Witam !
Mam obecnie A3 1.9 TDI ALH + 0.216 + SOFT (Dynosoft Wrocław)
Wyszło 149/300 lecz sprawa sie nieco komplikuje ,ponieważ ori turbinka powoli odmawia posluszenstwa ,i powoli zblizam sie do jej wymiany . Planuje wieksze mody na przyszlość ,wiec chcialbym wsadzic turbo od ARL i teraz pytanie :
z racji budżetu CZY MOŻNA WSADZIC TERAZ TURBO OD ARL I ZROBIĆ KOREKTĘ SOFTU ,I JEZDZIC DELIKATNIE ,NIE PAŁOWAĆ A POTEM WSTAWIĆ FMIC + SPRZEGŁO + 11 ABY ROZŁOŻYC KOSZTA W CZASIE ?
wiem iz fmic POWINIEN byc w pierwszej kolejności ale z racji padajacej turbiny to konieczność
pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi
Nowe Turbo w ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
qligowski, w ile celujesz?
jeśli poniżej 180KM to sens zakładania takiej suszarki jest jeśli chcesz żeby nie była max wysilona tylko żeby miała zapas.
jeśli celujesz w moce około 160-180KM to polecam GT1749VA z silnika o symbolu AWX jeśli więcej do 200KM to może być ARL choć tu już bym polecił przynajmniej GT2052V jeśli powyżej to już minimum GT22V
jeśli poniżej 180KM to sens zakładania takiej suszarki jest jeśli chcesz żeby nie była max wysilona tylko żeby miała zapas.
jeśli celujesz w moce około 160-180KM to polecam GT1749VA z silnika o symbolu AWX jeśli więcej do 200KM to może być ARL choć tu już bym polecił przynajmniej GT2052V jeśli powyżej to już minimum GT22V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 7 gości