Dodatkowa pompa paliwa w VP

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: wesol » sob sie 19, 2017 07:34

Prawie ze dowolna. Jeszcze jak jest nadal te trojnik na filtrze paliwa to on skutecznie przepuszcza nadmiar od pompki z baku w powrot paliwa do baku. Dlatego wiekszosc moze potwierdzi ze w PD jak sie wsiadzie do auta i przekreci na zaplon to oczewiscie slyczac pompke i czasem jakues resztki powietrza przepompowane zabulgocza w zbiorniku.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
manus2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:27
Lokalizacja: SPI

Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: manus2008 » sob sie 19, 2017 08:10

Hmm ale ile musi mieć litrów/h i z czego najlepiej ?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


CZĘŚCi MK III
tel 791-502-254

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: wesol » sob sie 19, 2017 08:30

Braki w paliwie pojawiaja sie gdzies w okolicach auta zmidzonego na 250 koni. Wazne ze ta pompka podaje juz prawieze cokolwiek. Cisnienie pompki okolo 1 bara-1.5 jest wystarczajace w zupelnosci ze sporym zapasem. Ilisc litrow jaka taka pompka moze podac spokojnie przekracza zapotrzebowanie silnika. Silnik przy max bucie konsumuje 30-50 litrow (a nawet wiecej troszke) na godzine ale to musi juz byc dobrze zmodzona motorownia.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
manus2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:27
Lokalizacja: SPI

Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: manus2008 » sob sie 19, 2017 17:06

Hmm spoko teraz mam 220km ale już zaczyna brakować paliwa .. A sprawdzona pompka żeby był A dobra i pasowała ?
Jakiś numer albo jakiego auta dokładniej?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


CZĘŚCi MK III
tel 791-502-254

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: KLICHO » ndz sie 20, 2017 11:02

Przy 220 KM brakuje Ci paliwa ? To śmiech sporo osób ma blisko 300KM w VP i nie brakuje im paliwa i nie mają dodatkowej pompki.

Jakie wtryski masz i pompe wtryskową ?


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: wesol » ndz sie 20, 2017 13:47

W tune up kilka tdi vp wypuscili i przy 270 koniach zaczynalo brakowac paliwa. Pompka elektryczna i 300-330 km pekalo.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: KLICHO » ndz sie 20, 2017 14:13

Ale nie przy 220KM jeśli brak paliwa słaby stan pompy wstępnej i już :)


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: wesol » ndz sie 20, 2017 16:52

Tak to prawda.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: KLICHO » ndz sie 20, 2017 17:54

No właśnie Jabcok miał 327KM i nie miał dodatkowej pompy :)


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

Awatar użytkownika
manus2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:27
Lokalizacja: SPI

Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: manus2008 » pn sie 21, 2017 17:35

Tłok Renia 11mm nastawnik renia hdk 248
Fala de143 z sprezynami z 107j plus nurniki
Korpus afn
W tamtym roku z kątem było wszystko Oki na programie a w tym roku kat pada a pysk
Zadany mam 18 przy 4200obr a jest max 12 ..
Wewnętrzne ciśnienie w pompie Oki przy 4 tys jest 12.5.

Myślałem że dołoże pompę to pomoże chyba że tak jak mówicie pompa już słaba ..
Może wym8enie na korpus asv przetocze lape pompy i wsadze asv z gratami moimi


CZĘŚCi MK III
tel 791-502-254

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: AndrzejP4 » pn sie 21, 2017 21:40

Wewnętrzne ciśnienie przy 4tys rpm i przy niemal zerowym obciążeniu czyli na małej dawce. Pod obciązeniem na pewno spada.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: KLICHO » wt sie 22, 2017 18:33

To skoro widzisz ze spada na pysk to ciśnienie albo do dupy albo wstępna do kitu . Więc tu masz problem a nie jeszcze dodatkowa pompa. Nic Ci to nie da.


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: marcinas1983 » śr sie 30, 2017 12:41

Kiedyś pisałem na forum passata w temacie o 11mm, że ciśnienie w pompie powinno sprawdzać się pod max obciążeniem... zostałem wyśmiany, że się nie znam bo co to za różnica sprawdzić ciśnienie wewnętrzne w pompie na postoju jak i podczas jazdy. Otóż jest... na postoju, żeby utrzymać 4 tys obr/min potrzeba znacznie mniejszej dawki niż przy jeździe z 4/5 biegiem i gazem w podłodze. Dlatego warto by sprawdzić ciśnienie w pompie podczas jazdy na najwyższym biegu i max obciążeniu/obrotach. Jeśli pompa kąta nie trzyma to raczej nie pomoże jej zewnętrzna dodatkowa pompa paliwa. manus2008 jak masz możliwość to sprawdź ciśnienie w pompie podczas jazdy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Dodatkowa pompa paliwa w VP

Post autor: tomek08 » czw sie 31, 2017 23:10

Witam, masz rację marcinas1983, z tym ciśnieniem podczas jazdy.
Ciekawe, czy pompiarze na stole próbierczym też sprawdzają pod obciążeniem czy raczej bez obciążenia ?
To by wiele wyjaśniło i być może, że można by jeszcze coś wykrzesać z tych pomp, tylko, czy uszczelnienia to wytrzymają ?
Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości