AJM - co zmienic zeby zmienic moc do okolo 160 km?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » sob lut 06, 2010 13:07

ZULUS 28 pisze:kolega ma pd a nie vp żeby zmieniał wtryski
- zgadza sie i te co ma stykną mu na tą moc, której oczekuje, jeżeli mierzy wyzesz, to musi mieć pompki AL, czyli te od ASZ/ARL

Czyli właściwie rob555 mu już napisał co trzeba :bajer:

A co do sprzęgła, to powinno mu styknać na 150ps (bynajmniej na jakiś czas), no chyba, ze już nie domaga, wówczas jednomas + g60/vr6 :satan:, jak skrzynia 5, jak 6 to kpl. sharan!! :cool:
Ale to są dalesze koszta, które na pewno prędzej czy później będzie trzeba ponieść
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 13:11 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 1 raz.


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

K@mil_mk3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
Kontakt:

Post autor: K@mil_mk3 » sob lut 06, 2010 14:14

ZULUS 28 pisze:kolega ma pd a nie vp żeby zmieniał wtryski
wiem wiem ze ma vp ale chodzilo mi wlasnie o wtyski tak jak napisal rav_tdi,
rav_tdi pisze: to musi mieć pompki AL, czyli te od ASZ/ARL


"Miałem kiedyś ja malucha lecz przesiadlem z niego sie... teraz Golfiem 3 śmigam"

misiowaty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn lip 07, 2008 21:34
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: misiowaty » sob lut 06, 2010 16:39

pompek wiekszych nie planuje chyba ze mi te padna to wtedy wloze wieksze, sprzeglo przeglo sie nie slizga wiec jeszcze z 20Nm pewnie wytrzyma. :grin:


było 122/311 było 142/354 jest 170/380
sprzedam turbo z mk4 ajm

Awatar użytkownika
jozko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 01, 2006 08:39
Lokalizacja: Skarżysko/Kielce
Kontakt:

Post autor: jozko » wt lut 09, 2010 22:52

mam bore 115 ajm - raczej mialem bo zatarlem silnik po zgubieniu miski :)

AJM + turbo ARL + FMIC - 175KM 360NM


[b]był Vw Passat Variant B3 1.8 GT
był Vw Passat Variant B4 2.0 Highland
był Vw Passat Variant B4 2.8 Vr6
jest Vw Bora sedan 1.9 Tdi
[/b]

misiowaty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn lip 07, 2008 21:34
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: misiowaty » wt lut 09, 2010 23:32

jozko pisze:mam bore 115 ajm - raczej mialem bo zatarlem silnik po zgubieniu miski

AJM + turbo ARL + FMIC - 175KM 360NM
miales to na orginalnych pompkach i na jakim doladowaniu. Jakie spalanie miales


było 122/311 było 142/354 jest 170/380
sprzedam turbo z mk4 ajm

Awatar użytkownika
jozko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 01, 2006 08:39
Lokalizacja: Skarżysko/Kielce
Kontakt:

Post autor: jozko » śr lut 10, 2010 09:50

pompki seryjne - doladowanie w peak 1,6-1,7 spalanie od 5,5-9


[b]był Vw Passat Variant B3 1.8 GT
był Vw Passat Variant B4 2.0 Highland
był Vw Passat Variant B4 2.8 Vr6
jest Vw Bora sedan 1.9 Tdi
[/b]

Awatar użytkownika
trzeci5
Forum Master
Forum Master
Posty: 1098
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl

Post autor: trzeci5 » pt lut 12, 2010 16:32

Ja uwazam ze do osiągnięcia mocy w granicach150-160 KM wymiana turbiny jest niekonieczna.U mniw seryjna turbinka po modach dmucha 1.5bara i jest 152 KM i 350NM ,dodatkowo zmieniłem IC na większy.


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315

darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » pt lut 12, 2010 17:14

U mniw seryjna turbinka po modach dmucha 1.5bara
seryjna GT15 i 1.5b...grubo :bigok:


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lut 12, 2010 19:44

trzeci5 pisze:Ja uwazam ze do osiągnięcia mocy w granicach150-160 KM wymiana turbiny jest niekonieczna.U mniw seryjna turbinka po modach dmucha 1.5bara i jest 152 KM i 350NM ,dodatkowo zmieniłem IC na większy.
tu nie chodzi o mozliwosc osiagniecia mocy na malej turbinie, bo wszystko sie da. po zmianie turbiny na wieksza silnik zlapie oddech i bedzie odpychal sie duzo lepiej przy tej samej mocy, zwlaszcza przy wysokich obrotach.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Post autor: jaaano » ndz lut 14, 2010 12:11

I żył będzie o wiele dłużej na większym turbo niż na ori.



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pn lut 15, 2010 19:35

trzeci5 pisze:dmucha 1.5bara
to dosyć sporo dla turbiny montowanej seryjnie w AJM'ie
jaaano pisze:I żył będzie o wiele dłużej na większym turbo niż na ori.
prawda prawda
:pub:

najlepszy pomysł na okolice 160 ps lub nawet więcej to: większe turbo od ARL'a, chłodniczka oliwy od ARL'a kolejny krok to FMIC i korekta softu. widziałem ostatnio u znajomego tunera wykres na seryjnej sprężarce bez kata dla turbiny, wynik na ori gratach : 160 ps oraz 385 niuta więc i tak się da ale ten AJM był wyjątkowo zdrowy w serii
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 19:40 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



lapek85

Post autor: lapek85 » pn lut 15, 2010 23:48

co wy tak cienko w tą moc celujecie?... 150-160KM

odkąd mam audi tdika zacząlem modzić, info z róznych źródeł zbierałam, spotkałem się z furami 1.9 tdi o mocach ponad 200KM 400Nm, silniki 2.0 tdi atakują zdrowo ponad 220km a wy golfarze tak cieniutko 150 kucy, odwagi troche, :green_fuck:



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » wt lut 16, 2010 00:25

lapek85, swoją wypowiedz na temat 1,9 TDI kierujesz w stronę silnika AJM ?
modzić tzn co? my piszemy o okolicach 160 ps w silniku AJM, nie piszemy tutaj o wymianie pompek na AL'ki i modach tego silnika pod 200 ps co jest jak najbardziej osiągalne...
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 00:27 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



lapek85

Post autor: lapek85 » wt lut 16, 2010 09:31

pelton1985 pisze:lapek85, swoją wypowiedz na temat 1,9 TDI kierujesz w stronę silnika AJM ?
modzić tzn co? my piszemy o okolicach 160 ps w silniku AJM, nie piszemy tutaj o wymianie pompek na AL'ki i modach tego silnika pod 200 ps co jest jak najbardziej osiągalne...
tak o AJM, osiagniecie okolic 160KM to delikatne muśnięcie tego silnika, dlatego zachecam do większych zmian, większych mocy, wtedy to jest frajda, ale wiadomo liczą się koszta, które powyżej owych 160KM zaczynają rosnąć lawinowo



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości