TDI 115 a 130KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
TDI 115 a 130KM
Nie bardzo wiem w jakim dziale , ale napisze tu bo tu najwięcej fachowców
Chodzi mi o to czy siliniki TDI 130KM(ASZ) w golfie 4 wychodziły tylko i wyłącznie ze skrzynią 6-cio biegową, czy były też wersje 5-cio biegowe?
No i jak ewentualnie rozpoznać silnik 115 KM a 130KM powiedzmy po wyglądzie bo naklejka w bagażniku nieczytelna.
Jestem przy zakupie Golfa 4. Oglądałem dzisiaj wersje Special. Nie wiecie może , jakie wyposażenie powinna posiadać ta wersja? No i w briefie jest napisane 96/4000 jeżeli chodzi o moc to jak to będzie?
Chodzi mi o to czy siliniki TDI 130KM(ASZ) w golfie 4 wychodziły tylko i wyłącznie ze skrzynią 6-cio biegową, czy były też wersje 5-cio biegowe?
No i jak ewentualnie rozpoznać silnik 115 KM a 130KM powiedzmy po wyglądzie bo naklejka w bagażniku nieczytelna.
Jestem przy zakupie Golfa 4. Oglądałem dzisiaj wersje Special. Nie wiecie może , jakie wyposażenie powinna posiadać ta wersja? No i w briefie jest napisane 96/4000 jeżeli chodzi o moc to jak to będzie?
Najszybciej rozróżnisz po turbinie,a raczej kształcie zimnej,czyli tej aluminiowej muszli.
Ori 115tka ma taką
http://moto.allegro.pl/item746570703_tu ... 9_tdi.html
130tka taką
http://moto.allegro.pl/item756688901_vw ... zarka.html
Turbina w 130tce jest zespolona na stałe z kolektorem wydechowym.
Warunkiem trafnej diagnozy jest ori turbina.
[ Dodano: 10 Paź 2009 21:46 ]
Na fotce poniżej jest turbina od passata 130tki,ten ma akurat turbinę dzieloną,ale kształt muszli jest identyczny jak w tej niedzielonej,czyli wyjście jest na tzw.szybkozłączkę.
Ori 115tka ma taką
http://moto.allegro.pl/item746570703_tu ... 9_tdi.html
130tka taką
http://moto.allegro.pl/item756688901_vw ... zarka.html
Turbina w 130tce jest zespolona na stałe z kolektorem wydechowym.
Warunkiem trafnej diagnozy jest ori turbina.
[ Dodano: 10 Paź 2009 21:46 ]
Na fotce poniżej jest turbina od passata 130tki,ten ma akurat turbinę dzieloną,ale kształt muszli jest identyczny jak w tej niedzielonej,czyli wyjście jest na tzw.szybkozłączkę.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 21:47 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Mnie laikowi mimo wszystko ciężko będzie to rozpoznać...nie mniej bardzo dziękuję za pomoc.sagon pisze:Najszybciej rozróżnisz po turbinie,a raczej kształcie zimnej,czyli tej aluminiowej muszli.
Ori 115tka ma taką
http://moto.allegro.pl/item746570703_tu ... 9_tdi.html
http://moto.allegro.pl/item756688901_vw ... zarka.html
Turbina w 130tce jest zespolona na stałe z kolektorem wydechowym.
Warunkiem trafnej diagnozy jest ori turbina.
A może jest jeszcze gdzieś taka wklejka jak w bagażniku?
W papierach będzie podana moc,musi być,będzie w KW.
Policz sobie,to proste 1 KW=1.36 konia.
Czyli 96KW*1.36=130.56 koni,czyli 130tka.
Policz sobie,to proste 1 KW=1.36 konia.
Czyli 96KW*1.36=130.56 koni,czyli 130tka.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 21:51 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Wyjaśnić cyfra po cyfrze,co która oznacza i która oznacza kod silnika.
Kolega się nie zna na takich rzeczach,ma prawo.
[ Dodano: 10 Paź 2009 22:10 ]
http://vwgolfmk2.republika.pl/vin.html
Kolega się nie zna na takich rzeczach,ma prawo.
[ Dodano: 10 Paź 2009 22:10 ]
http://vwgolfmk2.republika.pl/vin.html
AFN 165,5@380,8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości