Dodatkowa pompa paliwa w VP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
walbro frb-5, jest tez o nieco nizszym cisnieniu frb-11morfeusz86r pisze: co to była za pompa?
pompa jest duza i ma jedna wade - jest glosna. To pompa z taka smieszna membranka w srodku i kazdy kto wsiada do mojego auta pyta co tak stuka pod podloga Zaleta jest taka, ze jest samozasysajaca. Z tego co wiem niedostepna w Polsce
W Polsce sa za to dostepne inne pompy Walbro i innych producentow, stosowane najczesciej w duzych maszynach rolniczych czy silnikach przemyslowych, tez daja niziutkie cisnienie i maja wysoki przeplyw paliwa. Kiedys dystrybutor Walbro pokazywal mi takie cos, wygladala z zewnatrz jak zwykla pompa z benzyniaka lub jakiegos diesla CR, nie miala tej membranki wiec nie "stukala" w czasie pracy ale za to musiala byc zanurzona w zbiorniku.
ps. kazdy mowi, ze te wszystkie pompki lepiej pchaja niz zasysaja paliwo wiec trzeba to montowac jak najblizej lub w zbiorniku paliwa w zaleznosci czy jest samozasysajaca czy nie. Walbro np. udostepnia charakterystyke max cisnienie oraz wykres przeplywu paliwa na godzine w zaleznosci od cisnienia (jesli sie dobrze poszuka) i na tej podstawie mozna sobie dobrac co trzeba
ps2. dupohamownia nie odczula zadnej zmiany po montazu, na pewno autko od montazu nie mialo nigdy zadnych problemow z zapowietrzaniem przy malej ilosci paliwa w baku (bez pompy sie to zdarzalo przy pałowaniu i bylo odczuwalne), oraz pompka dawala tyle paliwa, ze 1.6td mial jeszcze moc przy 5700obrotow nie wiem czy bez pompy byloby tak samo czy nie - nigdy nie stestowane
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 21:09 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
a taka z bmw tds nie będzie miała za wysokiego ciśnienia?
http://www.allegro.pl/item851246691_pom ... 8_e39.html
http://www.allegro.pl/item851246691_pom ... 8_e39.html
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
http://www.allegro.pl/item849260844_pom ... iesel.html
a taka? pisze że jest do:
BMW 525 E34 2.5 TD 115 KM
BMW 525 E34 2.5 TDS 143 KM
a taka? pisze że jest do:
BMW 525 E34 2.5 TD 115 KM
BMW 525 E34 2.5 TDS 143 KM
w linku poniżej jest wyjaśniona przyczyna montażuKrzychuKrzys pisze:To może ma jakąś mechaniczną pompkę wstępną? Tak jak w starych Mercach.
Dołożenie takiej pompy raczej nie da większej ilości paliwa... może została dołożona bo przy pompie 11mm i pełnym bucie były przerwy w dopływie ?
http://forum.skodaclub.pl/wykresy-i-pom ... 49-15.html
TDI ASV ++++
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
jesli smiga fabrycznie w jakims aucie VP to wniosek wyciagnij sammorfeusz86r pisze:a taka? pisze że jest do:
BMW 525 E34 2.5 TD 115 KM
BMW 525 E34 2.5 TDS 143 KM
0,5bar
http://www.allegro.pl/item871313830_pom ... iesel.html
uwazaj tylko zeby nie kupic takiej ktora daje 3-6bar
http://www.allegro.pl/item878385120_pom ... _nowa.html
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 01:49 przez zaprzal, łącznie zmieniany 3 razy.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- moment
- Gadatliwa bestia
- Posty: 847
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
- Lokalizacja: grudziądz
- Kontakt:
nie zgadam się kolego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329126&start=0t0mal pisze:Do pompy 10mm w tdi nie ma sensu się w to bawić, lepiej te pieniądze przeznaczyć np na intercooler.
adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości