Pomóżcie :D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
program musisz robić na nowo, co do czułości turbin to nie spotkałem się z czymś takim, każde turbo wymaga należytego użytkowania, chłodzenia po jeździe itd.itp. ja mam turbawe od 170tys i nic się nie dzieje. Co do jednamasu od vr-a to jest to popularny zabieg montowania w Tdi 5biegowych w 6biegowych instaluje się komplecik od VW Sharana.
[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]
Nie chcę rozpętywać wojny, ale jeśli chodzi o soft EDC15, to naprawdę nie ma żadnej różnicy do jakiego znanego tunera się nie pojedzie... Tam już po prostu wszystko jest znane, sprawdzone i proste. Druga sprawa - ATD ma koło dwumasowe poza Fabią (moja ETKA nie pokazuje więcej niż jednego koła dla ATD w Fabii). Co do sprzęgieł z Sharana - podobno są mocniejsze, nie wiem, nigdy nie sprawdzałem w jednym i tym samym aucie kilku sprzęgieł na przestrzeni krótkiego odcinka czasu, a chyba inaczej to nie za bardzo można to porównać... Ja mam sprzęgło z AJMa wraz z dwumasą, które mi trzyma(ło) 440Nm.
grzegorzp, 320-330nm to on teraz tyle ma po lajtowym programie, jeśli chce turbo ASZ to moment będzie celowany w 410nm, sprzęgła od ASZ ponoć wytrzymują do 220HP jednak ludzie wolą zakładać już sharanowe powyżej 200, moim zdaniem mija się to z celem w twoim przypadku bo zrobienie grubego moda wymaga grubych pieniędzy, okaże się że taniej wyniesie cie wymiana silnika na ARL (żarcik)
[ Dodano: 22 Wrz 2009 16:21 ]
grzegorzp, AJM chyba już był z 6
[ Dodano: 22 Wrz 2009 16:21 ]
grzegorzp, AJM chyba już był z 6
[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]
AJM były z 5 i 6tką. Ja mam przepiękną hybrydę - short block AUY (z Galax'y ), głowicę ATD po obróbce, sprzęgło z dwumasą AJM (skrzynia 6 biegów dłuuuuga) i jedyne słuszne seryjne pompowtryskiwacze. No i turbosprężarkę "która wogóle nie będzie działać"... Do tego wolny (dosłownie, bo tłumik to jest pusty już chyba) wydech i bardzo brzydki dolot.
Pomiar był robiony na obciążeniówce, ale na starym silniku - ATD + obecne pompki i turbo (z seryjnym IC i wydechem). Obecnie moim ogranicznikiem momentu jest sprzęgło - na 5 i 6 biegu niestety się ślizga, a na 4 jak się zapomnę to też może się zdarzyć. Ale ten stan rzeczy utrzymuje się już 2 lata... I dopóki tylko ja dosiadam Golfa to jest "stabilnie".
Pomiar był robiony na obciążeniówce, ale na starym silniku - ATD + obecne pompki i turbo (z seryjnym IC i wydechem). Obecnie moim ogranicznikiem momentu jest sprzęgło - na 5 i 6 biegu niestety się ślizga, a na 4 jak się zapomnę to też może się zdarzyć. Ale ten stan rzeczy utrzymuje się już 2 lata... I dopóki tylko ja dosiadam Golfa to jest "stabilnie".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości