czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
czy moge wstawic inna głowice do golfa III TDI 110KM??
mam pytanie, czy moge wstawic jakas inna głowice do golfa III TDI 110KM?? jeśli tak to od czego bedzie pasowac?
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
kombinujesz jak koń pod górę
rozumiem ze masz juz szpryce 230, turbo brd, pompę 11, customowy ic, i wszystko wystrojone na +/- 200KM i nie masz już na co kasy wydać a chcesz więc wpadło ci do glowy żeby grzebać przy głowicy ???
to wyżej to pyt retoryczne nie odpowiadaj i nic przy tej głowicy nie kombinuj :green_fuck:
rozumiem ze masz juz szpryce 230, turbo brd, pompę 11, customowy ic, i wszystko wystrojone na +/- 200KM i nie masz już na co kasy wydać a chcesz więc wpadło ci do glowy żeby grzebać przy głowicy ???
to wyżej to pyt retoryczne nie odpowiadaj i nic przy tej głowicy nie kombinuj :green_fuck:
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
Żadna inna oprócz tych jakie wychodziły w mk3,vento tdi nie podejdzie.
Szkoda zachodu,jeżeli chcesz,to możesz zmienić blok silnika od tych nowszych tdi vp,ale wtedy też i głowicę od tych silników,ewentualnie zapodać dół od pd-ka, asz lub arl i głowice od nowszych vp.
Taki zestaw się z pewnością polubi.
Szkoda zachodu,jeżeli chcesz,to możesz zmienić blok silnika od tych nowszych tdi vp,ale wtedy też i głowicę od tych silników,ewentualnie zapodać dół od pd-ka, asz lub arl i głowice od nowszych vp.
Taki zestaw się z pewnością polubi.
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 20:23 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Pierwsze tdi vp,to silniki montowane min.w golfach 3,vento passatach b4 i b5 o kodach;morfeusz86r pisze:jakich nowszych? jak głowica?
1Z,AHU,ALE-90tki i AFN-110tka.
Te nowsze to silniki o kodach;
ALH,AGR-90tki i AHF,AVG,ASV,ASK-110tki.Montowane od roku 1997 do 2003,te ostatnie roczniki tylko w skodach i seatach.
Co do głowicy,to zapomniałem dopisać,że chodziło mi o głowicę od późniejszych vp,bo jak napisałem,do tego silnika inna,jak tylko te,w które silniki były wyposażone nie podejdzie.
Ale z taką nowszą głowicą,to i blok musi być od tych późniejszych vp.
Dzięki za zwrócenie uwagi,poprawię post.
AFN 165,5@380,8
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
pompowtryski miał by zostawić w głowicy, czy zdemontować i zaślepić korkiem po winie ?morfeusz86r pisze:w skrócie czapka z ALH,AGR,AHF,AVG,ASV i doł od ASZ/ARL
czapka z 1Z/AFN nie podejdzie pod doł ASZ/ARL
[ Dodano: 16 Paź 2009 20:52 ]
swoją drogą ciekawe czy ktoś lączył doł ALH,AGR,AHF,AVG,ASV z czpką ASZ/ARL
no i ...dobra wiertarka, co by zrobić jakieś otwory pod wtryskiwacze z boku głowicy
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 10:59 przez goodhope, łącznie zmieniany 1 raz.
a niby czym sie rozni doł PD ARL/ASZ od PD np AJM czy AWX??? przeciez wszystkie są kute...
jak zwykle głupoty piszecie....
skoro nikt tego nie robił to po jakiego grzyba głupie wypowiedzi ze to od tego tamto od tamtago a na koniec pytanie 'czy ktos to robił??'
normalnie mozna załadowac doł z PD a głowe z VP ja tylko moze niepotrzebnie a moze i potrzebnie przekladalem blaszke (bo inna z wału) co daje sygnały do czyjnika halla no i czujnik naturalnie tez z VP ....
DZIAŁA DZIAŁA
jak zwykle głupoty piszecie....
skoro nikt tego nie robił to po jakiego grzyba głupie wypowiedzi ze to od tego tamto od tamtago a na koniec pytanie 'czy ktos to robił??'
normalnie mozna załadowac doł z PD a głowe z VP ja tylko moze niepotrzebnie a moze i potrzebnie przekladalem blaszke (bo inna z wału) co daje sygnały do czyjnika halla no i czujnik naturalnie tez z VP ....
DZIAŁA DZIAŁA
grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
roznia sie wytrzymaloscia i to sporo... i kute nie sa poza walem ale to kazdy silnik tdi mastach47 pisze:a niby czym sie rozni doł PD ARL/ASZ od PD np AJM czy AWX??? przeciez wszystkie są kute...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
hmmm...tylko wał?? korby nie??evolution pisze:roznia sie wytrzymaloscia i to sporo... i kute nie sa poza walem ale to kazdy silnik tdi mastach47 pisze:a niby czym sie rozni doł PD ARL/ASZ od PD np AJM czy AWX??? przeciez wszystkie są kute...
spytam dla pewności mądrej głowy -kierownika VW motorpolska działu składnia silników to wszytko wyjśni z dokładnością jak zwykle co do mikrona
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 14:11 przez stach47, łącznie zmieniany 1 raz.
grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości