mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
zapodam swój wykres na 210 ps z 1 zeta tylko go zdobede bo wydrukowałem tylko ten co został mi na stałe...Passat944 pisze:Od razu mówię, że na BRD ciężko przekroczyć w VP 200 KM choć są wyjątki. Generalnie podstawa to 230 i zdrowa pompa 11 bo ciężko znaleźć takie nie zajechane no i na 200 KM to stary VP musi być w stanie co najmniej bardzo dobrym. Weź też pod uwagę, że BRD niektóre późno wstają - zależy jak trafisz.
koledzy szukam turbiny gt2256v czy moze sie ktos orientuje czy gt22v z merca e w210 2,7cdi to ta turbina??
kolektor z 1,6 td juz zanabylem wiec zaczolbym sobie powoli skladac nowy setup:D
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
[ Dodano: 07 Lis 2009 16:15 ]
nadal mam problem z podstawianiem zaworow
wymienilem pompe oleju zalalem 5w40 i problem nadal jest wydaje mi sie nawet ze zdarza sie czesciej dzis nawet przy temeraturze oleju 60 " co to moze byc??
[ Dodano: 20 Lis 2009 16:11 ]
a wiec zanabylem gt2256v z ml 2,7cdi kolektor wydechowy od 1,6td dorobilem flansze grubosc 16mm
i kurcze obawiam sie ze mi sie to niezmiesci miezylem tak mniej wiecej tasma to mam tam jakies 26cm do grodzi a turbo ma ok 28cm z kolektorem
bede musial wyklepac grodz aby to tam wlazlo ??
tak wyglada moje turbo z kolektorem w kupie.
kolektor z 1,6 td juz zanabylem wiec zaczolbym sobie powoli skladac nowy setup:D
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
[ Dodano: 07 Lis 2009 16:15 ]
nadal mam problem z podstawianiem zaworow
wymienilem pompe oleju zalalem 5w40 i problem nadal jest wydaje mi sie nawet ze zdarza sie czesciej dzis nawet przy temeraturze oleju 60 " co to moze byc??
[ Dodano: 20 Lis 2009 16:11 ]
a wiec zanabylem gt2256v z ml 2,7cdi kolektor wydechowy od 1,6td dorobilem flansze grubosc 16mm
i kurcze obawiam sie ze mi sie to niezmiesci miezylem tak mniej wiecej tasma to mam tam jakies 26cm do grodzi a turbo ma ok 28cm z kolektorem
bede musial wyklepac grodz aby to tam wlazlo ??
tak wyglada moje turbo z kolektorem w kupie.
- przemekkum
- Użytkownik
- Posty: 305
- Rejestracja: śr maja 03, 2006 13:33
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
zabba88 pisze:zmiescic sie zmiesci na tym kolektorze:D Tylko problem jest z poduszka silnika;/ musisz porzezbic bo grucha od turba sie nie chce zmiescic w mk3. Ja poszedlem po calosci i rzezbilem z poducha zeby to turbo upchac. Gdybys kupil GT2260 to nie mialbys tego problemu poniewaz turbo by szlo ku gorze i smarowanie by bylo idealnie w pionie. Na tym turbo niestety tak nie ma i musiales na banq obrucic kolektor do gory nogami. Wiec kolejna sprawa:D Musisz zeszlifowac go poniewaz nie wejdzie kolektor ssacy:)
tak kolektor musialem dac odwrotnie ze bede musial kolektor szlifowac to wiedzialem
ale z ta poduszka dales mi do myslenia co tam trzeba szlifowac??
Witam Panowie,
Nie chcę pisać osobnego tematu, dlatego zapytam tutaj - z uwagi iż planuję podobny setup, jak wygląda sprawa z FMIC? Jaki najlepiej dobrać?
Pozdro,
Nie chcę pisać osobnego tematu, dlatego zapytam tutaj - z uwagi iż planuję podobny setup, jak wygląda sprawa z FMIC? Jaki najlepiej dobrać?
Pozdro,
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości