mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion
trosze jestem zawiedziony liczylem na wiecej
golf silnik afn 110 seria
wtryski 216 trosze male
pompa 11
fmic
turbo gt18/20 (Karambol) głowna przyczyna tak niskiego wyniku
sprzeglo vr6
soft Dynosoft Katowice
bylo na 180km ale kopcil strasznie wiec poszlo trosze nizej
turbo 1,7 bar od dolu u gory niedaje rady ledwo 1,5
mysle nad zmiana na brd moze wtryski 230 chcialbym 100km z 1l
co o tym Myslicie
golf silnik afn 110 seria
wtryski 216 trosze male
pompa 11
fmic
turbo gt18/20 (Karambol) głowna przyczyna tak niskiego wyniku
sprzeglo vr6
soft Dynosoft Katowice
bylo na 180km ale kopcil strasznie wiec poszlo trosze nizej
turbo 1,7 bar od dolu u gory niedaje rady ledwo 1,5
mysle nad zmiana na brd moze wtryski 230 chcialbym 100km z 1l
co o tym Myslicie
Ostatnio zmieniony pt mar 30, 2012 11:58 przez psikuta19, łącznie zmieniany 3 razy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
moim zdaniem bardzo ładne kreski wyszły...
Jak mają iść 230 to trzeba coś większego niż brd...
Ja bym zostawił tak jak jest - fajny dół... ładnie na górze...
Jak wrażenia?
Jak mają iść 230 to trzeba coś większego niż brd...
Ja bym zostawił tak jak jest - fajny dół... ładnie na górze...
Jak wrażenia?
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
CrocodileReggae pisze:moim zdaniem bardzo ładne kreski wyszły...
Jak mają iść 230 to trzeba coś większego niż brd...
Ja bym zostawił tak jak jest - fajny dół... ładnie na górze...
Jak wrażenia?
idzie niezle w sumie z pierwszysch 2 biegow to niema roznicy wiekszej jak bez softu dopiero od 3 czuc
spalanie mniejsze bo bez softu strasznie kopcil i spalanie powizej 10l
jak jechalem na strojenie zatankowalem do pelna 180 km drogi strojenie na drodze 8 x hamownia (dostrajanie) i 180 km z powrotem 22l a kilometrow natrzaskanych 470 z tym ze w drodze powrotnej autostrada 140-180 chwilami wiecej
jak dlamnie git
pytalem Wojtka(dynosoft) czy po zalozeniu 230 cos wiecej wyjdzie powiedzial ze 10km moze ciut wiecej bo turbo slabe
na brd z tego co sie spotkalem to i ponad 200 robia
ja bym tak chcial 190 km ok 400 lub wiecej nm
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
Od razu mówię, że na BRD ciężko przekroczyć w VP 200 KM choć są wyjątki. Generalnie podstawa to 230 i zdrowa pompa 11 bo ciężko znaleźć takie nie zajechane no i na 200 KM to stary VP musi być w stanie co najmniej bardzo dobrym. Weź też pod uwagę, że BRD niektóre późno wstają - zależy jak trafisz.takie cos by mi pasowalo
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
stan jest ok glowica po kapitalce wiec powinno byc okPassat944 pisze:Od razu mówię, że na BRD ciężko przekroczyć w VP 200 KM choć są wyjątki. Generalnie podstawa to 230 i zdrowa pompa 11 bo ciężko znaleźć takie nie zajechane no i na 200 KM to stary VP musi być w stanie co najmniej bardzo dobrym. Weź też pod uwagę, że BRD niektóre późno wstają - zależy jak trafisz.takie cos by mi pasowalo
narazie do wiosny tak zostanie teraz cos poprauje nad nadwoziem musze zrobic progi konserwacje podwozia tylne blotniki podklepac aby zmiesci 9,5" bez obcierania
na wiosne raczej pomysle nad innym turbo moze brd chcialbym zeby dobrze wstawalo o ladowalo w miare rowno i w jak najnizszym zakresie obrotow
pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
z taką suszarką raczej wcześnie nie będzie wstawałozabba88 pisze:ja bym zapodal 230 + GT2256V. A jak z wydechem stoisz? przelot czy seria? Bo jezeli seria ty bym zapodal przelot 2,5"
[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm
Prawie Seria 326Nm
wszystko pieknie tylko zalezy mi aby bral ok 1900 albio i nizej pewnie przy gt22 to niemozliwezabba88 pisze:ja bym zapodal 230 + GT2256V. A jak z wydechem stoisz? przelot czy seria? Bo jezeli seria ty bym zapodal przelot 2,5"
wydech bez kata reszta seria ale bedzie robiony raczej na 2,5" na koncowym klumiku jakims
bedac na strojeniu w dynosoft wpadl tam gosc z compsportu Lupo tdi mial fajny wydech bodajrze mg motorsport racing 4 fajnie to chodzilo (tylko pewno cena bedzie oporowa)
co do turbo bede szukac czegos co by bardzo wczesnie wstawalo i udalo sie wyciagnac 200km 400 lub wiecej nm w miare bez zaslowy dymnej
myslalem o turbo z audi a6 2,5tdi 180 km jak by to latalo? szukal bym cos raczej oryginalnego
co by w miare wytrzymywalo sensowne przebiegi nie tak jak turbo od karambola (moje poprzednie awx/arl max 15 tys )
pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 3 gości