[audi 100&A6 C4] Co powiecie o silniki 2.5 TDI 140KM??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

[audi 100&A6 C4] Co powiecie o silniki 2.5 TDI 140KM??

Post autor: dm414 » ndz wrz 13, 2009 23:14

Siema może nie ten dział.. ale ten wydał mi się najodpowiedniejszy.

co powiecie o silniku który występował w audi 100 i a6 (generacji C4)??

czy nie ma problemów z jego eksploatacją?
jakie jest mniej więcej spalanie?
czy jest podatny na mody?? moc docelowa ok 170-180KM
i co by trzeba było zrobić: ja wymyśliłem wydech przelot, fmic, no i jakiś program

wymiana wtrysków była by konieczne?? może jakiś inny kolektor dolotowy?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pn wrz 14, 2009 00:08

dm414 pisze:co powiecie o silniku który występował w audi 100 i a6 (generacji C4)??
mocny, trwały i kulturalny...
jakie jest mniej więcej spalanie?
stosunkowo niskie...
dm414 pisze:czy jest podatny na mody?? moc docelowa ok 170-180KM
i co by trzeba było zrobić: ja wymyśliłem wydech przelot, fmic, no i jakiś program

by osiągnąć twój cel starczy sam program
można wytłuc kata...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
kielu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 16:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kielu » pn wrz 14, 2009 06:48

AEL :) moja poprzednia koncepcja, planowałem jakieś .230 zapodać i spore turbo, ale że niestety ciężko trafić ładny egzemplarz (czytaj taki co nie ma 500tyś. przelotu) odpuściłem sobie.
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 06:48 przez kielu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mp1985 » pn wrz 14, 2009 17:34

no właśnei temat tego auta również mnie ciekawi


on w serii ma wtryski 216? czy 205?



czy po zmianie wtryskow na 216 lub jeśli w seri sa 216 to na 230 + zmiana softu jakich wynikow mozna sie spodziewac?? i czy obedzie sie bez wymiany ic?



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pn wrz 14, 2009 18:15

216


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

prezes33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 05, 2009 08:13
Lokalizacja: GKS

Post autor: prezes33 » pn wrz 14, 2009 23:44

AEL ma 0,210



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 15, 2009 09:26

mp1985 pisze:on w serii ma wtryski 216? czy 205?
210 :grin:

ale po zapodaniu 216stek można softem pewnie 180KM łapać



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » wt wrz 15, 2009 10:04

racja, racja...
216 z 150KM transportera


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » wt wrz 15, 2009 10:44

kurde coraz bardziej zaczyna mi się podobać ten silnik:)

[ Dodano: 15 Wrz 2009 13:03 ]
a sprzęgło wytrzyma moc ok180KM


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mp1985 » wt wrz 15, 2009 13:19

to tylko takie moje gdybanie ale mysle ze sprzegło spokojnie na 180- 200KM starczy skoro w serii ma 140km i sporo Nm + zrobione jest do ciężkiego auta ze sporym motorem to mysle ze da rade



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6871
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » wt wrz 15, 2009 15:33

A skoro już jesteśmy przy silniku 2.5TDI R5:
czym różniły się wersje 102KM - 140KM - 150KM
???


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » wt wrz 15, 2009 17:16

http://forum.seat-racing.pl/viewtopic.p ... ead#unread

ciekawy temat...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » wt wrz 15, 2009 18:47

ja bradzo chcialme to auto kupic, ale plany sie zmienily, z tego co znalazem w sieci i tu na froum, to tak:

mocna jednostka, wytrzymala, itp itd

moj znajomy to mam zrobione na 170ps i nm nie pamietam, na seryjnych gratach, przebieg okolo 500 tys, z tego co sie dowiedzialme problem wlasnie jest sprzeglo -dwumas, ktore lwlasnie powyzej tej wartosci 180ps nie daje rady, tylko takie informacje znalazem na forach



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » wt wrz 15, 2009 19:17

Włochaty pisze:przebieg okolo 500 tys,
Włochaty pisze:dwumas, ktore lwlasnie powyzej tej wartosci 180ps nie daje rady
:helm:


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości