Montaż większego IC
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- stefan1989
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
- Lokalizacja: Radom, Warszawa
Montaż większego IC
Witam, mam pytanie czy jest sens montowania większego w IC w seryjnym AJM?? Powiem że jak się teraz zrobiło zimno to widzę sporą różnicę podczas jazdy w stosunku do tego co było w lato.
- stefan1989
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
- Lokalizacja: Radom, Warszawa
stefan1989, jak znam się na tdi to pewnie po 3-4 przejazdach z gazem w podłodze od światel do świateł auto przestaje jechac nie tak???
montaz fmica pomoze, bo bedziesz mial cały czas niższą temp w dolocie nie zaleznie od pory roku.
Sam fmic to troche roboty i poprzestanie na takiej modyfikacji to profanacja
montaz fmica pomoze, bo bedziesz mial cały czas niższą temp w dolocie nie zaleznie od pory roku.
Sam fmic to troche roboty i poprzestanie na takiej modyfikacji to profanacja
- stefan1989
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
- Lokalizacja: Radom, Warszawa
- stefan1989
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
- Lokalizacja: Radom, Warszawa
Jest spory temat - w mk4 pod seryjnym zderzakiem niestety jest mało miejsca, ale da się to zrobić.
Jezeli chcesz zrobić to prosto, a nie zależy Ci na perfekcyjnych wynikach, to pomyśl nad IC z wejściem i wyjściem z jeden strony, oraz nad podłączeniem go do oryginalnych rur. Zarówno koszta, jak i robocizna maleją.
Jezeli chcesz zrobić to prosto, a nie zależy Ci na perfekcyjnych wynikach, to pomyśl nad IC z wejściem i wyjściem z jeden strony, oraz nad podłączeniem go do oryginalnych rur. Zarówno koszta, jak i robocizna maleją.
- stefan1989
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
- Lokalizacja: Radom, Warszawa
stefan1989, seryjny IC w cieplejsze dni poprostu nie wyrabia z chłodzeniem powietrza a montaż FMIC zdecydowanie poprawia "kondycje" powietrza zasysanego przez silnik. Jak bys chciał zobaczyc FMIC zapraszam do mnie mimo że mam 1.8T ale wizualnie widać co i jak
Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt maja 12, 2009 19:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
220 tyś. to aż tak dużo?stefan1989 pisze:Tzn zastanawiam się nad wirusem ale dużo osób mi to odradza w AJM i mam już najechane 220000km i planuje nim jeszcze pojezdzić z 2 lata więc nie chciał bym mieć większych komplikacji.
Chyba nie, bo sporo osób jeździ autami z wiekszymi przebiegami i nie zastanawia się nad zawirusowaniem auta.
A FMIC dobra sprawa faktycznie. Od czegoś zacząć mody należy
A przy okazji ic mimo wszystko wychodzi taniej niż soft czy wtryskiGrabek1985 pisze:Od czegoś zacząć mody należy
220k to dla dobrze traktowanego tdi nic - 3/4 liczników itak jest kręcone, więc większość osób które same nie sprowadzały powie Ci że ma 100kGrabek1985 pisze:220 tyś. to aż tak dużo?
Chyba nie, bo sporo osób jeździ autami z wiekszymi przebiegami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości