[Mk2] montaż FMIC i inne modyfikacje

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » śr sty 20, 2010 08:49

będę szukła najlepszego w stanie blacharki. A silnik zawsze do się zmodzić.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sty 20, 2010 14:19

Nom, blacha to podstawa jak buda jest zdrowa to nie ma prawa gnić, chyba że przy zaczepie do holowania z tyłu, tam chyba wiele dwójek gnije.



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » śr sty 20, 2010 14:51

Dokładnie, wiesz w sumie to nie audi ocynku nie ma :p wiec zawsze jakies ogniska mogą być ale co do miejca przy zaczepie to fakt co drugie zgnite.
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 14:55 przez bieniek1984, łącznie zmieniany 1 raz.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sty 20, 2010 15:13

Golf drugi ma ocynk :) rok temu przejeździłem zimę z obtłuczonym nadkolem, tak że w jedym miejscu odleciał laker i nic nie zgniło :)
Z resztą mój jest cały poobijany i nie gnije (poza wspomnianą okolicą zaczepu do holowania), ale to już poza tematem, załóż nowy to pogadamy, np jak sprewdzić czy nie ma szpachli na nadkolach :)



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » ndz mar 07, 2010 17:01

Słuchajcie a na co zwracać uwagę z tymi przewodami do pompy z LDA ile moga kosztować odpowiedznie żeby były okej z nową pompą. Pytam bo kupuje 1V i wiem że jak ogólnie ogarne całe auto to ekopompa pójdzie do wymiany.
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 17:03 przez bieniek1984, łącznie zmieniany 2 razy.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 08, 2010 10:39

Od biedy przewody z 1V się nadadzą, powrót nie bardzo pasuje, ale można próbować podgrzać rurkę opalarką i odpowiednio ukształtować.



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pn mar 08, 2010 10:58

t0mal, a słuchaj a jak kupię całą z przewodami to będzie ok ?? a do czego idzie ten przewód od grzybka z pompy LDA ? jak to rozwiązać w 1V
Bo powiedz dokładnie które przewody nie będą pasować ??


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » pn mar 08, 2010 20:35

bieniek1984, w razie czego pisz do mnie na
pw w sprawie pompy od JR-a
mam jeszcze turbo na zbyciu od JR a dokładniej K24



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » wt mar 09, 2010 08:25

arwam, a ten przewód podciśnieniowy od pompy od kolektora po wymianie pompy na taka z LDA to podejdzie do 1V czy trzeba go zaślepiać?


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » wt mar 09, 2010 09:12

bieniek1984, nie masz żadnego przewodu podciśnieniowego w 1. 6TD
a przewód od LDA podpinasz do kolektora ssącego i po kłopocie.



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » wt mar 09, 2010 09:59

ok dzieki :)


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości