zależy jaka mocna pompa jest teraz obecnie u ciebie masakra mi pisał, że seryjna z gt w mk3 mu dawała rade z S2tomek08 pisze:Ja zakupiłem zaciski z S2 dwu tłoczkowe. Ciekaw jestem jak to będzie hamowało
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
w gti są prawie identyczne piasty jak w mk4 (tez 5x100) tak ze nie będzie problemu z tym adapter będzie bardzo prosty do zrobienia kawałem stali z otworami
przymierzałem i powinno być git jedyny problem to kola które mogą mi nie wejść na przodzie 8,5"
pozdrawiam
na pewno jak założę pokaże jak i co
przymierzałem i powinno być git jedyny problem to kola które mogą mi nie wejść na przodzie 8,5"
pozdrawiam
na pewno jak założę pokaże jak i co
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
to i ja coś dorzuce od siebie
adaptory wyglądają na proste do wykonania
adaptory wyglądają na proste do wykonania
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 12:59 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
ja mam przy moich zaciskach inne mocowanie w tej samej płaszczyźnie co ori u mnie będzie adapter kawałkiem blachy płaskiej
coś podobnego jak na tym foto zamieszczonym wyżej w poście o większej tarczy do tylu
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 13:43 przez psikuta19, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
zaciski wyglądają identycznie jak mojesagon pisze:Znalazłem w necie jeszcze taki zastaw 312tki.Zacisk taki sam,jak na fotce w linku wyżej.
[url=http://images8.fotosik.pl/216/4caecafd8c73d4a7med.jpg]Obrazek[/URL]
po niedzieli zrobię przymiarkę to porobię zdjęcia
tak po za tym poszukuje ori dystansów rh lub podobnych 30mm grubości z przejściem z 5x100 na 5x112 najlepiej z kompletem śrub
pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Ja w T5 mam w serii 312mm a tył chyba 290 tez na wentylu:) i autko wazy ok 1800kg z ładunkiem ok 700-800-kg ze 160 zatrzymuje bez problemu do końca twardy pedał...psikuta19 pisze:albo t5 są jeszcze deko większe
Pompa hamulcowa na pewno jest mocniejsza niż w T4 ,po obejrzeniu jej widać ze jest duża i Serwo też spore.....
pompa od t5 jest jeszcze większa 26,99mm ale nie bardzo podejdzie do mk3 chyba ze z całym serwem dlatego najlepszym rozwiązaniem jest pompa od t4 troszkę mniejsza ale podchodzi najprawdopodobniej bez problemukrzys-jeruzal pisze:Ja w T5 mam w serii 312mm a tył chyba 290 tez na wentylu:) i autko wazy ok 1800kg z ładunkiem ok 700-800-kg ze 160 zatrzymuje bez problemu do końca twardy pedał...psikuta19 pisze:albo t5 są jeszcze deko większe
Pompa hamulcowa na pewno jest mocniejsza niż w T4 ,po obejrzeniu jej widać ze jest duża i Serwo też spore.....
[ Dodano: 22 Lut 2010 14:25 ]
przymiarka się odbyła dystans potrzebny ok 35-40mm na stronę
i wyciąganie błotników na bank ale będzie szeroko:D
oto kilka fotek z przymiarki
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 15:30 przez psikuta19, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
Nie za gruby ten dystans?
Fajne takie 312tki,ale jak dla mnie za dużo z tym zabawy.Wg.mnie seryjnie montowane 288 w zupełności by stykły.
Ale z kolei 312 robi lepsze wrażenie,no i do tego ten zacisk
Ja jednak po przejściu z 256 na 288 doszedłem do wniosku,że lepiej już nie potrzeba,chociaż można.Wystarczyło by zapodać biserwo od t4 i pompę 25,4mm.Czytałem,że taki zestaw robi robotę.Się zobaczy.
Brat w cordobie ahu ma takie same hamulce jakie były u mnie (256 wentyl),ale skuteczność hamowania miał nieporównywalnie lepszą.Do czasu .
Cały czas zastanawiałem się,dlaczego cordoba lepiej hamuje?
Okazało się,że w ahu,czy 1Z całe wytwarzane przez vacum pompę podciśnienie idzie na serwo,co powoduje o wiele wydajniejsze wspomaganie.Znacznie lepsze,co dało się wyczuć przy hamowaniu.
W afn-ie znaczna część podciśnienia idzie na sterowanie turbiny,co samo w sobie skutkuje słabszym wspomaganiem hamulców.
Mając 288,ale nie tylko,wystarczy zmienić serwo na wydajniejsze i ewentualnie pompę na większą i takie np.288 będą hamowały lepiej niż powinny.Może nawet porównywalnie do 312tek,oczywiście nie na takim zacisku jak u Ciebie.Ten jest bezkonkurencyjny.
Ale na seryjnym,który jest w passacie b5(takie mam u siebie) z tłoczkiem 57mm,co za tym idzie już lepszym od tego montowanego seryjnie w golfie 3,passacie b4-vr6.Tam tłoczki mają tylko 54mm.Takie same 54mm,mają golfy 4 i wszystkie pochodne z tarczą 288mm.
Dla porównania fotka seryjnego serwa z golfa 3 i serwa z t4 2.5 tdi.
Co da taki swap,pisać nie muszę,wszystko widać.
Należy tylko przerobić mocowanie do pedału hamulca,bo w mk3 jest zakończone kulką,ale to jest dziecinnie proste.
Fajne takie 312tki,ale jak dla mnie za dużo z tym zabawy.Wg.mnie seryjnie montowane 288 w zupełności by stykły.
Ale z kolei 312 robi lepsze wrażenie,no i do tego ten zacisk
Ja jednak po przejściu z 256 na 288 doszedłem do wniosku,że lepiej już nie potrzeba,chociaż można.Wystarczyło by zapodać biserwo od t4 i pompę 25,4mm.Czytałem,że taki zestaw robi robotę.Się zobaczy.
Brat w cordobie ahu ma takie same hamulce jakie były u mnie (256 wentyl),ale skuteczność hamowania miał nieporównywalnie lepszą.Do czasu .
Cały czas zastanawiałem się,dlaczego cordoba lepiej hamuje?
Okazało się,że w ahu,czy 1Z całe wytwarzane przez vacum pompę podciśnienie idzie na serwo,co powoduje o wiele wydajniejsze wspomaganie.Znacznie lepsze,co dało się wyczuć przy hamowaniu.
W afn-ie znaczna część podciśnienia idzie na sterowanie turbiny,co samo w sobie skutkuje słabszym wspomaganiem hamulców.
Mając 288,ale nie tylko,wystarczy zmienić serwo na wydajniejsze i ewentualnie pompę na większą i takie np.288 będą hamowały lepiej niż powinny.Może nawet porównywalnie do 312tek,oczywiście nie na takim zacisku jak u Ciebie.Ten jest bezkonkurencyjny.
Ale na seryjnym,który jest w passacie b5(takie mam u siebie) z tłoczkiem 57mm,co za tym idzie już lepszym od tego montowanego seryjnie w golfie 3,passacie b4-vr6.Tam tłoczki mają tylko 54mm.Takie same 54mm,mają golfy 4 i wszystkie pochodne z tarczą 288mm.
Dla porównania fotka seryjnego serwa z golfa 3 i serwa z t4 2.5 tdi.
Co da taki swap,pisać nie muszę,wszystko widać.
Należy tylko przerobić mocowanie do pedału hamulca,bo w mk3 jest zakończone kulką,ale to jest dziecinnie proste.
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 17:59 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
Problem w tym,że pompa w mk 3 pod abs ma otwory na szpile w układzie pionowym,a pompy hamulcowe w t4,nawet te z abs-em w układzie poziomym.yanosho pisze:mam w planie zapodac pompę hamulcową od T4 tylko muszę znaleźć taką z abs-em może ktoś wie z jakiej wersji silnikowej najlepiej?
Czyli nie nada.
Jedyne rozwiązanie,to komplet.Ale znaleźć używaną pompę 25,4 pod abs,to jak trafić 6tkę w totka.
AFN 165,5@380,8
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości