
Czytalem to ale nadal nie rozwiało to moich watpliwosci..
Jestem prawie zdecydowany na GT 16/20 bo na GT16/22 mysle ze bede mial zbyt duzego laga..
-
_mumin_
- Ma gadane

- Posty: 157
- Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
- Lokalizacja: OKR
-
Kontakt:
Post
autor: _mumin_ » czw lut 18, 2010 22:20
Dokładnie tak jak piszesz , bierz 16/20 jeśli turbo z ARL Ci nie odpowiada

-
TuneFORCE
- Użytkownik

- Posty: 465
- Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
- Lokalizacja: Trondheim
-
Kontakt:
Post
autor: TuneFORCE » czw lut 18, 2010 22:24
pszczolek pisze:Heh tylko nie chce przerabiac wydechu pod szuszare od ARL.
wow naprawdę strasznie dużo przerabiania jest
ja tam wolę bezawaryjność niż rzeźbę

-
grzegorzp
- Użytkownik

- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
Post
autor: grzegorzp » czw lut 18, 2010 23:08
KOSZZZZ
było już sto razy
-
pszczolek
- Mały gagatek

- Posty: 119
- Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontakt:
Post
autor: pszczolek » pt lut 19, 2010 07:48
Jescze jedno pytanko czy duzo jest rzezby aby zalozyc turbo ARL do silnika BXE?
Czy pasuje ono p&p?
Moge jeszcze zamówic Hybryde ARL GT 17/20 dlatego sie jeszcze zastanawiam
-
rob555
- Gadatliwa bestia

- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » pt lut 19, 2010 13:22
Bierz orginalnego ARL. Znacznie wydajniesza niz jakakolwiek hybryda na bazie GT16 chociazbys z przodu zalozyl kompresje od GT22....
Pozatym znacznie bezpieczniejsze rozwiazanie

-
TuneFORCE
- Użytkownik

- Posty: 465
- Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
- Lokalizacja: Trondheim
-
Kontakt:
Post
autor: TuneFORCE » pt lut 19, 2010 13:39
pszczolek pisze:Jescze jedno pytanko czy duzo jest rzezby aby zalozyc turbo ARL do silnika BXE?
musisz przerobić flansze pod wydech
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości