dziwne zachowanie po wymianie wtrysków
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
dziwne zachowanie po wymianie wtrysków
Witam
Właśnie wsadziłem wtryski 216 do tego mam program plus porting głowicy oraz kolektor od awx problem polega na tym iż na pierwszym biegu przy tzw bucie autem zaczyna szarpać dymi jak szalone wpada w dziwne drgania czasem i tak samo zachowuje się na dwójce sytuacja uspokaja sie gdy silnik ma ju,ż wg zegara swoje 90 stopni wtedy czasem go zmuli na jedynce
pozdrawiam
Właśnie wsadziłem wtryski 216 do tego mam program plus porting głowicy oraz kolektor od awx problem polega na tym iż na pierwszym biegu przy tzw bucie autem zaczyna szarpać dymi jak szalone wpada w dziwne drgania czasem i tak samo zachowuje się na dwójce sytuacja uspokaja sie gdy silnik ma ju,ż wg zegara swoje 90 stopni wtedy czasem go zmuli na jedynce
pozdrawiam
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Primo - napewno ustaw kąt wtrysku. Secundo - rzuca nim bo program nie dopasowany i za dużo paliwa lejesz - może uda Ci się poprzez adaptację na VAGu to zmniejszyć.
A odnośnie muskania do rozgrzania - powiem tylko tyle: 2 gówniane Fordy TDCI (Transit 2.4) - jeden silnik padał co 100kkm, a drugi trzasnął 650kkm bez bólu. Jaka różnica - kierowca - jeden niby dbał, ale temperaturą się nie przejmował za nadto, a drugi nigdy poniżej 90C nie wciskał nawet 1/3 gazu.
A odnośnie muskania do rozgrzania - powiem tylko tyle: 2 gówniane Fordy TDCI (Transit 2.4) - jeden silnik padał co 100kkm, a drugi trzasnął 650kkm bez bólu. Jaka różnica - kierowca - jeden niby dbał, ale temperaturą się nie przejmował za nadto, a drugi nigdy poniżej 90C nie wciskał nawet 1/3 gazu.
Bo cisnienie oleju gwaltownie wzrasta i zaworek znajdujacy sie w pompie oleju nie wyrabia(tym bardziej na zimnym silniku jak olej jeszcze gesty). Niestety nie da sie go wymienic, trzeba cala pompe. Przerabialem to juz w swoim 1Z - po wymianie jak reka odjal. Zreszta napisalem to samo co koledzy wyzej.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]
Za czasow komunistycznych ojciec pracowal w dosc duzym zakladzie ale czasci wtedy bylo brak wiec kombinowali. Mieli podonny przypadek zdaje sie w Aro z tym ze byl brak cisnienia oleju. Zalepili zaworek przelewowy i cisnienie juz bylo. Jedyny mankament to to ze nie mozna bylo odrazu wkrecac na obroty jak silnik byl zimny. Wiadomo ze zaworek dziala jak olej jest zimny i gesty bo wtedy pompa olejowa daje za duze cisnienie w uklad. Jak odrazu zapodalo sie obroty to zrywalo gwint na filtrze oleju. Cisnienie szlo ponad 10 atm.
Ty masz cos podobnego- to znaczy zaworek sie zacina w pozycji zamknietej. Mozna pokombinowac ale bez sciagniecia pompy sie nie obejdzie. trzeba wyczyscic pompe ( zwlaszcza pod zaworkiem i sporbowac dotrzec ten zaworek( tloczek) przelewowy w pompie i zamontowac ponownie. Powinno pomoc.
Ty masz cos podobnego- to znaczy zaworek sie zacina w pozycji zamknietej. Mozna pokombinowac ale bez sciagniecia pompy sie nie obejdzie. trzeba wyczyscic pompe ( zwlaszcza pod zaworkiem i sporbowac dotrzec ten zaworek( tloczek) przelewowy w pompie i zamontowac ponownie. Powinno pomoc.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości