sprzeglo

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Post autor: arwam » wt sty 19, 2010 23:15

zabba88 pisze:Szczerze wkladaj, przetestuj i pokarz wykres jak to wstaje i pompuje to konca stabilnie:D Chetnie zobaczylbym wykres diesla na takiej turbawce :bigok:
tylko pytanie czy dół silnika przeżyje taką operację skoro teraz już elastyczność na czwartym biegu jest na poziomie 4,4s od 80 do 120km/h



arwam

Post autor: arwam » wt sty 19, 2010 23:32

zabba88 pisze:arwam, dobre pytanie:) i co z ukladem wtryskowym? przy takiej sprezarce to trzeba by wlac duzo gnoju zeby to mialo rece i nogi
jest kibel pompa 11mm teraz tylko odłożyć na wtryskiwacze bo te maksymalnie do Zimy wytrzymają.



arwam

Post autor: arwam » wt sty 19, 2010 23:51

zabba88, myślę włożyć 260'tki ale jeśli dowiem się dokładnie z czego pochodzą 290'tki to nie wiem czy się nie skuszę na nie i wtedy bym miał mniej obciążony układ paliwowy co też by nie było bez wpływu na jego trwałość.



arwam

Post autor: arwam » śr sty 20, 2010 00:58

zabba88 pisze:arwam, i cysterne ropy na przyczepce hehee;d
myślę że nie będzie tak źle bo bardzo żadko wciskam pedał gazu do spodu.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr sty 20, 2010 23:03

mnie to ciekawi jak to jest ze spalaniem vs moc na 230/260.
przykładowo reszta osprzętu to gt2256v i pompa 11.



arwam

Post autor: arwam » śr sty 20, 2010 23:46

morfeusz86r, wyjdzie w praniu.
najpierw postaram się o jakieś wtryskiwacze a potem może zmiana na większe turbo.
docelowo moc 200KM i 400Nm na takie nadwozie mi stykną ewentualnie coś się podrzuci do pieca na tym osprzęcie na którym wypluje na hamowni takie parametry ale wtedy już osprzętu nie będę zmieniał.
w między czasie będę kombinował ze sprzęgłem i będę chciał założyć skrzynkę DRW.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw sty 21, 2010 08:18

arwam pisze:moc 200KM i 400Nm
Takie wartosci bez problemu obsluzy Ci Twoja GT20 wiec po co sie pchac w wieksza sprezare ??


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt sty 22, 2010 08:16

200 KM dla GT20 to tez nie jest jej szczyt mozliwosci, i pozostawia jeszcze delikatny zapas.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » pt sty 22, 2010 09:02

Dario84 pisze:200 KM dla GT20 to tez nie jest jej szczyt mozliwosci, i pozostawia jeszcze delikatny zapas.


Dario84,

wolałbym mieć większy zapas możliwości suszarki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości