mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion

Post autor: psikuta19 » pt paź 09, 2009 11:55

trosze jestem zawiedziony liczylem na wiecej
golf silnik afn 110 seria
wtryski 216 trosze male
pompa 11
fmic
turbo gt18/20 (Karambol) głowna przyczyna tak niskiego wyniku
sprzeglo vr6
soft Dynosoft Katowice
bylo na 180km ale kopcil strasznie wiec poszlo trosze nizej

turbo 1,7 bar od dolu u gory niedaje rady ledwo 1,5

mysle nad zmiana na brd moze wtryski 230 chcialbym 100km z 1l

Obrazek
co o tym Myslicie
Ostatnio zmieniony pt mar 30, 2012 11:58 przez psikuta19, łącznie zmieniany 3 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pt paź 09, 2009 12:07

moim zdaniem bardzo ładne kreski wyszły...
Jak mają iść 230 to trzeba coś większego niż brd...
Ja bym zostawił tak jak jest - fajny dół... ładnie na górze...
Jak wrażenia?


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt paź 09, 2009 12:26

CrocodileReggae pisze:moim zdaniem bardzo ładne kreski wyszły...
Jak mają iść 230 to trzeba coś większego niż brd...
Ja bym zostawił tak jak jest - fajny dół... ładnie na górze...
Jak wrażenia?

idzie niezle w sumie z pierwszysch 2 biegow to niema roznicy wiekszej jak bez softu dopiero od 3 czuc
spalanie mniejsze bo bez softu strasznie kopcil i spalanie powizej 10l
jak jechalem na strojenie zatankowalem do pelna 180 km drogi strojenie na drodze 8 x hamownia (dostrajanie) i 180 km z powrotem 22l a kilometrow natrzaskanych 470 z tym ze w drodze powrotnej autostrada 140-180 chwilami wiecej
jak dlamnie git
pytalem Wojtka(dynosoft) czy po zalozeniu 230 cos wiecej wyjdzie powiedzial ze 10km moze ciut wiecej bo turbo slabe
na brd z tego co sie spotkalem to i ponad 200 robia
ja bym tak chcial 190 km ok 400 lub wiecej nm


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » pt paź 09, 2009 17:07

psikuta19 pisze:ja bym tak chcial 190 km ok 400 lub wiecej nm
Ja mam właśnie tyle na 11, 230 i BRD. Blokuje mnie seryjny wydech (za mały średnicą) bo byłoby ciut więcej :) Doładowanie 1.6 - 1.65 bara



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt paź 09, 2009 17:19

Passat944 pisze:
psikuta19 pisze:ja bym tak chcial 190 km ok 400 lub wiecej nm
Ja mam właśnie tyle na 11, 230 i BRD. Blokuje mnie seryjny wydech (za mały średnicą) bo byłoby ciut więcej :) Doładowanie 1.6 - 1.65 bara

takie cos by mi pasowalo


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » pt paź 09, 2009 17:59

takie cos by mi pasowalo
Od razu mówię, że na BRD ciężko przekroczyć w VP 200 KM choć są wyjątki. Generalnie podstawa to 230 i zdrowa pompa 11 bo ciężko znaleźć takie nie zajechane no i na 200 KM to stary VP musi być w stanie co najmniej bardzo dobrym. Weź też pod uwagę, że BRD niektóre późno wstają - zależy jak trafisz.



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pt paź 09, 2009 20:28

Passat944, Zobaczymy jak u mnie będzie 230 nowe , pompa 11 . nowe brd .fmic głowica po regeneracji. tłoki i cylindry praktycznie jak nowe bo rozebrałem zobaczyć stan:) chłodnica oleju od ASZ .. tyle ze wydech seria i dolot seria...



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt paź 09, 2009 23:39

Passat944 pisze:
takie cos by mi pasowalo
Od razu mówię, że na BRD ciężko przekroczyć w VP 200 KM choć są wyjątki. Generalnie podstawa to 230 i zdrowa pompa 11 bo ciężko znaleźć takie nie zajechane no i na 200 KM to stary VP musi być w stanie co najmniej bardzo dobrym. Weź też pod uwagę, że BRD niektóre późno wstają - zależy jak trafisz.
stan jest ok glowica po kapitalce wiec powinno byc ok
narazie do wiosny tak zostanie teraz cos poprauje nad nadwoziem musze zrobic progi konserwacje podwozia tylne blotniki podklepac aby zmiesci 9,5" bez obcierania
na wiosne raczej pomysle nad innym turbo moze brd chcialbym zeby dobrze wstawalo o ladowalo w miare rowno i w jak najnizszym zakresie obrotow
pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

Awatar użytkownika
jarucki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
Lokalizacja: LPU

Post autor: jarucki » ndz paź 11, 2009 10:38

zabba88 pisze:ja bym zapodal 230 + GT2256V. A jak z wydechem stoisz? przelot czy seria? Bo jezeli seria ty bym zapodal przelot 2,5"
z taką suszarką raczej wcześnie nie będzie wstawało :hmm:


[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz paź 11, 2009 17:20

wydech seria kolega wyżej pisał



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » ndz paź 11, 2009 23:40

zabba88 pisze:ja bym zapodal 230 + GT2256V. A jak z wydechem stoisz? przelot czy seria? Bo jezeli seria ty bym zapodal przelot 2,5"
wszystko pieknie tylko zalezy mi aby bral ok 1900 albio i nizej pewnie przy gt22 to niemozliwe
wydech bez kata reszta seria ale bedzie robiony raczej na 2,5" na koncowym klumiku jakims
bedac na strojeniu w dynosoft wpadl tam gosc z compsportu Lupo tdi mial fajny wydech bodajrze mg motorsport racing 4 fajnie to chodzilo (tylko pewno cena bedzie oporowa)
co do turbo bede szukac czegos co by bardzo wczesnie wstawalo i udalo sie wyciagnac 200km 400 lub wiecej nm w miare bez zaslowy dymnej
myslalem o turbo z audi a6 2,5tdi 180 km jak by to latalo? szukal bym cos raczej oryginalnego
co by w miare wytrzymywalo sensowne przebiegi nie tak jak turbo od karambola (moje poprzednie awx/arl max 15 tys )
pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn paź 12, 2009 10:58

miałem takie turbo w swoim 1Z generalnie w miarę fajnie wstawało ale jakiś tam delikatny lag był ale na pewno mniejszy niż na GT22, aczkolwiek teraz i tak wsadzał bym od razu GT2256v i nie bawił się w GT20 tyle samo przeróbek, a potencjał zawsze większy



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 3 gości