Pompowtryski od ARL do ASZ pasują??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lis 02, 2009 10:46

Broker89 pisze:wiem wiem, po regeneracyjne chodzą po 500 za sztukę,
jak na BOSCHU zrobione to taka cena

piter_02, w moim podpisie masz link do pompowtryskiwaczy hybrydowych - kliknij tam..
za 1200 PLN zrobie z Twoich pompek ALki na bazie koncówek 1043 FIRAD



Awatar użytkownika
piter_02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 22:11
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: piter_02 » pn lis 02, 2009 19:22

cowboy pisze:
Broker89 pisze:wiem wiem, po regeneracyjne chodzą po 500 za sztukę,
jak na BOSCHU zrobione to taka cena

piter_02, w moim podpisie masz link do pompowtryskiwaczy hybrydowych - kliknij tam..
za 1200 PLN zrobie z Twoich pompek ALki na bazie koncówek 1043 FIRAD

Jeżeli bym się zdecydował na regeneracie tych moich wtrysków to jakie byś proponował końcówki ??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lis 02, 2009 21:46

piter_02 pisze:Jeżeli bym się zdecydował na regeneracie tych moich wtrysków to jakie byś proponował końcówki ??
no przeciez Ci napisałem że FIRAD :bigok:



Awatar użytkownika
piter_02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 22:11
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: piter_02 » pn lis 02, 2009 23:28

cowboy pisze:
piter_02 pisze:Jeżeli bym się zdecydował na regeneracie tych moich wtrysków to jakie byś proponował końcówki ??
no przeciez Ci napisałem że FIRAD :bigok:
a co myślisz o tych mocniejszych RACE 783 nie lepiej będzie dopłacić trochę więcej i mieć dużo wytrzymalsze jeżeli będę jeszcze się bawił z mocą



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » pn lis 02, 2009 23:58

piter_02 pisze: a co myślisz o tych mocniejszych RACE 783 nie lepiej będzie dopłacić trochę więcej i mieć dużo wytrzymalsze jeżeli będę jeszcze się bawił z mocą
Wytrzymalsze to one raczej nie będą ale wydajniejsze to tak :) tylko licz się kolego
z tym że to nie będzie tak sobie założę końcówki i będę śmigał, potrzebna jest korekta softu.
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 00:18 przez _mumin_, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 22:11
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: piter_02 » wt lis 03, 2009 00:01

_mumin_ pisze:
piter_02 pisze: a co myślisz o tych mocniejszych RACE 783 nie lepiej będzie dopłacić trochę więcej i mieć dużo wytrzymalsze jeżeli będę jeszcze się bawił z mocą
Wytrzymalsze to one raczej nie będą ale wydajniejsze to tak :) z tym że licz się kolego
z tym że to nie będzie tak sobie założę końcówki i będę śmigał, potrzebna jest korekta softu.


nom to jest pewne:)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 03, 2009 10:01

piter_02 pisze:a co myślisz o tych mocniejszych RACE 783 nie lepiej będzie dopłacić trochę więcej i mieć dużo wytrzymalsze jeżeli będę jeszcze się bawił z mocą
jak chcesz mieć super wytrzymalsze to sie kupuje zestaw Boscha

Obrazek

to masz pewność że pojeździ 300 tys, choć na FIRAD-zie jeździ juz jedno auto 70 tys km i nic sie nie dzieje

jak chcesz zakładać RACE783 to MUSISZ zrobić kompleskowe mody silnika: Big Turbo, BIG FMIC, dobrze byłoby jakiś porting głowicy, wałek itd

te pompki mają masakrystyczną wydajność !!

[ Dodano: Wto Lis 03, 2009 09:04 ]
_mumin_ pisze:potrzebna jest korekta softu.
obawiam się że nawet przy przejsciu na ALki dobrze byłoby żeby ktoś kumaty to ustawił, sprawdził i skorygował BIPy oraz skorygował soft...

te pompki które sa na fotkach w temacie sprzedaży pompek hybrydowych mam gotowe do sprzedania za 1500 PLN - sa na bazie pompek AG



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt lis 03, 2009 10:12

cowboy pisze:
piter_02 pisze:a co myślisz o tych mocniejszych RACE 783 nie lepiej będzie dopłacić trochę więcej i mieć dużo wytrzymalsze jeżeli będę jeszcze się bawił z mocą
jak chcesz mieć super wytrzymalsze to sie kupuje zestaw Boscha

Obrazek

to masz pewność że pojeździ 300 tys, choć na FIRAD-zie jeździ juz jedno auto 70 tys km i nic sie nie dzieje

jak chcesz zakładać RACE783 to MUSISZ zrobić kompleskowe mody silnika: Big Turbo, BIG FMIC, dobrze byłoby jakiś porting głowicy, wałek itd

te pompki mają masakrystyczną wydajność !!

[ Dodano: Wto Lis 03, 2009 09:04 ]
_mumin_ pisze:potrzebna jest korekta softu.
obawiam się że nawet przy przejsciu na ALki dobrze byłoby żeby ktoś kumaty to ustawił, sprawdził i skorygował BIPy oraz skorygował soft...

te pompki które sa na fotkach w temacie sprzedaży pompek hybrydowych mam gotowe do sprzedania za 1500 PLN - sa na bazie pompek AG

a co BIPami? cewki najmocniej obrywają od eksploatacji.Od nich w pierszej kolejności biorą się problemy z dawkami, szarpania ect.


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 03, 2009 11:04

a co BIPami? cewki najmocniej obrywają od eksploatacji.Od nich w pierszej kolejności biorą się problemy z dawkami, szarpania ect.
przeciez napisałem:
cowboy pisze:przy przejsciu na ALki dobrze byłoby żeby ktoś kumaty to ustawił, sprawdził i skorygował BIPy oraz skorygował soft...
BIPy tez biorą się z przycierających sie iglic w rozpylaczu... u Bogdana się robi kilkadziesiąt pompek róznego rodzaju tygodniowo, nie mówiąc juz o wtryskach CR które padają nagminnie.. wiec jakoś to sie sprawdza :)

na razie sie sprawdziło i wszyscy są zadowoleni... lepiej przerobić swoje pompki niż kupić jakiś szrot na allegro :)

pamietam też jak pisano, że niemozliwe jest ustawienie 2 cisnień w zwykłych wtryskach... a jak się okazuje teraz to standard

tak jak pisałem Bogdan juz od 3 lat regenruje pompki i pewnie zrobił tego na setki licząc, więc ja wiem że co od niego wyjdzie spod ręki jest pewne... aczkolwiek wiadomo ze cewki tez mogą być padnięte..

ale tuning to jest tuning :) jak ktoś chce mieć super hiper bezpiecznie to idzie do ASO i kupuje nowe pompki, nowe turbo itd, a nie zakłada hybrydy :)

IMO najlepiej kupić młode pompki ze słabszego modelu i przerobić je na mocne :bigok:



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt lis 03, 2009 11:17

cowboy pisze:
a co BIPami? cewki najmocniej obrywają od eksploatacji.Od nich w pierszej kolejności biorą się problemy z dawkami, szarpania ect.
przeciez napisałem:
cowboy pisze:przy przejsciu na ALki dobrze byłoby żeby ktoś kumaty to ustawił, sprawdził i skorygował BIPy oraz skorygował soft...
BIPy tez biorą się z przycierających sie iglic w rozpylaczu... u Bogdana się robi kilkadziesiąt pompek róznego rodzaju tygodniowo, nie mówiąc juz o wtryskach CR które padają nagminnie.. wiec jakoś to sie sprawdza :)

na razie sie sprawdziło i wszyscy są zadowoleni... lepiej przerobić swoje pompki niż kupić jakiś szrot na allegro :)

pamietam też jak pisano, że niemozliwe jest ustawienie 2 cisnień w zwykłych wtryskach... a jak się okazuje teraz to standard

tak jak pisałem Bogdan juz od 3 lat regenruje pompki i pewnie zrobił tego na setki licząc, więc ja wiem że co od niego wyjdzie spod ręki jest pewne... aczkolwiek wiadomo ze cewki tez mogą być padnięte..

ale tuning to jest tuning :) jak ktoś chce mieć super hiper bezpiecznie to idzie do ASO i kupuje nowe pompki, nowe turbo itd, a nie zakłada hybrydy :)

IMO najlepiej kupić młode pompki ze słabszego modelu i przerobić je na mocne :bigok:
nie kwestionuje doświadczenia pana Bogdana ani ilość wykonanych przeróbek, tylko grzecznie pytam sie sie o BIPy. Czy do pompek dostarczany jest wydruk każdej z nich?


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 03, 2009 11:39

mirass pisze:tylko grzecznie pytam sie sie o BIPy. Czy do pompek dostarczany jest wydruk każdej z nich?
no przecież Ci odpowiedziałem, że BIPy nalezy sprawdzić i skorygowac po założeniu pompek do silnika

na tym stanowisku sprawdzane są dawki, rozpylanie itd...
BIPy wyłącznie na pracującym silniku, a silnika testowego póki co Bogdan jeszcze nie zainstalował :)

[ Dodano: Wto Lis 03, 2009 10:42 ]
dodam po zastanowniu, że w sumie za odpowiednia opłata można i zrobić wydruk BIP-ów ;)
tylko co to da jak potem ktoś to włozy do swojego silnika i moze mieć inne, na innym programie, moze inaczej ustawić wałek, itd



Awatar użytkownika
piter_02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 22:11
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: piter_02 » wt lis 03, 2009 18:43

obawiam się że nawet przy przejsciu na ALki dobrze byłoby żeby ktoś kumaty to ustawił, sprawdził i skorygował BIPy oraz skorygował soft...



no tak ale jeżeli turbo pompuje mi teraz 1,5 po regeneracji waszych pompek FIRAD lub alki
to wtedy trzeba będzie ciągnąć na 1,6



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 03, 2009 21:31

piter_02 pisze:no tak ale jeżeli turbo pompuje mi teraz 1,5 po regeneracji waszych pompek FIRAD lub alki
to wtedy trzeba będzie ciągnąć na 1,6
zbytnio upraszczasz sprawę :)

skoro w ASZ masz 1,5 Bara to znaczy że dłubany - czyli na 100% po założeniu pompek wydajniejszych na korekte do tunera, bo bedzie wiecej koksu - zwłaszcza jak nie masz pompek AL...

BTW: to jakie masz tam pompki w tym ASZ ?



Awatar użytkownika
piter_02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 22:11
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: piter_02 » wt lis 03, 2009 22:46

zbytnio upraszczasz sprawę :)

skoro w ASZ masz 1,5 Bara to znaczy że dłubany - czyli na 100% po założeniu pompek wydajniejszych na korekte do tunera, bo bedzie wiecej koksu - zwłaszcza jak nie masz pompek AL...

BTW: to jakie masz tam pompki w tym ASZ ?[/quote]

pompki AR takie mam , i teraz właśnie mam dylemat co zrobić regenerować te stare czy kupić używki tylko ze do używek nie mam pewności a moje znowu dostały od paliwa bo zalali mi paliwa do diesla:( GAMONIE/ ale przy okazji można by było wymienić na mocniejsze:)
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 23:28 przez piter_02, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości