Katalizator OUT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » pn lis 02, 2009 13:32

Tak w temacie katalizatora tylko dopisze, ze u mnie w ARL'u wyciecie dosc sporo dalo moim subiektywnym zdaniem ;) . Auto lepiej sie zbiera od dolu, turbo szybciej sie wkreca, zmienil sie nieco dzwiek (troche sie tym przejmowalem, ale ponoc tak ma byc, wiec sie nie martwie ;) ), aha i najwazniejsze udalo mi sie sprzedac mojego Kata za bagetla 600 zl :) :) , wiec trzeba poszukac dobrego skupu (chociaz cena skupu tak naprawde zalezy od wielkosci kata i tego co ma w srodku), tymniemniej jednak za kata z ARL'a mozna dostac nawet 600 zl (sprawdzane w kilku miejscach w PL) :bigok:


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » pn lis 02, 2009 14:08

Właśnie jestem po wywaleniu kata i wspawaniu rurki. A więc - faktycznie lepiej się zbiera z dołu. Co do dźwięku, to nie odczułem wyraźnej zmiany tzn. na moje nie jest wcale głośniej :) Martwi mnie natomiast taki dziwny świst, lekko słyszalny na biegu jałowym i bardziej słyszalnym jak mu depne tak do 3-4tys obrotów i zmienie bieg, to w momencie zmiany biegu słychać gwizd tak jakbym miał gdzieś coś źle zespawane. Pan w zakładzie mówił że to od tego, że mam wywalony katalizator i że wszystko jest dobrze zespawane. Też tak macie??


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » pn lis 02, 2009 15:36

ziomek1988, mam tak samo i zalozylem nawet o tym temat, ktory notabene zostal szybko zamkniety ;) , ale z tego co napisali koledzy, to faktycznie tak ma byc, bo po prostu slychac turbine teraz :) . Ten dzwiek zapewne u Ciebie, tak jak u mnie pojawia sie przy odpusczeniu gazu, jak zmieniasz na wyzszy bieg :) .


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » pn lis 02, 2009 15:41

Dokładnie mam tak samo...tak więc skoro tak musi być to musi :D


P.S

Mam na zbyciu katalizator jakby ktoś chciał kupić :P
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 19:49 przez ziomek1988, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lis 03, 2009 00:38

Kywak pisze:ziomek1988, mam tak samo i zalozylem nawet o tym temat, ktory notabene zostal szybko zamkniety ;) , ale z tego co napisali koledzy, to faktycznie tak ma byc, bo po prostu slychac turbine teraz :) . Ten dzwiek zapewne u Ciebie, tak jak u mnie pojawia sie przy odpusczeniu gazu, jak zmieniasz na wyzszy bieg :) .
Mam cichą nadzieję kolego Kywak ,że nie masz do mnie pretensji o to co napisałem w Twoim poście.. :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » wt lis 03, 2009 00:57

Haki, nie, nie lajtowo :pub: , tylko staralem sie przeszperac caly temat, ale dzwieku nic konkretnego nie znalazlem :) . A tak nawiasem mowiac to ten dzwiek zaczyna mi sie coraz bardziej podobac od momentu, kiedy wiem, ze to nic zlego :helm: . (jestem tylko ciekawy jak to z zewnatrz slychac :D .


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lis 03, 2009 18:18

Kywak pisze:(jestem tylko ciekawy jak to z zewnatrz slychac :D .
Miłe dla ucha syczenie połączone z lekką nutką świstu :okej:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

miszczmiszc1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob paź 24, 2009 14:23
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: miszczmiszc1 » pt lis 06, 2009 19:35

Pierwsza prośba - koledzy czy możecie mi podać kwotę za ile skupują zużyte katalizatory bo jutro jadę na wycięcie katalizatora.
Druga prośba - co lepsze - Mechanik który się tylko zajmuje tłumikami od kilku lat powiedział że wspawanie rury plus robocizna to koszt 60 PLN i że będzie głośno ale zaproponował też jakiś tłumik "rozprężający" czy coś w tym stylu (bo trochę mi przerwało rozmowę) za 150 PLN z robocizną.Co lepsze??



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » pt lis 06, 2009 19:57

pakuj rure nic nie będzie
a on zarobi 60 a nie 150
prosta kalkulacja

sory za pomyłkę
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 20:45 przez jaro789, łącznie zmieniany 1 raz.



miszczmiszc1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob paź 24, 2009 14:23
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: miszczmiszc1 » pt lis 06, 2009 20:10

Chyba miało być że on zarobi 60 a nie 150



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Post autor: Toledziak » sob lis 07, 2009 07:07

A co jakby wpakować coś takiego??
http://www.allegro.pl/item785048461_tlu ... zator.html
Chyba oto chodziło w poście miszczmiszc1.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob lis 07, 2009 09:05

CZY MOŻECIE ZROZUMIEĆ, ZE RURA OZNACZA RURĘ, A NIE STRUMIENICE I POCHODNE!!!

NIE BĘDZIE GŁOŚNO!!! NIKT SIĘ NIE DOCZEPI NA PRZEGLĄDZIE!!!

MA BYĆ RURA!!!!!

zamknąć ten temat :grrr:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » sob lis 07, 2009 20:37

Ja za robocizne zapłaciłem 50zł a Pan nawet nie raczył wspomnieć żeby mu zostawić katalizator :bigok: dla osób z kuj-pom polecam zakład w Dolnej Grupie k.Grudziądza. Uczciwe podejście do sprawy.

Świst przy jeździe jest faktycznie fajny :)

Wkurza mnie tylko to, że po włączeniu silnika na jałowym biegu słychać gwizd...też tak macie? Świst przy zmianie biegu ok, ale takie gwizdanie na luzie?


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
rafalsl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lut 19, 2008 16:45
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: rafalsl » sob lis 07, 2009 21:15

U mnie też jest ten świst na biegu jałowym. Podczas jazdy tylko od 2,5 - 3 tys to delikatnie słychać. Nie wiem jak to słychać na zewnątrz ale musi to fajnie brzmieć.


Volkswagen Golf MK4 TDI :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości