BLOW OFF

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » pt lis 27, 2009 23:51

znam gościa za którym laski latały bo w punto 1.2 cholernie świszczał mu alternator jak dodawał gazu, fama że ma TURBOOOO.....wtedy wszystkie GIMy były jego...szumiące łożysko to jest panowie prawdziwy magnes na kobiety.... :bigok: hehe



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lis 28, 2009 00:14

barbiq pisze:znam gościa za którym laski latały bo w punto 1.2 cholernie świszczał mu alternator
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Z życia wzięte - miałem padnięty wzmacniacz i słychać było takie gwizdanie w głośnikach od alternatora, kto nie wsiadł to się pytał: "to ma turbo? "- i do innych - "fajnie turbo słychać no nie?" - Normalnie nie mogłem się powstrzymać momentami.

:rotfl: :rotfl:



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pn lis 30, 2009 14:38

Kupić to tylko dla wrażeń akustycznych też warto. Sam syk torchę... podnieca :helm:
Sam planowałem to założyć do mojego TD-ka :helm:
Ale czy ten BO nie zepsuje czegoś?



Awatar użytkownika
Broker89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 15:06
Lokalizacja: Wwa/Lwo

Post autor: Broker89 » pn lis 30, 2009 16:18

dla mnie lepsze wrażenia akustyczne spełnia wydech przelotowy 2,5 cala lepsze od tego gwizdka


[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]

python

Post autor: python » pn lis 30, 2009 16:21

NightRider pisze:Kupić to tylko dla wrażeń akustycznych też warto. Sam syk torchę... podnieca
jestem podobnego zdania tylko jaki ?



Awatar użytkownika
Broker89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 15:06
Lokalizacja: Wwa/Lwo

Post autor: Broker89 » pn lis 30, 2009 19:09

python, najtańszy :grin: i tak tu nie będzie spełniać żadnej z powierzonych mu ról


[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pn lis 30, 2009 23:07

Broker89 pisze:najtańszy :grin: i tak tu nie będzie spełniać żadnej z powierzonych mu ról
Pytamy poważnie. Nie zależy nam, żeby to dodawało ileś tam PS. Tylko o to, żeby syczało. Nic więcej, inni mają głośne wydechy a jedni chcą syk spod maski :) I nie uważajcie to za jakąś wieś.
Co taki Blow-Off musi mieć w zestawie i gdzie go dokładnie zamontować, żeby niczego nie zepsuć?
Kolega miał w Polo 1.4TDI takie coś i nic mu się nie działo a efekt był ciekawy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 01, 2009 02:22

Ile bym dał, żebym wcześniej miał BOVa zainstalowanego, strzeliła mi (dosłownie) sprężarka, Garrett T3, trochę ponad 120 na trójce, zmiana biegu i wystrzał, jakby rura od ic spadła, turbo wyje przy przegazówce.
Mam nadzieję, że to tylko się kompresor odkręcił, dziś sekcja.
Wcześniej miałem coś takiego z K14, ale na szczęście nic się jej nie stało, chyba będzie trzeba się z nią przeprosić, i wyciągnąć z garażu.



arwam

Post autor: arwam » wt gru 01, 2009 11:03

t0mal,

zobacz czy sięuszczelka pod down pipe nie rozleciała.
a po drugie gratuluję odwagi żeby na skrzyni 4S kręcić tak wysoko, ta skrzynia to za małe obciążenia dla tej turbiny.
zobacz lepiej czy filtra powietrza Ci nie rozdarło.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 01, 2009 11:10

Skrzynia 4T, filtr świeży. Uszczelka trochę puszczała, ale to napewno nie ona.



arwam

Post autor: arwam » wt gru 01, 2009 11:16

t0mal,

a na jakim oleju jeździsz?
nie mów że na mineralnym



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 01, 2009 11:22

Mobil 1 5/30, świerzy, - oczywiście. Dosłownie dwa tygodnie temu robiłem serwis, filtr powietrza od wymiany do wymiany oleju zmieniam dwa razy.

Turbo nic oleju nie wciągnęło, tylko przestało ładować, dmuchnie może 0.2 bar i zaczyna wyć.

[ Dodano: 01 Gru 2009 10:28 ]
Może jakiegoś gołębia wciągnęło :) wracam ze szkoły i będę badał



arwam

Post autor: arwam » wt gru 01, 2009 11:39

t0mal pisze:Turbo nic oleju nie wciągnęło, tylko przestało ładować, dmuchnie może 0.2 bar i zaczyna wyć.
to sprawdź czy faktycznie się nie poluzowała nakrętka od kompresora



Awatar użytkownika
Marcin_ko7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob paź 27, 2007 21:09
Lokalizacja: DSR

Post autor: Marcin_ko7 » wt gru 01, 2009 19:05

Kolega ostatnimi czasy kupił Opla Combo z tego filmiku i ma w nim 1,7 TD i własnie zamotowany blow off... Fajnie swiszczy ale wydaje mi sie ze na dłuższa mete to zaczeło by mnie denerwowac... turbo u niego pompuje 1bar, ciekawe jakby u mnie to działało na 1,5bara :bajer:


Był :( VOLF
Jest :) BOLF

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości