proszę o poradę
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
t0mal, rekord z silnika 1.6 o którym ja słyszałem to 220KM i kolejna próba dodania mocy skończyła się wypluciem kutej korby z silnika ale 180 można na seryjnym środku wydusić.
najlepszy tego przykład i najbliższy dał kolega ZAPRZAL
najmniej kombinacji będzie z seryjnym IC od MK2 bo tylko zakładasz go na miejsce i nie ma przeróbek.
To_mas, remont 1.6 jeśli nie ma progów dużych to wcale nie jest taki kosztowny.
ja siejeszcze pobawię 1.9TDI i wracam do 1.6TD bo mi sięnajbardziej jego charakterystyka podoba i nie ważne co inni mówią że to jest kibel mi się podoba i już i wcale nie jest takim mułem jak co nie którzy mówią bo po przerobieniu popychaczy z hydro na płytki można go wysoko kręcić a wtedy 1.6 pokazuje na co go stać i można wtedy jakieś turbo typu GT2052V wrzucić przy rozsądnym wystrojeniu nie ma obaw że nam wał wyskoczy w silnika.
ja w swojego JR'a dmuchałem 1,8bara i jakoś żył choć teraz bym przerobił mocowanie głowicy ze śrub na szpilki o dużej twardości.
a sprzęgło pozostaje tylko obić na podwójnej sprężynie dociskowej jeśli idziesz w kierónku dużego momentu obrotowego.
jak idziesz w kierónku dużej mocy i małego momentu czyli duże turbo na WG to wystarczy porządne seryjne sprzęgło
[ Dodano: 28 Wrz 2009 10:05 ]
najlepszy tego przykład i najbliższy dał kolega ZAPRZAL
najmniej kombinacji będzie z seryjnym IC od MK2 bo tylko zakładasz go na miejsce i nie ma przeróbek.
To_mas pisze:aduj tam TDI
powód ?
bo koszt remontu solidnego i podniesienia mocy będzie zbliżony do kosztów wsadzenia TDI
To_mas, remont 1.6 jeśli nie ma progów dużych to wcale nie jest taki kosztowny.
ja siejeszcze pobawię 1.9TDI i wracam do 1.6TD bo mi sięnajbardziej jego charakterystyka podoba i nie ważne co inni mówią że to jest kibel mi się podoba i już i wcale nie jest takim mułem jak co nie którzy mówią bo po przerobieniu popychaczy z hydro na płytki można go wysoko kręcić a wtedy 1.6 pokazuje na co go stać i można wtedy jakieś turbo typu GT2052V wrzucić przy rozsądnym wystrojeniu nie ma obaw że nam wał wyskoczy w silnika.
ja w swojego JR'a dmuchałem 1,8bara i jakoś żył choć teraz bym przerobił mocowanie głowicy ze śrub na szpilki o dużej twardości.
a sprzęgło pozostaje tylko obić na podwójnej sprężynie dociskowej jeśli idziesz w kierónku dużego momentu obrotowego.
jak idziesz w kierónku dużej mocy i małego momentu czyli duże turbo na WG to wystarczy porządne seryjne sprzęgło
[ Dodano: 28 Wrz 2009 10:05 ]
skracamy cięgno w celu zwiększenia ciśnienia doładowaniat0mal pisze:Awo_marek, to jest oryginalna sprężarka z 1.6 td - Garrett T2 doładowanie możesz zwiększyć skracając lub wydłużając( nie pamiętam w którą stronę) cięgno idące od gruszki do zaworu, bądź wstawiając zawór mbc i podłączając go zamiast gumowego wężyka przy gruszce.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości